Entertainment alle pijlers

CSI Las Vegas / Miami / New York

23-10-2007 10:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb helemaal naar beneden gescrolld, maar kan de oude niet vinden. En ik moet toch af en toe mijn ei kwijt hoor, over CSI (vooral Las Vegas).

Vooral nu ze op maandag weer verder zijn gegaan met CSI Las Vegas en dus met de relatie tussen Grissom en Sara. Vind ze zo lief samen...:heart:

Wat een eng mens, van die miniaturen zeg brrr. Totaal verknipt. Ik vond het wel mooi hoe de rest te weten kwam dat ze wat hebben samen. 'Ik ben verantwoordelijk voor de dood van degene waar zij van hield, nu doet zij het zelfde met mij.' Jammer dat het weer een 'wordt vervolgd' aflevering was. Moet je weer een week wachten. Ben benieuwd hoe ze te weten komen waar Sara ligt.
Het was superspannend ja!!

In onze tv-gids stond dat het voorlopig weer de laatste aflevering was... :cry:
Ik vind trouwens dit seizoen van CSI Las Vegas helemaal geweldig, mooie/goede afleveringen! Dat vind ik ook van CSI New York. CSI Miami vind ik echt het minst leuke van de 3, vooral Horatio brrrrr
Die van gisteravond was inderdaad het seizoenseinde.

Dus niet een week, maar een paar maanden wachten...

Kijken jullie alle CSI's? Wij hebben een harddiskrecorder, en daar staan ze allemaal in voorgeprogrammeerd, heel handig.

Moet zeggen dat ik Las Vegas toch het leukst vind.
He getsie, waarom stoppen ze nou tussen een dubbele aflevering in. Moeten ze over een paar maanden eerst natuurlijk alles gaan herhalen. jakkie.
Ja ik kijk ze wel allemaal, werkt erg verslavend hahaha!

Hier ook alles voorgeprogrammeerd in de harddiskrecorder :-]
baja schreef op 23 oktober 2007 @ 13:15:

He getsie, waarom stoppen ze nou tussen een dubbele aflevering in. Moeten ze over een paar maanden eerst natuurlijk alles gaan herhalen. jakkie.

Ik heb in mijn TV-gids gelezen dat ze bewust dit einde van het seizoen hebben gemaakt. Jorja Fox (die Sara Sidle speelt) was namelijk nog in onderhandeling over haar salaris: ze was er niet tevreden mee. Aan het einde van het seizoen was het nog onduidelijk of ze er dus het volgende seizoen bij zou zijn. Met dit einde was alles nog mogelijk...

Zelf heb ik het overigens wel een beetje gehad met alle CSI's. Heb ze allemaal gevolgd, maar heb last van overkill denk ik. Vooral CSI Miami vind ik erg ongeloofwaardig worden...
Ik hoor net van mijn collega dat er gisterenavond op RTL5 om 20.30u CSI Miami werd uitgezonden...ze wist alleen niet of het een nieuwe aflevering was omdat ze Desperate Housewives ging kijken....

Irritant dat ze dit niet gewoon normaal aankondigen! Iemand gezien?
Volgens mij was het een herhaling.
Het was inderdaad een herhaling ;-)
Oef gelukkig :-] ..... (op zich niet zo heel erg...alle afleveringen worden toch zo'n beetje tot in de eeuwigheid herhaald ) :-p
Tot je ze vrijwel woordelijk kunt meezeggen ;-)

Hoe'st met de kleine CD? Net zo lekker ondeugend als de mijne? X-D
*grijs mode aan* Met de kleine CD gaat het prima! Ondeugend omschrijft haar niet helemaal hahaha bijdehandte wijsneus komt ook aardig in de richting :-p

*grijs mode uit*
De CSI (Las Vegas) van vanavond, is dat dan een herhaling of nog wel een nieuwe aflevering? Aangezien een paar mensen hierboven zeiden dat het seizoen afegelopen was....
ik zat ook te wachten op het vervolg.
Ik zat ook te wachten op vervolg, bleek het een herhaling te zijn, wat een domper!

Hoop wel dat ze dan uit de salarisonderhandelingen komen, want vind eigenlijk wel dat ze moet blijven.
Ik vind CSI Las Vegas ook de beste. Bij CSI Miami erger ik me aan het 'acteerwerk' van Horation en die blonde, hoe heet ze, Dukayne of zoiets. "Oh look Horatio, I found a long blond hair!" Ja DUHHH!!!
manybe schreef op 30 oktober 2007 @ 08:59:

Ik zat ook te wachten op vervolg, bleek het een herhaling te zijn, wat een domper!

Hoop wel dat ze dan uit de salarisonderhandelingen komen, want vind eigenlijk wel dat ze moet blijven.
In Amerika zijn ze al weer begonnen met het nieuwe seizoen. Ik zeg verder niks, maar op de officiële CSI-site kom je genoeg te weten :-)
Trixie1968 schreef op 30 oktober 2007 @ 09:04:

Ik vind CSI Las Vegas ook de beste. Bij CSI Miami erger ik me aan het 'acteerwerk' van Horation en die blonde, hoe heet ze, Dukayne of zoiets. "Oh look Horatio, I found a long blond hair!" Ja DUHHH!!!

:rofl:

Pcies, dat heb ik ook!! Lekker echt... 8-P
crazydiamond schreef op 30 oktober 2007 @ 09:08:

[...]

In Amerika zijn ze al weer begonnen met het nieuwe seizoen. Ik zeg verder niks, maar op de officiële CSI-site kom je genoeg te weten :-)

En wat is die site dan??? Vertel, vertel!!

Ben hélemaal niet nieuwsgierig ofzo....
http://www.cbs.com/primetime/csi/

enjoy!

Van hieruit kun je ook naar de sites van Miami en New York.
Gevonden!! Ik weet het ;-)
En dan kunnen we na deze aflevering eindelijk de poppenhuis moorden afsluiten. Ik wist helemaal niet dat de nieuwe afleveringen weer begonnen. Lang leve mijn zappende vent!
Juud_ schreef op 03 december 2007 @ 20:46:

En dan kunnen we na deze aflevering eindelijk de poppenhuis moorden afsluiten. Ik wist helemaal niet dat de nieuwe

afleveringen weer begonnen. Lang leve mijn zappende vent!

Dus de nieuwe afleveringen zijn weer begonnen? Wat een sukkels zijn het toch bij RTL. Eén van de beste series uitzenden, maar wel een rotzooi maken van het uitzendschema.

Gelukkig neem ik nu standaard alle afleveringen op. Als we hem al gezien hebben, kan ik hem nog altijd weggooien.
Hallo mensen,

ben net nieuw op dit forum want met het zoeken via google kwam ik hier terecht, omdat ik gisterenavond csi heb gemist en verkeerd heb opgenomen ik wist dat het verder ging over Sarah dus baalen.

Goed dat je alles opneemt Aliniminie (was dus ook mij bedoeling)

Kun je mischien mij een kopie je verzorgen ik ben helemaal fan en volgende week gaan we weer verder met het nieuwe seizoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven