Man met bijna stijve in de sauna

15-05-2010 12:39 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin en ik zijn van de week een dagje welness-en. De sauna lijkt leeg dus wij er in. Er zit een man in, jaar of 30. Oh, ok, maakt niet. Wij er bij. Af en toe kijk je toch onvermijdelijk naar elkaar. Toen wij naar binnen gingen had hij een penis in normale stand. Naar verloop van tijd zie ik dat zijn vel naar achter is geschoven en z'n eikel bloot is komen te staan en z'n penis is bijna stijf geworden... We laten ons niet afschriken of wegjagen. Maar toch, had ik er iets van moeten zeggen, tegen hem, tegen de receptie?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een flinke tik er op.
mannen die ontspannen raken krijgen een stijve, sliep hij niet bijna toevallig? Je had het wel tegen hem kunnen zeggen, dan had ie op zijn buik kunnen gaan liggen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Is gewoon een natuurlijke reactie, wat ze volgens mij niet tegen kunnen houden. Waarom zou je er iets van zeggen, die man voelde zich waarschijnlijk ook erg opgelaten.
Alle reacties Link kopieren
Met zijn tweeën er naar wijzen en er smakelijk om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Zie het als een compliment



Zolang hij er niet bij zat te masturberen....kon er waarschijnlijk ook niets aan doen en als hij was opgestaan en wegggegaan had ie buiten ermee rondgelopen.

Misschien vond hij het wel net zo lastig als jullie...
Alle reacties Link kopieren
De eerste de beste die mij wijst op stijve tepels ( ook een teken dat je opgewonden kan zijn namelijk ) oid kan een ram voor zijn/haar harses krijgen.

Aan een stijve of een halfstijve kun je behoorlijk weinig doen. Misschien lag die man al panisch en schaamtevol de tafel van 378 op te zeggen in zijn hoofd, in de hoop dat het bloed naar elders zou stromen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iets heel lomps doen, zo van; Jezus, ik heb jeuk aan mn reet! Of; ik moet schijten man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 15 mei 2010 @ 12:43:

Met zijn tweeën er naar wijzen en er smakelijk om lachen.Ik schoot hiervan zelf in de lach
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Die arme man kon er waarschijnlijk helemaal niks aan doen en vond het net zo genant als jullie. Of zat ie met zijn piem te spelen?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 15 mei 2010 @ 12:43:

Met zijn tweeën er naar wijzen en er smakelijk om lachen.Dat is inderdaad wel erg confronterend, dan lach je iemand bewust uit. En misschien geilt hij er ook nog wel op...
Alle reacties Link kopieren
Nou je hebt hem wel erg goed in de gaten gehouden...
Het is niet zo dat ie tegen je aan zat te swaffelen toch?



Beetje kinderachtig om daar moeilijk over te doen. Niet altijd heeft een man dat onder controle.



Het enige wat ik zou zijn is beledigd dat ie niet helemaal stijf was door mijn voorkomen
Alle reacties Link kopieren
Wat had je willen zeggen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:gazelle schreef op 15 mei 2010 @ 12:50:

Nou je hebt hem wel erg goed in de gaten gehouden...



...dat dacht nu ook



Ik zie dat niet eens. Maar ik draag ook nooit een bril in bad...
Alle reacties Link kopieren
Het zijn net echte mensen nou?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Denk inderdaad ook dat deze man weinig invloed heeft op het al dan niet krijgen van een erectie. Als hij het voor het zeggen had, was zijn apparaat waarschijnlijk netjes blijven hangen.

Hij zou zich misschien iets of wat hebben kunnen afschermen, door een andere houding aan te nemen.

Wat ik me dan wel afvraag: hoe gedetaillerd zit je iemand te bestuderen als je ziet dat "zijn vel naar achter is geschoven en zijn eikel bloot is komen te staan en zijn penis bijna stijf is geworden"?

Zolang hij geen aanstootgevend gedrag vertoond, lijkt het me heel volwassen om er gewoon niet op te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was het Frank?
Alle reacties Link kopieren
Nou, als jij alle details zo nauwkeurig weet, heb je hem flink zitten bestuderen. Misschien keek hij daarom wel naar jóuw borsten en kreeg spontaan een stijve...



Daar kunnen mannen -over het algemeen- weinig aan doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 mei 2010 @ 12:44:

De eerste de beste die mij wijst op stijve tepels ( ook een teken dat je opgewonden kan zijn namelijk ) oid kan een ram voor zijn/haar harses krijgen.

Aan een stijve of een halfstijve kun je behoorlijk weinig doen. Misschien lag die man al panisch en schaamtevol de tafel van 378 op te zeggen in zijn hoofd, in de hoop dat het bloed naar elders zou stromen.





BGB, wat heb jij toch een heerlijke humor!

Verder helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zat hem echt niet te bestuderen hoor. Het was nogal opzichtig en goed zichtbaar. Hij deed zeker geen moeite het te verbergen. Het viel gewoon op: opeens een grotere lul krijgen... Maar inderdaad, ik zou ook niet weten wat ik had moeten zeggen.
quote:stewardess schreef op 15 mei 2010 @ 12:53:

Misschien was het Frank?

dacht ik ook aan

Mogen ze blij wezen dat ze hem niet in actie met zijn vriendin aantroffen, waarvan je zogenaamd nooit kan opmerken dat ze bezig zijn.
Je had kunnen vragen of je er even op mocht gaan zitten. Maar je had je er ook niet druk om hoeven maken
Alle reacties Link kopieren
Ook wel eens meegemaakt,denk dat het inderdaad voor hem vervelender is als voor jou,maar vond het zelf ook behoorlijk genant zeg maar...
Dames, jullie hebben allemaal wel gelijk hoor, maar de man had ook tactisch een handdoek over zijn gedeeltelijke erectie kunnen draperen.



Een penis doet soms gewoon waar hij zin in heeft en soms juist niet. Niet iedere man heeft daar 100% controle over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven