hij wil anale seks, ik absoluut niet!!!!!!!!

09-05-2010 23:29 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben al 10 jaar getrouwd met mijn man en samen hebben we 3 kinderen. Ik ben 32 en hij is 40. Nu is het zo, dat hij de laatste maanden anale seks wil. Ik ben er zelf geen voorstander van, maar ik heb het dan toch een keer of 2 geprobeerd. Eerlijk gezegd eerder voor hem dan voor mij. Hij vind het helemaal geweldig, maar ik totaal niet. Ik vind het een zeer pijnlijk iets (ondaks rustig proberen, veel glijmiddel), en ik kan het echt totaal niet prettig vinden. Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Om eerlijk te zijn vind ik het ook een vieze aangelegenheid.... Echt totaal niet prettig. En dit weet hij. Maar toch blijft hij maar aandringen. Hij zegt dat ik het moet blijven proberen, laat me zelfs dingen lezen op internet hierover. Hij zit tijdens het voorspel ok altijd aan mijn anus, of als ik aan het aanrecht sta en hij loopt langs me, zot hij altijd even aan mijn "poepgat". Echt heel vervelend vind ik dit, niet prettig en dit heb ik hem ook duidelijk gezegd. ik vraag me sowieso af, waar dit ineens vandaan komt.... onze seks was voorheen altijd rima met voldoende afwisseling in standjes e.d. Maar op de een of andere manier blijft hij maar aandringen. Wat zijn jullie tips, of hebben jullie zelf ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 mei 2010 @ 23:44:

Flinke bloemkool scheet laten. Is het wel voorbij. Jakkie! dat zal em leren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 23:45:

[...]





Zonder enige voorbereiding direct een voorwerp (vinger of wat anders) in je anus gepropt krijgen vindt niemand fijn.Jawel hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 23:45:

[...]





Zonder enige voorbereiding direct een voorwerp (vinger of wat anders) in je anus gepropt krijgen vindt niemand fijn.In dat geval zou ik hem in de badkamer besluipen als hij bukt voor de shampoo
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Tja, 't probleem is niet zozeer dat hij anaal wil, er zijn genoeg mensen voor wie dat wel een optie is, maar de kern van het probleem is dat hij jouw grenzen niet respecteert. Je hebt het zelfs tot 2x toe geprobeerd. Nee is nee, dat geldt voor alles rondom sex.

En de opties van hem "terug pakken" lijkt me geen goede. Het doet er niet toe of hij graag anaal gepenetreerd wordt, als jij dat niet wil is het gewoon klaar, nee dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 09 mei 2010 @ 23:46:

[...]





Jawel hoor...







Zonder enige voorbereiding of waarschuwing een wat groter object je anus in...? Kan het me niet voorstellen.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 09 mei 2010 @ 23:46:

[...]





Jawel hoor...O jee Enneaaa klapt uit de school.
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 09 mei 2010 @ 23:47:

[...]





In dat geval zou ik hem in de badkamer besluipen als hij bukt voor de shampoo Ik las met de shampoo
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 23:48:

[...]









Zonder enige voorbereiding of waarschuwing een wat groter object je anus in...? Kan het me niet voorstellen.Dat kan... zegt niet dat het niet als prettig door anderen ervaren wordt toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:43:

trouwens er zijn een hoop mannen die een of meerdere vingers in anus geen probleem vinden, zit je daar weer mee.Op zich wel logisch, gezien de plaats van de G-spot bij de man. Maar goed, het gaat er natuurlijk helemaal niet om of TO's man het wel of niet lekker zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 mei 2010 @ 23:48:

[...]



O jee Enneaaa klapt uit de school.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

[...]





Ik las met de shampoo :eofl:Whahaha
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

[...]





Hahah. Leuke smiley.



Maar je hebt wel gelijk. We kunnen in dit geval niet zo maar stellen dat niemand dat leuk/lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 09 mei 2010 @ 23:50:

[...]





Whahaha Geeft toch een hele andere dimensie aan bellen blazen op die manier!
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 09 mei 2010 @ 23:49:

[...]





Op zich wel logisch, gezien de plaats van de G-spot bij de man. Maar goed, het gaat er natuurlijk helemaal niet om of TO's man het wel of niet lekker zou vinden.indeed, maar onverwachts terwijl je kringspier zich samenkrampt als er onverwachts iets groots(lees shampoofles met ribbeltjes dop..je kan de dop er ook af laten...ts maar een suggestie ) je kont in word geramd......is nie geil heur
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:42:

he niet alle frustraties kan je afschepen met middlifecrisis, misschien wil hij het al jaren.nouja dan heb ik geen smoesjes meer voor em...dan issie gewoon een vent....
Alle reacties Link kopieren
Even on topic.



Duidelijk tegen je hem zeggen dat je het NIET wilt. Je bent toch niet bang voor je man. Als je iets niet wilt in bed, gebeurt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enneaaa schreef op 09 mei 2010 @ 23:29:

Nee is nee.Op zich heb ik hier bijzonder weinig aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lil_star schreef op 09 mei 2010 @ 23:55:



indeed, maar onverwachts terwijl je kringspier zich samenkrampt als er onverwachts iets groots(lees shampoofles met ribbeltjes dop..je kan de dop er ook af laten...ts maar een suggestie ) je kont in word geramd......is nie geil heurIk geloof niet dat ik op dit scenario reageerde
Alle reacties Link kopieren
Heb wel eens gehoord dat atributen voorbij de kringspier niet meer terug kunnen, heb je gelijk een leuke trip naar de seh
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:58:

Heb wel eens gehoord dat atributen voorbij de kringspier niet meer terug kunnen, heb je gelijk een leuke trip naar de seh





Uhhhh dokter..... kunt u die kaarsenkandelaar even uit mijn bips verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:58:

Heb wel eens gehoord dat atributen voorbij de kringspier niet meer terug kunnen, heb je gelijk een leuke trip naar de sehGehoord... jaja. Zeg op, wat ben je kwijt?
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 10 mei 2010 @ 00:00:

[...]







Uhhhh dokter..... kunt u die kaarsenkandelaar even uit mijn bips verwijderen?





"hoe die daar terecht is gekomen? Ja...euuhh....ik was gevallen...."



Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 10 mei 2010 @ 00:02:

[...]





"hoe die daar terecht is gekomen? Ja...euuhh....ik was gevallen...."



Alle reacties Link kopieren
Hahah genant.
Alle reacties Link kopieren
Zou visje78 zich nog serieus genomen voelen. (sorry voor de woordspeling) ik blijf erbij dat je elkaar met respect moet behandelen, nee is nee maar praat erover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven