Entertainment alle pijlers

Deze dingen gebeuren alleen of juist nooit in films

15-05-2010 21:42 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is bekend dat films vaak fictie zijn, althans dat geldt voor Fantasy, Horror en Science Fiction films. Maar hoe zit het dan met Drama en Mystery films? Om een paar voorbeelden te noemen:

- Mensen sluiten nooit hun auto's af. Ze slaan de portieren dicht, lopen weg, en kijken zelfs niet achterom;

- Als iemand in paniek is, wil de auto nooit starten, of ze kunnen de contactsleutel niet vinden;

- Mensen hoeven nooit naar de WC;

- Als (vooral) vrouwen gaan douchen, sluipt iemand ongemerkt hun huizen binnen om ze te overvallen. Anders douchen ze zich nooit;

- Amerikanen hoeven nooit tol te betalen. Ikzelf was in New York en de meeste snelwegen zijn tolwegen;

- Mensen werken nooit met Windows of een ander bekend besturingssysteem (Mac OS) op de computer. Het is altijd een of ander lelijk grafisch systeem. Als ze moeten inloggen staat er met grote koeienletters op het scherm: ENTER YOUR PASSWORD;

Wie weten er nog meer?
World of Warcraft: Legion
En vuur is alleen maar heet als je erin staat, niet als je er een beetje boven hangt of er naast staat.
Nooit een kind uit een weeshuis halen, zijn allemaal enge verknipte moordenaarskids. Vooral als ze uit een voormalig Sovjetland komen.
Zo, mijn zak pinda's is leeg, mijn kont doorgezeten en mijn berichtenquotem opgekrikt. Ik ga slapen! Thanks voor een leuk topic! Fijne nacht allemaal!
quote:Snormel schreef op 16 mei 2010 @ 00:16:

Als kwaadaardige aliens de aarde komen overnemen hebben ze Windows o.i.d. op de boordcomputer, in elk geval iets wat je met een simpel aards virusje meteen totaal platlegt.

Als je iemand belt om te zeggen dat hij nu de tv aan moet zetten omdat ze zusofzo aankondigen, dan begint de aankondiging op tv altijd net opnieuw op het moment dat je vriend ook de tv aanzet. Idd! En had ik de waterallergische aliens al genoemd (stuk of 20 keer)?
quote:Digitalis schreef op 16 mei 2010 @ 00:16:

Nooit een kind uit een weeshuis halen, zijn allemaal enge verknipte moordenaarskids. Vooral als ze uit een voormalig Sovjetland komen.Tenzij het natuurlijk Annie is....
quote:Digitalis schreef op 16 mei 2010 @ 00:16:

Nooit een kind uit een weeshuis halen, zijn allemaal enge verknipte moordenaarskids. Vooral als ze uit een voormalig Sovjetland komen.Gelukkig herken je ze eenvoudig aan hun mysterieuze zwijgen, donkere blik en rare naam.
Gelukkig hebben de leuke weeskinderen allemaal een medallion van hun moeder, die natuurlijk na een lange zoektocht altijd nog blijkt te leven.
En je kunt 40 uur in de week trainen, maar als je niet de held bent verlies je (de held is ongetraind
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als er nooit een lijk is gevonden, is de persoon nog in leven.
Ik vind Annie het engste weeskind dat er bestaat, geef mij dan maar zo'n verknipt moordlusting ding. Brrr, Annie.
quote:Ardberg schreef op 16 mei 2010 @ 00:18:

[...]

Gelukkig herken je ze eenvoudig aan hun mysterieuze zwijgen, donkere blik en rare naam.Ze heten bijna altijd Damian
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
I'm off to bed. Vind het een top topic, Hans66!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Elk hotel heeft joekels van kamers en joekels van bedden, en bedienden die zo'n karretje met champagne en delicatessen komen binnenrijden.

(was even een tegenvaller, toen ik de eerste keer op vakantie in een hotel was )
Ik ga ook naar bed voordat ik in een pompoen verander . Bedankt voor dit topamusement Hans en anderen!
Als je net gered bent door de held na een wilde achtervolging of je hebt net een lange liefdesverklaring moeten aanhoren midden op straat, dan staan er altijd wildvreemden te applaudiseren terwijl je het wereldrecord tongen aan het verbeteren bent.

Na een nacht vol passie word je toch gewoon wakker met al je ondergoed nog aan en ga je ook niet kijken waar het condoom gebleven is.

Een meisjesslaapkamer heeft altijd bloemetjesgordijnen en dito behang en er staat een speeldoosje met een balletdanseresje erop.

(Wat een geweldig topic. Ik lig in een deuk )
Ik vind hier dingen van.
Vrouwen die net iets praktisch zoals schilderen of schoonmaken aan het doen zijn als de man van hun leven langskomt, dóen alsof ze zich generen voor hun onsexy outfit. Maar ondertussen hebben ze een perfecte jeans om de kont hangen, een beeldig ondergespetterd shirtje en een schattige veeg verf op de verder smetteloze wang.

Vrouwen die ongepland met een kerel in bed belanden hebben nooit een grote comfy katoenen onderbroek aan (behalve Bridget Jones).
(Gaaf topic Hans, goeie actie)
waarom als er iemand achterna gezeten wordt komt die persoon amper vooruit en struikelt ie áltijd?

vrouw in horror haar hele familie en vriendenclub is uitgeroeid, máár ze is de liefde van haar leven tegen gekomen. Dus eind goed al goed.
Aan de muur en op de schoorsteenmantel hangen en/of staan altijd drakerige gezinsportretten waarop het gezin stijf poseert in de meest verschrikkelijke truttige kleding waar vast aparte winkels voor bestaan.
Ik vind hier dingen van.
En als je in een onweersbui of nog erger terecht komt, is er altijd wel een schaapskooi , van alle gemakken voorzien voor een romantische nacht (Want natuurlijk ben je niet alleen in dat noodweer, of iig nooit lang alleen)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Carrièrevrouwen hebben altijd hun haar strak achterover in een knot en dragen een bril. Die bril hebben ze vanaf halverwege de film ineens niet meer nodig.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 mei 2010 @ 00:39:

Aan de muur en op de schoorsteenmantel hangen en/of staan altijd drakerige gezinsportretten waarop het gezin stijf poseert in de meest verschrikkelijke truttige kleding waar vast aparte winkels voor bestaan.Dat soort portretten zie ik hier in het echt en ja, de kleding komt van een speciaalzaak.
Grappig topic! Ik heb niet het hele topic gelezen, want dat is inmiddels nogal veel, maar wat mij is opgevallen in films:

- Babies worden meestal geboren zonder navelstreng en prachtig schoon.

- Vrouwen worden meestal wakker met hun haar nog in model en make-up nog op wat dan niet uitgelopen is.

- Mensen lopen heel vaak ergens met een zaklamp terwijl dat helemaal niet nodig is.

- Er worden vaak de vreemdste zoekmachines op internet gebruikt, bijna nooit gewoon Google. Maar ik heb me laten vertellen dat daar rechten voor betaald moeten worden, dus dat zou dan wel wat verklaren.

- Iemand die een vliegtuig bestuurt, kan ineens ook een onderzeeer besturen. Sowieso, iemand die iets bijzonders kan besturen, kan dan ook gelijk alles besturen. Iedereen heeft altijd een autorijbewijs en iedereen kan motorrijden.

- Deuren gaan makkelijk open door wat met een paperclip te prutsen en auto's starten simpel door twee draadjes tegen elkaar te houden.
Iemand die weleens een vliegles heeft gehad zet zonder moeite een Boeing 747 na hevige turbulentie aan de grond.
andermans auto meenemen is easy. de sleutel zit altijd achter de zonneklep. zo niet, dan paar draadjes tegen elkaar aanhouden en scheuren maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven