Entertainment
alle pijlers
wie is het model hierlangs ?
maandag 15 oktober 2007 om 16:22
Ze is onbekend (volgens mij) maar ze lijkt zo bekend omdat ze op Sarah Jessica Parker lijkt
Ik had afgelopen weekend haar naam wel gepost in het NIET-groepje, maar dat is dus al weer honderden bladzijden geleden... weet niet of je zin hebt om het op te zoeken. Het staat iig wel in de viva, maar die ligt thuis en ik zit op kantoor.
Ik had afgelopen weekend haar naam wel gepost in het NIET-groepje, maar dat is dus al weer honderden bladzijden geleden... weet niet of je zin hebt om het op te zoeken. Het staat iig wel in de viva, maar die ligt thuis en ik zit op kantoor.
dinsdag 16 oktober 2007 om 12:29
dinsdag 16 oktober 2007 om 12:44
]
Ik vind jou wel erg bot overkomen! Je hebt het over misplaatsing en verlekkeren... maar je zegt dat dit model wel honderd lijkt.. wat is er mis met haar? Deze foto is waarschijnlijk niet gefotoshopt( of mss een beetje) Ik denk dat genoeg mannen haar nakijken als ze op straat loopt hoor. Wie ben jij om zo over een ander te oordelen! Daar gaat deze topic niet eens over!
dinsdag 16 oktober 2007 om 14:22
dinsdag 16 oktober 2007 om 17:46
Nee het maakt niets uit dat is het hem nou juist. Ze ziet eruit als honderd zeg je? Nou dan mag iemand van honderd zich wel in de handjes klappen Ik vind het altijd zo jammer dat vrouwen zo hard over iemands uiterlijk kunnen oordelen.... Laten we toch eens wat liever voor elkaar zijn.... of zie ik het nou verkeerd?
dinsdag 16 oktober 2007 om 20:53
Ojee, ik wist niet dat mijn vraag zulke reacties zou uitlokken. Ik ken geen Ramona Jonkhout, dus. Maar ik vond haar op een of andere manier bekend voorkomen. Ik vind haar trouwens een heel sympathiek gezicht hebben met een prachtige mond. En inderdaad had ik haar iets ouder geschat, maar ik vind kraaiepootjes wel wat hebben. Charmant. In ieder geval is ze niet strak gebotoxd.