vrouwenliefde?

15-06-2007 22:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik ben al zesjaar samen met mijn vriend en woon samen. Heb in het verleden wel eens geklooid met een vriendin, maar nooit gedacht dat dat ooit nog eens zou kunnen voorkomen.

Nu ben ik tot over mijn oren verliefd op een collega van 10 jaar ouder.... een vrouw! Durf het niet te vertellen. Krijg wel de indruk dat ik voor haar ook meer dan een collega ben, maar durf het ook niet te vragen....

Wat ga ik doen? Relatie opgeven, woning dan dus kwijt, problemen op het werk en een hoop anderen kwetsen? Of bij vriend blijven, van wie ik ondanks alles ook nog steeds hou, maar zit met haar gewoon veel meer op 1 golflengte en wil eigenlijk alleen nog maar bij haar zijn......
Alle reacties Link kopieren
Oei, lastige situatie hoor! Heb daar nooit in gezeten, voel enkel en alleen voor mannen. Dus ik kan je geen raad geven.

Wil je wel veel sterkte wensen. Kan me supergoed voorstellen dat je het nu even allemaal niet weet. Ook omdat er zoveel consequenties aan verbonden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Naar de topic sex, als dat de issue is??
Alle reacties Link kopieren
Gaat me niet direct om sex, maar meer om de relatie waarin ik zit en waarin ik eigenlijk liever zou zitten!

Zit behoorlijk met mezelf in de knoop! Waarom is monogamie uitgevonden????

Hoor mij nou, en dat nadat ik in twee eerdere relaties zelf enorm bedrogen ben! Voelt alsof ik nu al aan het vreemd gaan ben en er is fysiek helemaal niks gebeurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit gewoon onder de noemer "verliefd op een ander dan je partner en wat nu" valt m.a.w. het hoort helemaal thuis onder relaties.



Lieve TO,



Wat mij betreft maakt het niet uit of je valt op een andere man of vrouw. Het verstandigste wat je kunt doen is: niets doen met die verliefdheid tot je weet hoe het zit met je relatie. Je geeft al aan dat je niet meer op dezelfde golflengte zit. Kijk of je dit nog kan herstellen en zo niet: maak een einde aan je relatie; dan kun je gaan en staan waar je wilt.



Als je nu iets met je verliefdheid doet en het zou wederzijds zijn, dan ben je gewoon de GV waar wij het op het minnaressentopic over hebben. Enerzijds doe je dan je nieuwe liefde tekort omdat ze je moet delen met je partner en anderzijds doe je je partner tekort omdat hij je moet delen met je vriendin (zonder zijn instemming) En bovenal: je doet jezelf tekort omdat je absoluut niet gelukkig wordt van zo'n stiekem leven.



Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe!!
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke situatie, TO! Ik kan me voorstellen dat je er wel iets mee wilt, ook al omdat je er anders aan zou blijven denken. Maar ik zou zelf iig niet te snel handelen, want verliefdheid is nou eenmaal niet altijd dé periode om zulke ingrijpende beslissingen te nemen... Of je nou op een andere man of nu dus of een vrouw verliefd bent geworden, verliefdheid is zó heftig dat je partner er bijna niet tegenop kan concurreren.



Ik zie overigens niet in waarom dit topic onder de sex-pijler zou moeten staan. Het gaat hier toch om relaties? :?



Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Tja, jullie hebben inderdaad gelijk dat het driemaal bedriegen zou zijn (haar, hem en mezelf)! En dat het niet het juiste moment is om beslissingen te nemen! Ik moet eerst voor mezelf op een rij krijgen of hij nog wel de ware is voor me en hoe we weer op een zelfde level komen...... Maar da's wel erg lastig als zij steeds door mijn hoofd spookt! Kan haar ook niet niet zien, omdat het een collega is met wie ik veel moet samenwerken en die naast alle gedoe gewoon ook een heel goede vriendin is. Ik wil alleen meer, is mijn gevoel.

Ik ga jullie gedachten in elk geval wel meenemen in mijn hoofd! Ben blij dat jullie al zo snel reageren. Was de eerste keer dat ik wat op het forum heb gezet en heb er gelijk veel aan! Alleen al aan het feit dat ik het eindelijk eens kwijt kan, want ik ga er in mijn omgeving niet over praten! Dat zou teveel verwarring scheppen!



Dank jullie!

Bijkomend voordeel is wel dat ik nu kilo's afval doordat ik helemaal geen honger meer heb!
Alle reacties Link kopieren
jee dat klinkt wel heel heftig zeg..........maar wrom denk je al zover vooruit>>?? je weet niet of t wederzijds is toch? en buiten dat....kijk eerst wat je verder wilt met je vriend nu...rond dat eerst netjes af voordat je aan iets anders begint...........dat lijkt mij t verstandigste.

ik weet als vrouw wat t met je doet als je ineens superverliefd word op een vrouw.............t zet je hele wereld op z'n kop!! spreek uit ervaring...

laat ht bezinken...en lucht hier je hart desnoods!



sterkte meis
Alle reacties Link kopieren
doopy heb je een beetje kunnen slapen vannacht?? hoop van wel natuurlijk! weet je vriend van je gevoelens voor je collega eigenlijk? misschien heb ik er overheen gelezen, dat kan natuurlijk! mischien lucht het je op als je het met hem bespreekbaar maakt? er is tenslotte nog niets gebeurd tussen jullie...........misschien waardderd hij t wel van je dat je zo open en eerlijk bent? 
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend weet van niks en ik ben ook niet van plan om het te vertellen! Zeker niet omdat ik na jullie tips inderdaad niet van plan ben om er direct iets mee te gaan doen. Bovendien ken ik hem goed genoeg om te weten dat hij helemaal door het lint gaat en zeker niet blij zal zijn met mijn 'eerlijkheid'. Hij heeft weinig begrip voor vrouw-vrouw of man-man relaties en is een echte hetero. Feit dat ik er over nadenk alleen al, zou voor hem hetzelfde betekenen als vreemdgaan. |en dan kan ik zeker wel op zoek naar een andere woning....

Weet ook helemaal niet of ik er überhaupt wel iets mee wil doen. Want ook al zou ik single zijn, blijft het een hele lastige situatie; een relatie op het werk is wel het laatste wat bij ons gewaardeerd zou worden. Bovendien moet ik ook veel met haar samenwerken en da's niet handig dan.

Ik ben ook opgegroeid in een familie en een vriendenkring, waarin ik zo'n beetje de enige ben die begrip heeft voor homosexuele relaties, dus ook daarin zou ik (als het al zover zou komen) een hoop ellende veroorzaken.

Zit gewoon in een verwarrende fase in mijn leven......

En het lastige is dat ik mijn vriend eigenlijk ook niet kwijt wil.... Ondanks alles is hij zoals hij is en hou ik van hem. Ik zou eigenlijk gewoon wel willen dat ik twee levens tegelijk kan leven, maar da's nou eenmaal niet zo. Helaas!

Merk wel dat het me erg oplucht om zo hier op het forum mijn verhaalkwijt te kunnen en lekker van me af te schrijven! Dat maakt het allemaal voor mij een stuk minder beladen!
Alle reacties Link kopieren
maar eh, cherokee, jij schreef dat je hetzelfde hebt meegemaakt? Mag ik jouw verhaal horen?
Alle reacties Link kopieren
hoi! nap je gedachten heel goed hoor....en ook dat je nog lang niet zo ver bent om al actie te ondernemen............

ik lag...7 jaar geleden in scheiding........huwelijk was al jaren niks meer waard...en vond vrouwen altijd wel leuk maar deed daar nooit iets mee...vond dat niet kunnen binnen mijn huwelijk!

maar nog voordat ik bij ex t huis uit ging....was in de periode van t wachten op een eigen huis...raakte ik op chatboxen verzeild....en jawel ik kreeg contact met vrouwen.........uiteindelijk werd ik moorverliefd en stond mijn wereld op haar kop! t verwarde mij heel erg in die tijd....IK verliefd op een vrouw??? ik schaamde me kapot...ben er een jaar alleen mee bezig geweest zonder dat iemand het wist! viel ook kilo's af! had in t geheim een relatie met een vrouw......en natuurlijk kwam dat uit!! ben dr ziek van geweest,dat wil je niet weten!!

kan helaas nu even niet verder typen...krijg bezoek!! morgen weer verder ok??
Alle reacties Link kopieren
hey doopy hoe is het nu??? heb even je topic naar boven gehaald voor je..........kijk wel of je dan nog reageerd!

fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
cherokee, mag ik vragen waarom je er ziek van geweest bent toen jouw geheim uit kwam? tenslotte is het jouw leven, niemand heeft er wat mee te maken lijkt mij,waarom trok dat je zo aan?
Alle reacties Link kopieren
ja mag je vragen hoor........ik zat altijd in de kerk in die tijd en van vrouwen houden kon en mocht gewoon echt niet!! ik schaamde kapot destijds...

gelukkig is dat allemaal heel anders nu! ik weet wie ik ben en wat ik waard ben in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



oké dacht dat ik door er over te praten er ook aardig mee om kon gaan.... Niet dus, zijn vrijdag met een aantal collega's wezen stappen en toen was het weer erg gezellig. Niks gebeurd ofzo, maar we zoeken elkaar op de 1 of andere manier steeds op. Zat ook ineens bij haar op een kruk, met haar armen om me heen..... Krijg dat maar niet uit mijn hoofd!!!



Cherokee, hoe is het nu dan bij jou? Ben je nu nog met die vrouw?



x
Alle reacties Link kopieren
hallo....



ik ga wel voor de vrouw maar ben sinds een maand of drie weer single nu......en dat bevalt prima vooralsnog.....

heey maar, als ze nu toch met haar armen om je heen zit dan zou je kunnen zeggen....."zo denken ze nog dat we lesbo's zijn???"dan merk je wel aan haar reactie wat zei daarop zegt!
Alle reacties Link kopieren
da's er inderdaad 1 om te onthouden! Dank je!



liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de titel van dit topic en vond het helemaal leuk dat hier een topic over was! Want ben wel vaker verliefd geweest op meisjes maar heb nu voor het eerst een vriendinnetje (heel pril nog hoor!) En hoewel iedereen er tot nu toe leuk op reageert vind ik het toch wennen. Voor mezelf.

Maar nu gaat het topic toch meer over een relatie hebben en verliefd zijn op een ander. :( Jammer!



Dus Doopy, kom je verder posten als het wat wordt ;)?

Zonder gekheid, sterkte ermee. Lijkt me lastig, een verliefdheid op iemand die je elke dag moet zien....





Alle reacties Link kopieren
hoe bedoel je dat marias?? hoezo gaat t nu over een relatie enzo? ik volg t even niet vrees ik!

je kan hier alles neertypen wat mij betreft hoor...........



tuurlijk is t wennen als je voor t eerst iets hebt met een vrouw....maar geloof me, dat went best vlug! en hoe je omgeving er ook op reageerd, t gaat erom dat jij je er happy bij voelt.



fijn weekend allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven