Mode & Beauty alle pijlers

Van schoolpleinkadaver tot MILF...

24-05-2010 10:38 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen zet ik de pc aan op zoek naar een huismiddeltje tegen de mierenkolonie die heeft besloten om van mijn huiskamer en keuken hun nieuwe hang-out te maken. Ik check mijn mail en zie en een paar foto's. Leuk van het internationaal kinderfeest op school. Ik zie mezelf en schrik. Ik ben veranderd in een schoolpleinkadaver:

Ongeveer 45 kilo te zwaar

Compleet uit vorm

Kort haar (want makkelijk)

Geen spoortje make-up

Een rugzakje (oké, hij is van zoon) op mijn rug

Blauwe gympen

Witte sportsokken

Blauwe spijkerbroek zonder model

Zwart tshirt van mijn man

Rood overhemd (lange mouwen, dus die zijn opgerold)van mijn man

OMG OMG OMG OMG OMG Ben ik dát? Vier kinderen waarvan drie met de nodige problemen, twee verhuizingen in twee jaar tijd, een huwelijk dat op zijn zachts niet bevalt en nog wat andere problemen hebben hun tol geëist.

Oké, toegegeven, ik was geen topmodel vroegâh. Maar toch, ik had mijn haar lang, deed iets aan make-up al was het maar mascara, droeg kleding die je op de damesafdeling koopt, was zeker 45 kilo lichter en deed aan sport. Ik vond mezelf leuk, zat goed in mijn vel en dat straalde ik ook uit. Mannen en aandacht bij de vleet, zelfs als mamma van toen nog twee knullen.

En nu? Geen idee, hoe word ik weer wat ik vroeger was? Die leuke jonge moeder die zich goed voelde en er goed uitzag? Waar begin ik?

Gezien het feit dat er vier kinderen vrij en thuis zijn, kan ik niet heel veel reageren...
MILF in the making ;-)
Ik vind dit zo'n geweldig topic! DRP je bent zoooo goed bezig! Wees heel trots op jezelf!
Het blijft fijn om van die enthousiaste reacties te krijgen. Dat geeft de burger moed! Zondag is hier de dag van het uitgebreide brunch met lekkere hapjes. Ik heb gekozen voor een stevig en gezond ontbijt, zodat ik een goede bodem in mijn lijf heb. Verder eet ik wel wat hapjes, maar in plaats van een bord vol gewoon twee of drie. Nou ja, voor mij is het niet gewoon, maar dat gaat het vanaf nu wel zijn. Vanmiddag op bezoek, dus ik hoop dat men daar niet al te veel te snaaien heeft. Ik moet leren maat houden.
MILF in the making ;-)
Ik zit in datzelfde proces DRP

Maar eigenlijk is het heel simpel, want waarom zou je je volvreten met slechte dingen? Wat is echt bevredigend?

Ik kies nu alleen de aller-aller-allerlekkerste dingen uit bij zo'n verjaardag of brunch, van de rest weet ik wel hoe het smaakt. Waarom door blijven eten?

Dit is een steeds meer mijn levensstijl aan het worden. Gewoon gezond leven en eten. Al merkte ik dat mijn aandacht de afgelopen week toch even aan het verslappen was, dus ik heb mezelf weer even op m'n plek gezet en die knop nogmaals omgezet. Op dit moment weeg ik 92 kilo (2,5 jaar geleden woog ik nog 115 kilo). Over 3 weken ga ik mijn Broer ophalen uit Zweden, daar heeft hij een half jaar gewoond. En dan wil ik < 90 kilo wegen. Mooi streven lijkt me
Een heel mooi streven. En je hebt helemaal gelijk. Ik weet wel hoe alles smaakt, dus waarom dooreten? Het komt helemaal goed met ons!
MILF in the making ;-)
hoi DRP : goed bezig!!

ik las ergens halverwege al deze pagina's dat je zoekt naar een manier om meer te bewegen, wel of geen crosstrainer.

De tip die ik je wil geven: zoek eens op you tube op fitness/aerobic video's. Ik doe regelmatig billybanks of P90x als ik geen tijd heb om naar de sportschool te gaan. Niet meteen na de eerste keer opgeven , zelfs mij lukt het bij deze video's niet om alles mee te doen en ik ben wel wat gewend.
ohja, en gun jezelf een a twee keer per week iets "slechts" qua eten , anders is het niet vol te houden.
Wat een goed topic! Ik vind de term schoolpleinkadaver echt hilarisch trouwens...

Ook al ken ik je verder niet, ik wens je al het goeds toe DRP, je kan het en ik blijf dit topic volgen om je successen te lezen!
Gister meer gegeten dan ik eigenlijk van plan was en toen ook nog chinees als avondeten (wel netjes binnen de maat gehouden trouwens). Vandaag een balansdagje ingepland. Ik ga nog steeds lekker. Morgen ga ik weer wegen. Nog geen nieuwe kleding helaas, dus ik moet nog even geduld hebben.
MILF in the making ;-)
DRP, besef je wel dat je op de kop af pas een week geleden dit topic hebt geopend!! En moet je eens kijken hoeveel je in die luttele dagen al bereikt en gedaan hebt.

Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.

Is reactie van man inmiddels al wat bijgesteld?

Maak er weer een mooie/goede week van. Het weer wordt beter, dus dat wandelt wellicht lekkerder!
DRP, wat je hebt gewonnen de afgelopen week staat niet in het display van de weegschaal. Je bent weer voor jezelf gaan zorgen, zoekt positieve en "eigen" dingen -- daar gaat het om! Dus of je nu bent afgevallen of niet: goed gedaan! and keep it up!
Ik kwam bij het fantaseren over wat-zou-ik-kopen-als-ik-de-hoofdprijs-in-de-lotto-won achter het feit dat ik een neiuwe hobby nodig heb. Ik kon namelijk zonder enige moeite minstens vijf auto's (Morris 8, Daf Daffodil, PT Cruiser, Maybach, Bentley oldtimer) en een handjevol motoren (Harley, een OCC custom made chopper en een Ninja in donkerblauw met geel) opnoemen om aan te schaffen, maar niet wat voor inrichting ik in een nieuw huis zou willen hebben. Wel hoe de garage er uit zou moeten zien. Daar ga ik nog eens over brainstormen.
MILF in the making ;-)
Man is een beetje bijgedraaid. Op het punt van crosstrainer aanschaffen of sportschool etc. niet, maar hij probeert wel wat te steunen bij gezonder eten. En toen ik vanmorgen op het laatste moment mascara stond op te doen in plaats van naar de auto rennen, zuchtte hij maar een keer.
MILF in the making ;-)
Wat fijn dat je man ook begint bij te draaien. Misschien volgt de rest ook nog (crosstrainer etc) Dit soort processen zijn altijd even wennen voor buitenstaanders. Keep up the good work!!
anoniem_98973 wijzigde dit bericht op 31-05-2010 12:52
Reden: kleine toevoeging
% gewijzigd
@ DRP je gaat goed!!

@ Zwupp, ik krijg mijn mail tot twee keer toe terug, heb je je juiste adres gegegeven? Dan maar een ban:) de winkel heet Mateloos en zit op een hoek aan de Bilderdijkstraat.
@ Dutskop, heb je 3 p's gebruikt in zwuppp? (gmail vereist een naam van minimaal 6 letters) In ieder geval super bedankt voor het navragen! Ik ken de winkel en heb de halve zomercollectie (ok iets overdreven) in mijn kast hangen Op een of andere manier weten ze daar kleding te maken die precies de goede dingen van je lichaam laat zien en de iets minder goede dingen, mooi kan verbergen. Jammer alleen dat ze best wel prijzig zijn. Maar ja.....liever dat dan er voor mijn gevoel minder goed uit zien.
@Zwupp, ik weet dat ze prijzig zijn. Dat zei mijn vriendin ook. Maar die heeft nog een hele goede tip. Tien dingen voor de prijs van 1 stuk van die vorige winkel. Ze komt donderdag hier met een adres. En ik had inderdaad maar twee pp's gedaan, dus dan mail ik je donderdag even, hoeven we dit topic niet meer te 'bevuilen'.
Mag best hoor, ik wil ook wel weten hoe die winkel heet
MILF in the making ;-)
DRP: de winkel staat in mijn vorige post en van die andere mag ik hem niet openbaar op dit forum zetten omdat dit een particuliere verkoopproduten betreft, mijn vriendin is dikke deur zoals ze zich gekscherend noemt en zweert bij deze kleding van die particulieren. Geef anders ook je email adres als je wil, dan houden we het lekker prive:)
@ Dutskop, dat klinkt prima! Ik ben zeer nieuwsgierig. In ieder geval bedankt voor alle moeite die je voor me doet (terwijl dit niet eens mijn topic is )
@ dutskop, hoe bedoel je particulier? Maken ze de kleding zelf of importeren ze het uit verweggistan ofzo? Je maakt me nieuwsgierig
Mijn mailadres is princess.of.darkroses@gmail.com (is mijn viva adres,dus mag wel online staan )
MILF in the making ;-)
Nee, ze maken het niet zelf en ik weet waar ze het vandaan halen mijn mijn vriendin loopt er mee weg en die is erg kieskeurig. DRP, het is jouw topic dus tuurlijk zal ik jou ook op de hoogte houden. Donderdag zal ik ff mailen. En niets te danken Zwupp, ik heb zelf maatje 36 maar mijn liefste dinnetje en ik krijgt niemand uit elkaar. Niemand mag op uiterlijk beoordeelt worden toch. Ik kreeg een keer een opmerking te horen toen ik naast haar liep: goh, dat je daar langs durft te lopen. Mijn maag keerde zich om. Ik heb haar nooit durven te vragen of ze het ook had gehoord.
@ DRP, vind dat je ontzettend goed bezig bent. Ik lees in je laatste posts dat je je in elk geval bewust bent van je eetpatroon, en juist dát is het meest belangrijk. Dan maakt het echt niet uit of je een keer chinees eet, of eens wat lekker op verjaardagen hoor. Knap van je!
Ik lees stiekem mee hier en wil even zeggen: STOER!
quote:dutskop schreef op 31 mei 2010 @ 15:00:

Nee, ze maken het niet zelf en ik weet waar ze het vandaan halen mijn mijn vriendin loopt er mee weg en die is erg kieskeurig. DRP, het is jouw topic dus tuurlijk zal ik jou ook op de hoogte houden. Donderdag zal ik ff mailen. En niets te danken Zwupp, ik heb zelf maatje 36 maar mijn liefste dinnetje en ik krijgt niemand uit elkaar. Niemand mag op uiterlijk beoordeelt worden toch. Ik kreeg een keer een opmerking te horen toen ik naast haar liep: goh, dat je daar langs durft te lopen. Mijn maag keerde zich om. Ik heb haar nooit durven te vragen of ze het ook had gehoord.

Wat ben je een lief vriendinnetje! Ze mag zich gelukkig prijzen met jou. Ik ben vorig jaar een van mijn beste vriendinnen kwijtgeraakt omdat ze niet kon leven met het feit dat ik ben zoals ik ben.....dat heeft me heel diep teleurgesteld.

Wat een kutopmerking trouwens! Snap echt niet dat mensen dat soort dingen zeggen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven