Mode & Beauty alle pijlers

TIP! voor meiden die hun borsten willen vergroten!!

12-10-2007 20:57 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyyy lady's!

Maandag 22 oktober is het zover...dan ga ik van mijn cupje A naar B/C ik ben er best zenuwachtig voor en kan eigenlijk ook niet wachten tot ik eindelijk is zonder gezeur een leuke bikini uit het rek kan pakken of een mooie truitje aankan waar je wat 'in kan laten zien'.

aan een borstvergroting hangt een flink prijskaartje maar toen ik zocht op het internet vond ik een kliniek die wegens een 10 jarig bestaan tot 31 maart 2008 zijn prijzen voor ons heeft gereduceerd (dus goedkoper).

van normaal gesproken ¤ 3840,- voor ¤ 1999,- deze kliniek is wel in België. http://www.wellnesskliniek.com/N_plastische_chirurgie/N_borstvergrotingen_belgie.htm
Je gaat voor een aanbieding voor zoiets belangrijks? *ongeloof*

Niets geleerd van alle heisa over zulke operaties? Het is niet iets even wat je tussendoor doet. Zeker niet in een kliniek in een ander land, zelfs als het zo dicht bij is.
ruikt naar ordinaire reclame
Beste Lifelover,

Helemaal top! Goed van je. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb het gedaan toen ik 34 was (nu 35). Had ik het maar 10 jaar eerder gedaan. Ik weet helaas niets van je clinic. Ben zelf naar Schumacher geweest. Moet zeggen niets dan lof. De kosten waren in 2006 Euro 3000. Ik vind het zelf helemaal goed gelukt. Heb geen last gehad, alleen natuurlijk de eerste dagen na de operatie. Het maakt wel verschil hoe het wordt geplaatst. Bij mij was het achter mijn borstspieren. Hierdoor zie je geen overgang van je borst naar de siliconen. Wel heb je meer pijn de eerste dagen omdat je spieren worden opgerekt. Wat heb jij gekozen?
Idd, mijn idee ook.
Tja, even googlen levert al op dat die kliniek beroemd én berucht is in Belgie. De meningen zijn nogal verdeeld; heel positief of heel negatief.

Ik zou persoonlijk wel m'n twijfels hebben bij een kliniek die z'n prijzen zo erg reduceert.
Oh, leuk, een aanbiedingen topic! ;-)

http://www.ah.nl/aanbiedingen/

http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Wijn/Actie.aspx
Misschien is het borstenforum een betere plek voor TO, aangezien hier allemaal commentaar word gegeven door mensen die geen raakvlakken ermee hebben en daar schiet je niet veel mee op.

Op dat forum staan ervaringen en foto;s voor en na van heel veel klinieken, kun je zelf oordelen of je er verstandig aan doet.

Heel gek vind ik het niet om ook op de prijs te letten, er word schandalig veel verdiend in die sector.

Kijk alleen uit dat je wel krijgt wat je denkt dat je zal krijgen, want vaak is het zo met dit soort praktijken dat vlak voor de operatie nog ff een andere prothese door je neus word geboord omdat de chirurg dat toch beter vind, maar das dus inherent aan de aanbieding.ga zelf ook op zoek naar heel veel info, want het kan op diverse manieren gezet worden en er zijn vele vormen.

etc etc, staar je niet blind op de aanbieding.

Het zijn wel je borsten.

Neem de beste optie, ook al zou dat betekenen dat het dan wat later word dat het mogelijk is voor je.
Wat Sto zegt....ga naar borstenforum...daar neemt men je tenminste serieus.

De klinieken in België zijn prima.
als jullie goed hadden gekeken op internet dan hadden jullie wel gezien dat meer klinieken met prijzen stunten.

in nederland gaat t ook wel eens iets mis en waarom zou je veel meer betalen als t goedkoper kan.

ik kan t weten ik ben begin september geopereert in de wellnes in genk.

door n echte dokter in n echte operatiekamer.

het is n privekliniek met beste verzorging ook de nazorg is uitstekend.

lifelover heel veel succes,je bent daar in goede handen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Succes lifelover!

Dapper dat je het gaat doen.Ik wil het ook maar ik durf niet zo goed.

Heb van iemand hier op het forum hele goede ervaringen over die kliniek gehoord.

Veel sterkte,en ik ben heel geintresseerd hoe het je gaat verlopen,graag lees ik je ervaringen terug.

Groetjes,Iry
Waarom, waarom nou toch, verliest iedereen die overweegt haar borsten te vergroten, of haar borsten heeft vergroot, onmiddelijk het vermogen om normaal Nederlands te schrijven??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry schreef op 13 oktober 2007 @ 01:25:

Waarom, waarom nou toch, verliest iedereen die overweegt haar borsten te vergroten, of haar borsten heeft vergroot, onmiddelijk het vermogen om normaal Nederlands te schrijven??
erge flauwe opmerking
Very Cherry schreef op 13 oktober 2007 @ 01:25:

ook een borstvergroting gehad?
Stuntprijzen, dat is altijd fijn, nu 4 halen 2 betalen. Gratis narcose!

Ik vind het wel een hele interessante vraag hoe dat zit met die vergrotingen en de nederlandse taal. Want je moet wel de kleine lettertjes goed kunnen lezen bij zo'n BV, stel je voor dat er staat; deze operatie wordt u aangeboden exclusief de hechtingen, dan pleuren je siliconen er zomaar uit, weg geld.

Goedkoop is duurkoop
meds schreef op 13 oktober 2007 @ 02:11:

Stuntprijzen, dat is altijd fijn, nu 4 halen 2 betalen. Gratis narcose!

Ik vind het wel een hele interessante vraag hoe dat zit met die vergrotingen en de nederlandse taal. Want je moet wel de kleine lettertjes goed kunnen lezen bij zo'n BV, stel je voor dat er staat; deze operatie wordt u aangeboden exclusief de hechtingen, dan pleuren je siliconen er zomaar uit, weg geld.

Goedkoop is duurkoop
ook een borstvergroting gehad?? ;-]
jamadi52 schreef op 12 oktober 2007 @ 22:56:

door n echte dokter in n echte operatiekamer.

.
Weet je zeker dat het een echte dokter was? Er werkt daar namelijk maar 1 echte plastische chirurg en de rest heeft gestudeerd voor 'gynaecoloog'...
shining schreef op 13 oktober 2007 @ 01:42:

[...]

ook een borstvergroting gehad?

Shine :-] I'm busted

Nee man, ik zou wel willen. Maar boven de 85 wordt er niks meer vergoed en van mijn AOW kan ik het niet betalen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh...kut man. Open een topic; ''Help Very Cherry de winter door!"
sto schreef op 13 oktober 2007 @ 08:55:

[...]

ook een borstvergroting gehad?? ;-]

Ha Sto, als de grootte van je borsten gerelateerd is aan het aantal spelvautun dat je maakt, dan vraag ik me af hoe groot jouw borsten zijn.

Ik bedoel, iemand verbeteren en dit dan ook nog vout doen,tel daarbij op de voutun die je zelf maakt,dan moeten je borsten wel ENORM zijn.........
:-p
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 13-10-2007 12:28
Reden: wasnonnieklaar
% gewijzigd
goudvis30 schreef op 13 oktober 2007 @ 10:42:

[...]

Weet je zeker dat het een echte dokter was? Er werkt daar namelijk maar 1 echte plastische chirurg en de rest heeft gestudeerd voor 'gynaecoloog'...
zal ik vragen bij m,n volgende controle,is ze gyn kan ze gelijk mn ``binnenwerk`` controleren :rofl:
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Sto ik heb nauwelijks tieten maar wel muisarmen, dat is wat anders dan structureel spellingsfouten maken en dat ook nog iemand verbeteren die helemaal geen fouten maakt.
SHINIE

Ja ik heb dubbel Z, en een enorme grijns, maar die zie je niet meer door mijn borsten.

Lieve Shine, ik zal je een geheimpje vertellen, als ik het fout verbeterd heb dan klopt mijn spelling controle niet op mijn fire fox, je dacht toch niet dat ik zo slim van mijzelf ben, die bovenkamer is al lek geprikt door de botox, helemaal lamgelegd man
In principe mag iedere flutarts zich cosmetisch chirurg noemen, dus gynaecologen, urologen, en dermalogen, allemaal mogen ze BV's doen. Er is maar 1 type arts die er echt voor geleerd heeft, de plastisch chirurg, maar ja die zie je niet zo vaak in de cosmetische outletcentra
hahahaha, jullie hebben helemaal gelijk hoor, maar geloof me , mijn spellingcontrole gaf aan dat siliconen fout is , lekker dan,

nu weer trouwens, ik heb een vette rode streep eronder, maar deze keer trap ik er niet in.

Er staat in de verbetering

silicone

mmm, tikkie vreemd.

kan beter zelf nakijken en die controle pleur ik eraf, ff een andere installeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven