trouwen 2010/2011, voor oude en nieuwe brides-to-be

03-05-2010 09:34 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

het oude topic was alweer vol dus ik heb een nieuwe aangemaakt. Dat we nog veel mogen kletsen over trouwen en de andere dingen die ons bezig houden.

wie trouwt wanneer en wat is ons budget

NaamDatumBudgetDuffie_119 maart 2010¤ - Getrouwd!goudkever april 2010getrouwd Mevrouwdekees12 mei 2010getrouwd Sattie2010mei 2010Itsme26]29 mei 2010Boom5 juli 2010¤ 2.000,-Wohman 7 juli 2010Max. ¤ 10.000,-Frutje14 augustus 2010 ¤ 6.000,-Kastanjez21 augustus 2010¤ 8.000,-Sterretjeeaugustus 2010¤ 10.000,-Legpuzzel 27 augustus 2010¤ 11.000,-regeltante 3 september 2010¤ 10.000,-Jilzzseptember 2009¤4000,-pipo79 september 2010volgtlorryseptember 2010¤4.000Drenthegirl15 oktober 2010¤10.000,-Heupje12 november 2010¤ 12.000,-Jilzzmei 2011onbekendflashymei 2011¤6000,-scully198127 mei 2011 ¤9000,-soufflejuni 2011onbekendDark Enchantress1 juli 2011¤ -Moussiemous (8?) Juni 2012 onbekend

De dames die nog gevraagd moeten worden

Ti_Ta_Tuttebelle

Brugman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:scully1981 schreef op 13 juni 2010 @ 17:27:

ik heb een heel makkelijk mailadres

scully1981@hotmail.com ;)

leuk dat je het ff opstuurd.heb ff problemen dit mailadres in te komen...stomme hotmail :S
quote:scully1981 schreef op 13 juni 2010 @ 17:32:

[...]

heb ff problemen dit mailadres in te komen...stomme hotmail :Shet is hotmail.nl :S dacht ik .com
@Scully en Jilzz

Jullie hebbben mail!

Ja Jillz gaan jullie dinsdag allemaal met me mee!!!
quote:jilzz schreef op 13 juni 2010 @ 17:32:

jilzzz00atgmailpuntcom

Scully..ik denk idd dat er niet zoveel zijn die zo jong voor n 2e huwelijk gaan..maar who cares..(ik ben al veeeeeeel ouder)

Jij bent gelukkig nu, dat is het belangrijkste..

Stom hè wohman, dat je dan zo voor t blok wordt gezet, en je doet het dan ook gewoon.

Ga maar terug, en blijf rustig, adem in, adem uit..

Zullen wij allen mee??

mag ik ook weten hoeveel ouder???

ja ga wel mee hoor wohman heb alle tijd...zal ze wel ff vertellen waar het op staat...;)
quote:wohman schreef op 13 juni 2010 @ 17:40:

@Scully en Jilzz

Jullie hebbben mail!

Ja Jillz gaan jullie dinsdag allemaal met me mee!!!mail terug
Euhhh..ben 43..hihi..

Dacht dat jij nog heel was..klopt toch?

Wohman..mail terug..
Wohman, ik ga ook wel mee!

¤ 50,- per keer is inderdaad heel wat anders, en het maakt niet uit hoe lang ze bezig zijn, als die prijs is afgesproken.

Heel heel raar.

Scully, had je bij je eerste bruiloft alles erop en eraan? En wat wil je voor deze bruiloft? Qua stijl zeg maar.

Ik ga even mijn mail bekijken.
Jeetje Wohman, dat lijkt in de verste verte niet op het plaatje. Dat is helemaal krullig, dit is 'gewoon' opgestoken, ziet er een beetje uit alsof je dat zelf had kunnen doen. En zoals dat plaatje, volgens mij kan dat zelfs nog met kort haar, het gaat erom dat het charmant rommelig opgestoken krullen zijn, of zie ik dat verkeerd? Dan maakt het echt niet uit hoe lang je haar is, en zo te zien is dat van jou lang genoeg.

Overigens vind ik wel dat jijzelf er erg leuk uitziet!
Waar is Anna eigenlijk gebleven?
Zit iemand ook Net 5 te kijken? Four weddings...

Superfout, maar erg grappig. Vier vrouwen gaan naar elkaars bruiloft en geven cijfers. De winnaar krijgt een geldbedrag.

Lekker Amerikaans allemaal .
Ik zet hem nu aan!
Wat een geweldig concept weer, ze zetten natuurlijk 4 dames bijeen die totaal anders zijn

Heerlijke tv!
O ze winnen een luxe huwelijksreis zie ik nu. Ben benieuwd.

@wohman

Volgens mij ben jij een beetje te lief. Weet je nog met je jurk? Toen durfde je ook niet te zeggen dat je niet 100% tevreden was. Ik ken het hoor, wil ook graag dat niemand me een zeur vindt. Maar je bent geen zeur. Je trouwt maar een keer in je leven en betaalt er een hoop geld voor. Dan mag je verwachten dat het perfect is. Zie het als een oefening in beter voor jezelf opkomen. Wel heel fijn dat je mams meegaat, dan lukt het vast. Ik vond de foto's die je stuurde best mooi. Het haar was idd een beetje pluizig en de make-up vrij naturel. Eigenlijk was t het net niet. Wel mooi hoor, maar niet 'wauw'!

@scully

Wat een verhaal zeg. Wat goed dat je weg bent bij de vent. En wat fijn dat je je huidige vriend hebt gevonden, hij klinkt heel lief.
@Tut

Heerlijk hè. Eentje is getrouwd in een grot! Pfft. En die bruidsjurk van de eerste was een soort van kanten korset met glimmertjes en een enorme glimmende tule rok.
Eens met tut..wohman, maar dat had ik al gemaild.

*zapt snel naar net5*

Heb je je trouwpak aan, heb je op je trouwdag er geen schoenen bij????

Geinig programma
@Tut

Bedankt dat je mij zelf wel leuk eruit vindt zien ;)

Het moet precies zo opgestoken worden zoals jij het zegt: rommelig krullerig, losjes. En niet zo strak naar achteren.

@Frutje

Je hebt gelijk hoor. Ik wil niet als een zeur gezien worden. Maar ik wil ook niet op mijn dag erbij lopen zoals ik dat niet in gedachten had. Ik probeerde dus wel er tegenin te gaan, door te vragen hoe ze nu bij dat bedrag kwamen. Verder ben ik dus helaas niet gegaan....

Ik had gehoopt dat ik n soort bridezilla was en dat ik t verkeerd zag. Maar zus, moeder, vriend, en jullie vinden het eigenlijk ook net niet goed. En dat sterkt me dat ik gewoon terug moet gaan. Dit is gewoon niet de bedoeling. Wel erg vervelend allemaal.

*boehoe, zapte ook snel naar net5, maar programma is net afgelopen*
Ja Wohman, het is ook heel vervelend, juist daarom moet je terug gaan. Stelletje Adjes, mooi zullen ze je maken! Voor de afgesproken prijs en niet anders!

Dus gewoon terug gaan en zeuren, hard zeuren. Dan vinden ze dat maar. Als jij op je bruiloft met je haar helemaal zoals je het wilt loopt, vraag je je dan nog af of deze kapster je nog aardig vindt?
@jilzz

Ja die schoenen haha! Frutjeman heeft iig mooie schoenen, hij heeft er na het passen namelijk de hele tijd over gepraat: "o, mijn schoenen zijn zo mooi, ze passen ook zo goed bij mijn pak. Kon ik het maar aan je laten zien."

@wohman

En dan is dat programma ook nog afgelopen! Boehoe... Ik denk dat we volgende week maar moeten daten op zondag. Het begint om 18.35 uur...
hoi,

*probeert nog wakker te blijven modus*

Jeetje wat een stel afzetters Whoman!! ik heb de foto's dan niet gezien (zit niet op de hyves, maar je mag ze mailen hoor. 'nickname' at hotmail.com (let op de dubbele ss 2x).

Maar zuer ze de oren van hun kop. Ik zou geld terug vragen, zodat je maar die 30 euro kwijt bent en heeeeeel snel naar een andere kapper rennen!!

@ Scully,

Wat een ongelofelijke knurft moet je 1e man geweest zijn. Een beter woord dan knurft heb ik er niet voor, al klinkt dat misschien nog te lief.

@ Tut,

Ik vind je zo lekker betrokken met alles!! Wou ik gewoon effe kwijt!

Hier weinig vorderingen, maar dat kan haast ook niet anders na 6 werkdagen. Morgen 1 dagje vrij en dan weer 4 werken. Bleeeeh zware weken zo hoor!!

Liefs MDF
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
MDF, wat lief van je, dankjewel! Ik heb echt momenten dat ik me hier een beetje teveel voel, niet dat jullie me dat gevoel geven, maar gewoon vanuit mezelf. Jullie delen allemaal 1 heel groot iets dat voor mij niet geldt. Dus dankje voor het compliment, vind het echt lief!
@MDF

Pfft zes dagen werken en dan na morgen weer vier. Arme jij.

@Tut

Ik ben het helemaal met MDF eens. Lekker meebabbelen hier jij!
@ jillz

ik ben 28 dus niet meer zo heel jong hoor ;)

four weddings is idd een erg mooie film maar heb hem denk ik al 6 keer gezien.

heb net zelf travel en living gekeken een thema kanaal van discovery eerst was er een programma over een bakker die allemaal speciale taarten maakt en die moest 30 !! bruidstaarten maken.,

en daarna say yes to the dress een programma over kleinfeld een bruidsjurken winkel in new york.

dames kopen daar rustig jurken voor 15000 euro.

echt niet te geloven...
Scully, Frut bedoelde het programma 4 weddings, niet de film. En dat Say yes to the dress, daar heb ik al vaker mensen over gehoord, maar ik krijg dat maar niet gevonden. Waar heb je het precies gezien en hoe laat?
Net wat MDF zegt Tut..ook mee eens..

Zou het "raar" vinden als je weg zou blijven..dus niet doen..

Knurft was ooit een koosnaampje van ons..haha..

Oo maar scully, dan valt t nog wel mee hoor betreft je 2e huwelijk op je 28e..
Haha, ja, ik ben wel een stuk meubilair hier inmiddels he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven