Entertainment alle pijlers

Holland's Next Top Model

25-07-2007 09:34 653 berichten
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - Daphne Deckers presenteert de derde editie van Holland's Next Top Model. Het voormalige model neemt daarmee het stokje over van Yfke Sturm, die de eerste twee edities van het programma op RTL 5 voor haar rekening nam. De presentatricewisseling heeft volgens RTL niets te maken met onvrede over het presentatietalent van Sturm. De 25-jarige blondine wil zich weer richten op haar internationale modellencarrière. Holland's Next Top Model is niet het eerste tv-programma voor de 39-jarige Daphne. Ze was al te zien als presentatrice van de eerste editie van Big Brother en TV-Woonmagazine. De afgelopen maanden was ze iedere maandag sidekick in de EO-talkshow Knevel & Van den Brink. bron: nu.nlLeuk, Daphne de nieuwe presentatrice! Ben benieuwd hoe ze het doet, ik vind haar echt een leuke vrouw! Wanneer begint HNTM eigenlijk?
Hmm, dacht dat 't vanavond de eerste aflevering was, maar begrijp uit bovenstaande postings dat ik al wat heb gemist.
Sorry, maar ik heb het idee dat ik naar de herhaling van de herhaling van vorige week zit te kijken...
Wow, met die kleding, 't lijkt de 3 dolle dagen in de Bijenkorf wel...
Nou meid,

Naar mijn idee is deze aflevering hetzelfde als die van vorige week. Hopelijk gaan we na de reclame knallluhhhhh...

(Vorige week werd er heel veel herhaald over de oude winnaressen, dat stukje zit niet in deze aflevering. Maar mis je ook niet echt als je de oude seizoenen ook hebt bekeken.)
Nou zonzeestrand dat heb ik dus ook.

Blergh zeg, vorige week dacht ik yesss ik ga er lekker voor zitten.

Mja... herhaling herhaling dus.

En nu ga ik er dan vol goede moet maar weer een keer voor zitten.

Krijg ik beelden van de herhalingen van vorige week plus wat nieuwe dingetjes. Zit nu het eerste kwartier dus weer naar herherhalingen te kijken.

JOEHOE!!:!?!?!?! Kom op HNTM nou ff orgineel graag hoor.

Kom op met die kiftende modellen! ;-)
OMG, wat een hotemetoten zitten erbij..
Ja heh, wij zitten er helemaal klaar voor.

Ik had daarnet een klant, ben pedicure, flink doorgewerkt om om 20:30 klaar te zitten. En nu dit...

Maar we houden hoop!!!! Hahhahah.

Die idols-auditie is gelukkig "nieuw materiaal".

Veel plezier!
Operatie waardoor je geen kinderen meer kan krijgen?? Ik ben vroeger sexueel misbruikt? Door moeder in de steek gelaten?? Waarom deze ontboezemingen in dit programma??
mirte2 schreef op 22 oktober 2007 @ 21:01:

Operatie waardoor je geen kinderen meer kan krijgen?? Ik ben vroeger sexueel misbruikt? Door moeder in de steek gelaten?? Waarom deze ontboezemingen in dit programma??
Dat vroeg ik mezelf ook al af, nergens voor nodig toch?
Eerste indruk mooi: Kassandra (zonder bril!!), Cecilia, Nana.
Meisje "irritatie" nr 1 heb ik al gevonden; diegene die de hele tijd roept "OH MY GOOAAAAD""

Toch weer heerlijk dat het is begonnen!
(ff off topic; leuke reclame van Unox met Jan Vayne..)
Dodododo schreef op 17 oktober 2007 @ 19:36:

Ik heb online via rtlgemist.nl de uitzending van afgelopen maandag proberen terug te kijken, maar helaas houdt deze na 9 minuten al op!! :-(

hadden ze zeker de reclame er uitgelaten?! :)

eerste indruk: cassandra wow! maar dan wel zonder die afzichtelijke bril! jemig, uit welke zak van max heeft ze die getrokken?

lily: haar gezicht is 1/2 oog, neus, mond, kin, en dan nog eens 1/2 voorhoofd. kanaries!

nana is denk ik erg mooi als ze wat beter verzorgd is. nette(re) haarjes en mooi makeupje

anna: blijft een del, en dan dus echt zonder mo- ervoor. hoop dat die extensions er snel uitgetrokken worden (ze moet idd maar even blijven tot de make overs!!) wat doet die muts daar? heel raar. en die opmerking over makeup. hallejezus, wat had zij toen allemaal op haar smoeltje gesmeerd? sjeeeez.

rest is me nog niet echt opgevallen.

ohja, cecilia: gewoon niet mooi. sorry.

(heerlijk dit bitchen op een ander)

jan vayne is idd erg goede reclame. en de actie van dat huis vind ik ook heeeel strak hahahaha.
Oh, Anne vind ik ook mooi.
Die eerste (Monique?) was me nog niet opgevallen maar mooiiiii.
Ik bedoelde Cecile ipv Cecilia...
ik mis het even, gaat dat meisje eruit omdat ze het niet leuk vindt?
vaaaaag
Huh? Tis mij ook niet helemaal duidelijk. Geen inzet? Koortslip?
jaaaaaaa, laten we die haargrens NOG verder optrekken!!! waaaah
Ja hoor, weeeeer hetzelfde voorstukje...
Nou dit was inderdaad heeel erg vaag! Hoop toch niet dat dit elke week zo gaat.

Is jullie ook opgevallen dat die Shardene van de 'Idols-auditie' afgelopen zaterdag in de echte Idols zat?
Jammer dat die Iris eruit gaat, ik vond haar juist wel mooi. Bij mij staat Sophie nu op 1. Al intrigeert Carmen me ook op de een of andere manier... Zij heeft wel een apart gezicht.
Die Kassandra is best een mooie meid om te zien, en qua persoonlijkheid ook wel.

Het beloofd weer een mooi seizoen te worden!
En daar bedoel ik mee dat de eerste er al meteen op de eerste dag eruit gekegeld wordt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven