Ervaring Tempur zadelhoes?

09-05-2010 12:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van fietsen breekt weer aan! (Als het weer tenminste een beetje wil meewerken...) Maar die zadelpijn...

Ik lees goede dingen over Tempur zadelhoesjes. Iemand hier die praktijkervaring heeft? Alhoewel ik ook besef dat het heel persoonlijk kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist een smal en hard dameszadel met gleuf, een paar fietstochtjes doorzitten aan het begin van het seizoen en je hebt er geen last meer van. En natuurlijk een fietsbroek he?



http://t3.gstatic.com/ima ... op.nl/img/9014021-003.jpg



Van een grote gelzadel heb ik ooit eens vreselijke problemen gekregen (schuurplekken). Aan een hoesje begin ik niet eens!
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik een tempur zadelhoes besteld en gisteren ontvangen. Als het weer mooi weer wordt ga ik hem meteen uitproberen. Ik houd je op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren 40km gefietst met tempurzadelhoes. En.....gewoon geen zadelpijn!! Meestal heb ik na 40km echt pijn en rode plekken onder mn billen, maar nu dus niet. Echt een goed ding!
Alle reacties Link kopieren
Er staat deze maand een kortingsbon voor die dingen in de ANWB Kampioen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Tebster schreef op 15 mei 2010 @ 13:59:

Gisteren 40km gefietst met tempurzadelhoes. En.....gewoon geen zadelpijn!! Meestal heb ik na 40km echt pijn en rode plekken onder mn billen, maar nu dus niet. Echt een goed ding!



Wat voor een zadel heb jij dan?

Zelf heb ik er een met verende zadelpen en kleine gleuf.

Ik heb op de site van Tempur geen informatie kunnen vinden. Je kunt wel een zadelhoes winnen, maar een beschrijving staat er niet.



Ik heb een informatie-pakket aangevraagd in de hoop dat daar dan in zou staan, maar ook dat niet. (Wel een klein kussen en dat zit in elk geval wel lekker Ja, je moet toch iets.)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Gazellefiets met daarop gewoon het oorspronkelijke zadel. Daarover heen doe je de Tempur Zadelhoes. Het heet eigenlijk Tempur zadeldekje, als je daarop googlet krijg je wel informatie. Staat ook op de tempur site.



Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven