opvouwbare afwasteil voor op camping

21-05-2010 23:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee waar ik die online kan kopen? Heb hem in de kampeerwinkel voor idioot veel geld gezien en probeer nu al googlend een winkel te vinden die ze voor weinig verkoopt, maar kom alleen maar inpaklijstjes en fora tegen en geen online shop die ze verkoopt te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Wat noem je idioot veel geld? Ik heb een opvouwbaar afwasteiltje van Ortlieb en die doet het al jaren. Geloof niet dat die dingen stuk kunnen, in tegenstelling tot de goedkopere varianten, waarbij één scherp takje al voldoende is voor een lek.
Alle reacties Link kopieren
ik vond 30 euro voor een afwasteil behoorlijk aan de prijs. Het is dan goedkoper om de eerste 3 jaar pas op de camping een teiltje te kopen en die bij verhuizen naar de volgende camping vrolijk achter te laten, om op de nieuwe camping wederom een teiltje voor 3 euro te kope. Dat kan ik 10 keer doen voor het bedrag van een opvouwbaar geval.



maar goed, vorig jaar geleend (kan dit jaar helaas niet) en is wel retehandig, dus ik wel er wel één, maar liever niet voor 30 euro.
Alle reacties Link kopieren
17,95 bij Ortlieb
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
http://www.goedkopeshit.nl/outdoor/Outdoor%20Keuken



15 euro
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat je de eerste 3 jaar er telkens een kunt kopen (ervan uitgaande dat je telkens een goedkope winkel in de buurt van je camping hebt) maar wij hebben een opvouwbare van de Zwerfkei in Woerden die al zo'n 15 jaar mee gaat en ik verwacht er nog zeker 15 jaar mee verder te kunnen.

Of ze nog huismerk verkopen weet ik niet, maar op hun website staat in ieder geval een Ortlieb die er sprekend op lijkt. Echt een superaanschaf dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof onmiddelijk dat het een superaanschaf is. Daarom wil ik er ook één. Alleen betaal ik er liever minder dan 30 euro voor. Vandaar mijn vraag of iemand websites kent die ze goedkoper verkopen. Daarnaast weet ik helemaal niet of ik er 10 jaar mee ga doen. Heb vorig jaar voor het eerst gekampeerd en vond het geweldig. Dus dit jaar gaan we weer. Maar ik verwacht niet dat ik dat de komende 15 jaar blijf doen. Dus ook daarom geef ik liever geen 30 euro uit aan een afwasteil.



Nouschi: heb jij ervaring met goedkopeshit.nl? Alleen al door de naam ben ik erg geneigd af te haken.
Waarom zou je een opvouwbare afwasteil nemen? Zoveel ruimte neemt een afwasteil toch niet in, is meteen ook een handig bakje om spulletjes in te doen tijdens de reis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 21 mei 2010 @ 23:45:

Waarom zou je een opvouwbare afwasteil nemen? Zoveel ruimte neemt een afwasteil toch niet in, is meteen ook een handig bakje om spulletjes in te doen tijdens de reis.Nu we met auto (en aanhanger) gaan is het opvouwbare ook niet echt meer noodzakelijk, maar onze teil heeft jaren mee gebackpackt, heb er wasjes in gedaan, mijn voeten in geweekt, in gebraakt na een voedselvergiftiging, echt onmisbaar!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, hier ook een opvouwbaar teiltje voor de rugzakvakanties inderdaad. Ik zie mezelf al lopen met een plastic afwasteil in mijn rugzak.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit afwasteiltje meegenomen tijdens fietsvakanties... Voor dat kleine beetje afwas geen teiltje nodig gehad.

En als je met de auto gaat zou ik gewoon een normale meenemen, meteen handig omkleine spullen in te vervoeren als je gaat verhuizen naar een andere camping.
Alle reacties Link kopieren
Bij de kampeermarkt in Eindhoven te bestellen online vanaf 6 tot 19 euro...

www.kampeermarkt.nl
Alle reacties Link kopieren
Nouschi: heb jij ervaring met goedkopeshit.nl? Alleen al door de naam ben ik erg geneigd af te haken.[/quote]



Wel met goedkope shit maar niet met deze site.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 22 mei 2010 @ 07:59:

Nouschi: heb jij ervaring met goedkopeshit.nl? Alleen al door de naam ben ik erg geneigd af te haken.[/quote]



Wel met goedkope shit maar niet met deze site.





Ik ook, en meestal is het wat het zegt: goedkope shit....



Koop gewoon die van 30 euro en verpats hem vervolgens voor de helft op marktplaats en dan hb je dus maar 15 betaald voor een goed teil.
Alle reacties Link kopieren
Opblaasbaar heb ik wel gevonden bij de kampeerwinkel.

Lekker goedkoop voor 6 euro, maar verder weet ik het niet.



wel een opvouwbare emmer voor 10 euro.



..en ja net nog afgeprijsd van 20 voor 13 euro.



EDIT: Even off-topic:

Hier heb ik ze zien staan schaatsen voor beginners maat 39.

Ik wist niet dat ze er waren, maar hier niet op voorraad (of tik-foutje.) Weet iemand of die nog ergens worden aangeboden?
anoniem_75643 wijzigde dit bericht op 23-05-2010 22:34
Reden: EDIT: Vraagje over schaatsen
% gewijzigd
oja, voor backpacken en fietsvakanties is het wel handig, en die fotootjes hierboven zijn eigenlijk ook wel erg handig....:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven