Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Aangezien dit een forum is waar je mening kan geven lijkt het me beter dat je ook leert omgaan met mensen die een andere mening als jij hebben.

Kwestie van leven en laten leven...
I don\'t need an excuse for being what I am.
Een harembroek ( officieel een Suave broek) en onofficieel een drollenvanger is leuk in de sahara in wit linnen afgedekt door een wit linnen kaftan, al zittende op een kameel. Dat lage kruis is om over de bult heen te vallen, dat je niet uit je broek scheurt zeg maar.



Other than that... doe het NIEEEET.
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 juni 2010 @ 22:08:

[...]





Gáán we weer... Op elk topic dat ik kom tegenwoordig zit er wel iemand die gaat lopen klagen over dat ze het er niet mee eens is wat er besproken wordt. Als je het niet ok vindt, dan lees je toch niet mee..Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het blijkbaar normaal geacht wordt om alles wat afwijkt van 'jouw' standaard als raar te beoordelen en daar een topic over te openen 'omdat dat je recht is'
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_15648 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 22:37
Reden: Ben weer eens te serieus voor dit forum.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 04 juni 2010 @ 22:09:

[...]





Of de modepolitie er op af sturen en ze bekeuren, want het is natuurlijk schandalig he!The Viva Fashion Police Force!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 04 juni 2010 @ 22:10:

Een harembroek ( officieel een Suave broek) en onofficieel een drollenvanger is leuk in de sahara in wit linnen afgedekt door een wit linnen kaftan, al zittende op een kameel. Dat lage kruis is om over de bult heen te vallen, dat je niet uit je broek scheurt zeg maar.



Other than that... doe het NIEEEET.De kift, heeft geen maatje 36 .....toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 04 juni 2010 @ 22:10:

Aangezien dit een forum is waar je mening kan geven lijkt het me beter dat je ook leert omgaan met mensen die een andere mening als dan jij hebben.

Kwestie van leven en laten leven...Kwestie van Nederlands
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 21:46:

Waarom hebben mensen hier toch steeds de behoefte om topics te openen over wat fout/ lelijk/ niet voor boven de 16 etc is? (in hun ogen dan)



Ik zag vandaag op straat ook tig dingen waarvan ik dacht, zou je dat nu wel doen? Als iemand iets niet mooi vind prima (snap zelf harembroeken ook niet) maar waarom een zoveelste topic daarover?



Er zijn ook heel veel lelijke huizen en auto's op straat, zullen we daar ook allemaal topics over beginnen? En over lelijke honden en lelijke hondenhalsbanden, lelijke terrasstoelen, rare kleuren van ijsjes etc...Wordt t druk hier op t forum Dat ja...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik? Jawel hoor, alleen van boven niet



En ik heb geen kameel
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 22:10:

[...]





Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het blijkbaar normaal geacht wordt om alles wat afwijkt van 'jouw' standaard als raar te beoordelen en daar een topic over te openen 'omdat dat je recht is'Ok, maar we mogen wel zeggen dat we iets niet mooi vinden toch? Je hoeft niet alles mooi te vinden, en dat mag je rustig zeggen vind ik. Maar goed, jij mag daar een andere mening over hebben.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, kleding is laten zien wie je bent!

En als ik toevallig degene ben die een harembroek draagt omdat ik die supermooi vind /

Moet ik dan een ongetwijfeld super mooie jurk kopen omdat die me beter staat?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Zie het nu eens als een goedbedoelde poging om jullie harembroekdragers te beschermen tegen een grandioze flater... :-) alsof je in je broek gekakt hebt! Vormloze rare gevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 04 juni 2010 @ 21:55:

hahaha, me hier druk om maken is nou ook niet echt aan de orde. Zou wat zijn zeg. Moet het allemaal maar serieus zijn wat hier gepost wordt dan?Ik geloof meteen dat je het niet zo bedoelde hoor, maar dit soort topics worden al snel afzeiktopics. Zo jammer hoe dan vaak alles afgefakkeld wordt (waarmee ik dus niet op jou doel he).
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind harembroeken echt van die drollenvangers.. Zeker als ze al een beetje afgedragen zijn...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Nou dan wordt het toch makkelijk.



-Alleen een harembroek als je een kameel hebt.

-Alleen UGGS als je op de Noordpool woont of in Baywatch hebt gespeeld.

-Alleen Crocs als je in de verpleging werkt.

-Alleen Birkenstocks als je een biologiedocent bent.



Wie vult 'm aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 04 juni 2010 @ 22:13:

Ik? Jawel hoor, alleen van boven niet



En ik heb geen kameel Pfieuw dan is het een gefundeerde mening
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 04 juni 2010 @ 22:14:

Zie het nu eens als een goedbedoelde poging om jullie harembroekdragers te beschermen tegen een grandioze flater... :-) alsof je in je broek gekakt hebt! Vormloze rare gevallen.Ik snap echt niet wat er lelijk aan is. Het staat vind ik bijna iedereen. Dun en dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 juni 2010 @ 22:13:

[...]





Ok, maar we mogen wel zeggen dat we iets niet mooi vinden toch? Je hoeft niet alles mooi te vinden, en dat mag je rustig zeggen vind ik. Maar goed, jij mag daar een andere mening over hebben.



Je mag rustig zeggen wat je niet mooi vindt, doe ik ook. Maar zeg dan gewoon dat jij het niet mooi vindt.. Waar ik op doel is opmerkingen als lelijk, not done, kan niet met maat 38 of meer, is ze te oud voor etc.

Ik vind harembroeken niet mooi, heb ik ook in dit topic al gezegd ook, maar ik ziek degene die t draagt niet af
Dit is ook een modeflater van mega formaat



het unisex wij zijn getrouwd dus dragen hetzelfde afzichtelijke skipak-skipak
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op de pabo en heb Birkenstocks, mag dat?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 04 juni 2010 @ 22:14:

Inderdaad, kleding is laten zien wie je bent!

En als ik toevallig degene ben die een harembroek draagt omdat ik die supermooi vind /

Moet ik dan een ongetwijfeld super mooie jurk kopen omdat die me beter staat?Dat lijkt me wel ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 04 juni 2010 @ 22:14:

Inderdaad, kleding is laten zien wie je bent!

En als ik toevallig degene ben die een harembroek draagt omdat ik die supermooi vind /

Moet ik dan een ongetwijfeld super mooie jurk kopen omdat die me beter staat?



Jij kan een harembroek an sich wel supermooi vinden, ik vind het wel handig als ie je ook staat én je hem weet te combineren. Klopt dat hele plaatje, dan mag je van mij een harembroek kopen hoor. Klopt dat plaatje niet, koop dan die mooie jurk die je ook nog beter staat.



Waarom zou je trouwens iets kopen alleen omdat je het supermooi vindt? Het gaat er toch om dat het je supermooi staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 juni 2010 @ 22:15:

Ik vind harembroeken echt van die drollenvangers.. Zeker als ze al een beetje afgedragen zijn...Alles wat afgedragen is is toch lelijk?
quote:nouschi schreef op 04 juni 2010 @ 22:16:

[...]





Pfieuw dan is het een gefundeerde mening



gelukkig... ik was al bang dat ik geen recht van spreken had



Sunny1 wat er lelijk aan is is dat je vanaf je taillen tot je knieën ineens geen lijf meer lijkt te hebben maar een vormloos geheel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 04 juni 2010 @ 22:16:

[...]





Je mag rustig zeggen wat je niet mooi vindt, doe ik ook. Maar zeg dan gewoon dat jij het niet mooi vindt.. Waar ik op doel is opmerkingen als lelijk, not done, kan niet met maat 38 of meer, is ze te oud voor etc.

Ik vind harembroeken niet mooi, heb ik ook in dit topic al gezegd ook, maar ik ziek degene die t draagt niet afOk, dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry! Ik kraak ook niemand af, ben ik ook niet voor heur...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven