Zelf gezicht maskers maken
zondag 20 juni 2010 om 13:25
Ik heb de kracht van eigengemaakte gezichtmaskers ontdekt.
Mijn huid knapt er zienderogen van op. Veel meer dan van die relatief dure maskertjes uit een zakje of tube.
Tegen puistjes:
scheutje yoghurt, stukje geraspte komkommer, theelepel honing
even goed roeren, op je snoet smeren en met een heet stomend washandje verwijderen. Werkt echt super!
Gewoon lekker:
scheutje yoghurt, honing en eiwit door elkaar.
Wie heeft er nog meer fijne maskertips ?
Mijn huid knapt er zienderogen van op. Veel meer dan van die relatief dure maskertjes uit een zakje of tube.
Tegen puistjes:
scheutje yoghurt, stukje geraspte komkommer, theelepel honing
even goed roeren, op je snoet smeren en met een heet stomend washandje verwijderen. Werkt echt super!
Gewoon lekker:
scheutje yoghurt, honing en eiwit door elkaar.
Wie heeft er nog meer fijne maskertips ?

zondag 20 juni 2010 om 13:40
Gisteren zat mijn hoofd vol rode vlekken en puisten. Heb het erop gesmeerd. Poosje op bed gelegen. Kwartiertje ofzo. En daarna met stomend washandje schoongemaakt. Toen nachtcreme. Vanochtend keek ik in de spiegel. Het was zoooo opgeknapt. Natuurlijk niet compleet weg. Maar misschien bij herhaling dat het goed gaat komen. Je kunt het proberen. Je hebt er weinig voor nodig. Het zijn dingen die ik standaard wel in huis heb normaal gesproken.
zondag 20 juni 2010 om 13:41
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2010 @ 13:39:
Patentbloem aanmaken met een beetje lauwwarm water en dat papje op laten drogen op je toet, daar trekken je poriën van dicht en krijg je een hele gave huid.
Is dat dan ook goed tegen die vreselijke zwarte mee eters?
En patentbloem... waar haal je dat? Nog nooit van gehoord.
Patentbloem aanmaken met een beetje lauwwarm water en dat papje op laten drogen op je toet, daar trekken je poriën van dicht en krijg je een hele gave huid.
Is dat dan ook goed tegen die vreselijke zwarte mee eters?
En patentbloem... waar haal je dat? Nog nooit van gehoord.

zondag 20 juni 2010 om 14:55
quote:hompeltjepompeltje schreef op 20 juni 2010 @ 14:46:
hihi pannenkoekenmeel tegen mee eters. Thanks cadeautje. Weer wat geleerd.
Dat heb ik niet gezegd.
Ik heb gezegd dat je poriën er van dicht gaan en je er een heel gave huid van krijgt.
Als je van je meeëters af wilt, zul je veel fruit moeten eten en veel rauwe groente en veel water moeten drinken, maar dat is geen maskertje.
hihi pannenkoekenmeel tegen mee eters. Thanks cadeautje. Weer wat geleerd.
Dat heb ik niet gezegd.
Ik heb gezegd dat je poriën er van dicht gaan en je er een heel gave huid van krijgt.
Als je van je meeëters af wilt, zul je veel fruit moeten eten en veel rauwe groente en veel water moeten drinken, maar dat is geen maskertje.
zondag 20 juni 2010 om 15:22