Entertainment alle pijlers

wie is het model hierlangs ?

15-10-2007 16:14 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
ze komt me zo bekend voor, maar weet het niet. Ben al de hele tijd aan het denken wie is ze ?

Weet iemand het misschien ?

bedankt ! kan ik weer rustig slapen.

groeten Luca
Ze is onbekend (volgens mij) maar ze lijkt zo bekend omdat ze op Sarah Jessica Parker lijkt ;-)

Ik had afgelopen weekend haar naam wel gepost in het NIET-groepje, maar dat is dus al weer honderden bladzijden geleden... weet niet of je zin hebt om het op te zoeken. Het staat iig wel in de viva, maar die ligt thuis en ik zit op kantoor.
Hierlangs.... jij komt uit de achterhoek zeker??

Daar zeggen ze toch: we wonen langs elkaar ipv naast elkaar??
neu "langs" zeggen ze ook in limburg hoor
Het is iig geen Algemeen Beschaafd Nederlands X-D
Ze staat in de Viva van deze week en die ligt hier naast me... Ze heet Ramona Jonkhout (28 jaar).
Wacht even..dat model is 28 jaar? Ik zat nog te denken, dat ze nu eindelijk eens een wat ouder model hadden gebruikt, eentje met rimpels..

is ze pas 28...oeps.
Ik dacht ook dat ze ongeveer 36 jaar zou zijn.

Sarah Jessica Parker? Hmm, mocht Sarah willen ;-)
pink11 schreef op 15 oktober 2007 @ 19:11:

Ik dacht ook dat ze ongeveer 36 jaar zou zijn.

Sarah Jessica Parker? Hmm, mocht Sarah willen ;-)

Zeg, niet altijd alles op je eigen leeftijd betrekken hè? 8-P

En ja, ze lijkt echt wel op SJP!
AgentL schreef op 15 oktober 2007 @ 19:50:

[...]

Zeg, niet altijd alles op je eigen leeftijd betrekken hè? 8-P

!
Leg eens uit? Doe ik weer spiegelen? ;-)
Ik vind het ook een leuk model en ze lijkt zeker nog geen 36...
Ze heeft helaas van die lelijke tattoo's.

Wie weet de naam van het model met die sublieme borsten, die ik tot mijn grote genoegen steeds mag bewonderen op die Pink Ribbon advertentie?
Ik vind het een morsig type en ze lijkt wel honderd.

Zeg Quattro, vind je het zelf ook niet een beetje misplaatst dat je je nou net zit te verlekkeren aan de borsten van een Pink Ribbon reclame?
Ik vind haar eerder op Ellen ten Damme lijken....
Lalein schreef op 15 oktober 2007 @ 16:45:

neu "langs" zeggen ze ook in limburg hoor

mmh, ik kom uit Limburg maar wij zeggen echt nooit langs iemand wonen of zitten hoor, we zitten naast en wonen naast iemand en we hebben het nu over de dame hiernaast op het beeldscherm.

langs is volgens mij een typisch Brabants iets.....

kan overigens niet zeggen dat deze dame op SJP lijkt
ja klopt in brabant wordt het ook wel gezegt hierlangs haha
Klopt inderdaad. Ik heb gisteren nog langs het potje gepist en toen kreeg ik er flink van langs.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
revival schreef op 15 oktober 2007 @ 16:23:

Hierlangs.... jij komt uit de achterhoek zeker??

Daar zeggen ze toch: we wonen langs elkaar ipv naast elkaar??
Nee bij mijn weten (geboren Achterhoekse) zeggen wij niet langs; wi'j wont noast mekaar of nêven. Oftewel wij wonen naast iemand. X-D
]
Evidenza schreef op 16 oktober 2007 @ 10:35:

Ik vind het een morsig type en ze lijkt wel honderd.

Zeg Quattro, vind je het zelf ook niet een beetje misplaatst dat je je nou net zit te verlekkeren aan de borsten van een Pink Ribbon reclame?
Ik vind jou wel erg bot overkomen! Je hebt het over misplaatsing en verlekkeren... maar je zegt dat dit model wel honderd lijkt.. wat is er mis met haar? Deze foto is waarschijnlijk niet gefotoshopt( of mss een beetje) Ik denk dat genoeg mannen haar nakijken als ze op straat loopt hoor. Wie ben jij om zo over een ander te oordelen! Daar gaat deze topic niet eens over!
Ze lijkt op die roodharige krullebol uit die sitcom met Brooke Shields "Suddenly Susan".
Vicky heet ze in de serie.
Ik stem Ellen ten Damme. Ik vind haar er trouwens wél goed uitzien. Ook al vind ik haar 36 lijken ;-). Maar dat laatste komt door de kraaienpoten.
Scorpion80 schreef op 16 oktober 2007 @ 12:44:

]

[...]

Ik vind jou wel erg bot overkomen! Je hebt het over misplaatsing en verlekkeren... maar je zegt dat dit model wel honderd lijkt.. wat is er mis met haar? Deze foto is waarschijnlijk niet gefotoshopt( of mss een beetje) Ik denk dat genoeg mannen haar nakijken als ze op straat loopt hoor. Wie ben jij om zo over een ander te oordelen! Daar gaat deze topic niet eens over!
Maakt het iets uit dan wie ik ben om over een ander te oordelen? Ik vind haar een morsig type op deze foto, en ze ziet eruit als honderd. Klaar, dat vind ik. Jij vindt mij weer bot en vindt dat ik niet mag oordelen. Klaar, dat vind jij. Zitten we toch beide lekker te oordelen.
Evidenza schreef op 16 oktober 2007 @ 14:22:

[...]

Maakt het iets uit dan wie ik ben om over een ander te oordelen? Ik vind haar een morsig type op deze foto, en ze ziet eruit als honderd. Klaar, dat vind ik. Jij vindt mij weer bot en vindt dat ik niet mag oordelen. Klaar, dat vind jij. Zitten we toch beide lekker te oordelen.
Nee het maakt niets uit dat is het hem nou juist. Ze ziet eruit als honderd zeg je? Nou dan mag iemand van honderd zich wel in de handjes klappen ;-] Ik vind het altijd zo jammer dat vrouwen zo hard over iemands uiterlijk kunnen oordelen.... Laten we toch eens wat liever voor elkaar zijn.... of zie ik het nou verkeerd?
Ojee, ik wist niet dat mijn vraag zulke reacties zou uitlokken. Ik ken geen Ramona Jonkhout, dus. Maar ik vond haar op een of andere manier bekend voorkomen. Ik vind haar trouwens een heel sympathiek gezicht hebben met een prachtige mond. En inderdaad had ik haar iets ouder geschat, maar ik vind kraaiepootjes wel wat hebben. Charmant. In ieder geval is ze niet strak gebotoxd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven