masturberen- vrouwen, vanaf welke leeftijd?

26-05-2010 22:32 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me steeds heb afgevraagd : Vanaf welke leeftijd beginnen vrouwen/meisjes te masturberen?
Waarom vraag je je dat af?
Alle reacties Link kopieren
Verschild per meisje/ vrouw, ik denk gemiddeld zo rond de pubertijd ergens...
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me voor iedere persoon anders toch?
quote:CN25 schreef op 26 mei 2010 @ 22:34:

Dat lijkt me voor iedere persoon anders toch?Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer begon je zelf met masturberen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil jij dat weten? Beetje....aparte vraag...
quote:roef schreef op 26 mei 2010 @ 22:32:

Wat ik me steeds heb afgevraagd : Vanaf welke leeftijd beginnen vrouwen/meisjes te masturberen?Wat denk je zelf? En waarom vraag je het jezelf steeds af? En wanneer vraag je dat jezelf steeds af?
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me elke keer over dat wantrouwen hier onder bepaalde vrouwen, met name zodra het gaat over masturberen.. en wordt onmiddellijk vergeoordeeld dat het om een goorlap gaat, die daarop kickt..



Dit is een sekspijler, het lijkt me een doodnormale vraag (zo ongeveer alles kan hier gevraagd worden), kan werkelijk niet bedenken wat er geil aan zou kunnen zijn voor TO om een leeftijd door te krijgen (hij vraagt niet HOE ze het doen).



Die leeftijd lijkt me per persoon verschillend. Niet alleen qua "rijpheid", maar ook qua achtergrond, opvoeding, religie (verboden is), openheid van opvoeders zelf, toeval, kennis hierover (ergens gelezen/ gehoord of zelf ontdekken), enz. Je kan dit al ontdekken voordat je weet wat seks is, dat iets lekker voelt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik was trouwens genant jong toen ik het masturberen ontdekte.

En een specifieker antwoord geef ik niet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:sachi schreef op 27 mei 2010 @ 03:41:

Ik vind je vraag helemaal niet raar hoor, roef. Heb het me ook wel eens afgevraagd, maar dan hoe dit bij mannen is. Ik heb het laatst nog gevraagd aan mijn vriend op welke leeftijd hij ermee begon. En zeker niet omdat ik kick op het idee van jonge jongens die masturberen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Dat is niet te vergelijken met de vraag van roef. Daarvoor zou je aan een paar honderd jou volstrekt onbekende mannen moeten vragen wanneer zij begonnen met masturberen. Lijkt me niet dat je dat gaat doen, wel?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Sachi, voor je uitleg en begrip.



Ik vind het bizonder vreemd dat ik zulke reacties krijg op een toch normale vraag waar niets fout aan is, of smerige bedoelingen.

De meeste antwoorden daarentegen vind ik genant en misplaatst.

Ik heb hier op het forum andere vragen gezien, waar dan wel normaal op geantwoord wordt,,, vreemd.
Alle reacties Link kopieren
@Roef

Als je eens wist wat voor gore oproepen hier de revue passeren, dan vind je het niet meer raar. (Alleen anale seks dat wordt iedere week wel opnieuw geopend.)



Maar ik zie dat je al een goed antwoord hebt gekregen.

Het is beter om er vroeg mee te beginnen dan als tiener seks te hebben met onervaren jongetjes. Dat laatste geeft een hoop narigheid. Door masturbatie leert een meisje tenminste dat het ook lekker kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Roef, ik weet wel dat ik al vroeg fantasieen had, al wist ik nog niet wat seks was. Mijn fantasieen gingen over vastgebonden en piraten, die me betastten of zo. (ik was een braaf meisje, dus op die manier geen verantwoordelijkheid). Ik geloof niet dat ik mijzelf daarbij betastte, pas veel later (maar denk rond mijn 11e) mijzelf ontdekt. Met doktertje spelen had ik een fascinatie voor wasknijpers, ik wist niet waarom, en deed ik niks mee (ik weet nu wel waarom).



Ik was altijd wel "verliefd" op iemand, zelfs al in de 1e lagere school. Weinig privacy, groot gezin, dus het echte ontdekken duurde nog lang.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg Suzy.

Ook voor je fantasieen heb ik alle begrip.
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
quote:sachi schreef op 27 mei 2010 @ 12:24:

[...]





Graag gedaan, roef. Ik kan me je gevoel over sommige reacties goed voorstellen en ben het met je eens dat dit misplaatst is.

Hi Roef (en sachi) - Toen ik de eerste keer dit topic las, wilde ook ik er een normale reactie geven, maar ik zag al dat het weinig hoopvol was: heel veel negatieve en volledige onzin-reacties.

Op de één of andere manier vind ik dat er een hoop mensen direct verkeerd reageren, en niet alleen op DIT topic. Waarom zou iemand deze vraag niet gewoon kunnen stellen uit nieuwsgierigheid? Waarom moet er meteen gereageerd worden met "viezerik" of reacties die jou als TS in de hoek van pedo drukken?



Als je een OP niet snapt, kun je om uitleg vragen, en als het je in het geheel niet boeit, reageer dan gewoon niet. Toch? Heb zelf ook al een keer een topic geopend waar slechts onzin reacties op kwamen, met als "goedpratertje" dat ik de OP niet duidelijk genoeg gemaakt had. Mijn idee was echter "vraag dan gewoon om uitleg?" en dat idee heb ik met dit topic ook. Ik heb alleen in dat topic de OP en al mijn verdere reacties verwijderd, omdat ik het compleet zat was om persoonlijk aangevallen te worden, zoals nu ook bij jou gebeurt. Dit wordt me (even als de inhoud van het topic) nog steeds door sommigen nagedragen, waarschijnlijk met het idee dat je heeel belangrijk bent en aanzien krijgt, en alles mag en kan zeggen als je meer dan 5000 reacties hebt geplaatst. Triest, maar waar.



Overigens vroeg ik me het zelfde af als jij, maar dan bij jongens.... ook zonder de bijbedoeling om een kind uit een zandbak te sleuren!



Affijn, ik ben in alle opzichten een laatbloeier en begon mezelf pas een beetje te ontdekken rond mijn 17e / 18e denk ik. Niet eens echt met fantasieen er bij, gewoon alleen de lichamelijke reactie op je eigen "aanraking" was op dat moment al genoeg.



Dus voor Roef en zeker ook voor Sachi!
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 27-05-2010 13:02
Reden: van toetenbord i een letter tuk
% gewijzigd
Viva la vida
Alle reacties Link kopieren
quote:Thila schreef op 27 mei 2010 @ 13:14:

Mijn mening is dat Roef zijn openingspost iets anders had moeten formuleren. Het zal inderdaad zo zijn dat hij er niets goors mee bedoelt, maar de manier waarop hij dat omschrijft in zijn OP kwam op mij ook goor over.



Goed, ik begon vreselijk jong met 'masturberen', toen wist ik nog niet eens wat sex was, wat masturberen was en wat klaarkomen was.

Ik weet niet precies hoe vroeg ik er mee begon, maar het was vóór mijn 9e. Dat weet ik omdat mijn eerste fantasie die ik er bij had nog wel goed in mijn geheugen ligt. Als ik daaraan dacht dan kwam dat 'lekkere gevoel' sneller. En die fantasie kon ik pas vanaf mijn 9e hebben, omdat ik het onderwerp van mijn fantasie pas vanaf toen kende. Wel 'masturbeerde' ik al eerder. Dus ik was er behoorlijk vroeg bij
Alle reacties Link kopieren
@ Thila: Was je er ook zo vroeg bij met het ontdekken dat er ook "jongens" bestaan? (Niet dat ik wel aan meisjes dacht, hoor). Dat begon mij eigenlijk ook pas rond mijn 18e op te vallen....
Viva la vida
Alle reacties Link kopieren
quote:ndh86 schreef op 27 mei 2010 @ 13:51:

@ Thila: Was je er ook zo vroeg bij met het ontdekken dat er ook "jongens" bestaan? (Niet dat ik wel aan meisjes dacht, hoor). Dat begon mij eigenlijk ook pas rond mijn 18e op te vallen....



Ja, ik was overal vroeg bij. Op de basisschool had ik telkens vriendjes met wie ik al tongzoende. (Dat deed ik al op mijn 8e!)

Op mijn 14e kreeg ik mijn eerste serieuze vriendje door wie ik pas 8 maanden later ontmaagd werd. Dat duurde dan wel weer wat langer. Ik was toen 15.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 21 voor ik mijn eerste tongzong mocht ervaren

van mijn huidige (eerste..) vriend, die ook verantwoordelijk is voor "mijn eerste keer"...
Viva la vida
Alle reacties Link kopieren
Echt waar? Is dat bewust? Of kwam het er gewoon niet van?

Ben je dan niet bang dat je gaat denken iets te missen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, was niet bewust eigenlijk. Had geen tijd voor jongens, veel te druk met vanalles. Toen ik eenmaal tijd kreeg om eens om me heen te kijken, zag ik eigenlijk niets leuks, en ALS ik dan wat leuks zag, zag hij mij weer niet staan.... Mijn verlegenheid speelde daarbij ook wel parten natuurlijk, al werd dat meestal af gedaan met "arrogant" en "uit de hoogte", "ijskast" enzo. En toen: "Er was eens....." een geweldig sprookje waar ik nog steeds midden in zit
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven