welke vibrator koop ik??????

08-06-2010 09:55 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wel ja, mijn vraag is dus simpel, op mijn 43 jaar ga ik op zoek naar mijn eerste vibrator!

De vraag is nu, welke koop ik, er zijn er zoveel, en wat is de beste koop volgens jullie?????
Alle reacties Link kopieren
Vraag in de winkel welke het best verkocht is!
Alle reacties Link kopieren
ligt eraan wat je zelf lekker vind en vanuit daar gaan zoeken:D
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
Alle reacties Link kopieren
zelf ga ik altijd voor de tarzan maar dat is persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
Die ene die lekker in de hand ligt natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Eentje die trilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nepbloempje schreef op 08 juni 2010 @ 10:38:

zelf ga ik altijd voor de tarzan maar dat is persoonlijk





Haha, hoeveel heb jij er dan al versleten.......?



Ik denk persoonlijk dat je zelf moet weten wat je lekker vindt, er is nl toch wel veel verschil in hoor: groot-klein, flexibel-hard, recht-krom, met extra's-eenvoudig en ga zo maar door...
ik heb liever een trilei, dat vind ik persoonlijk veel lekkerder. Maargoed niemand is hetzelfde dus je zult het echt zelf even moeten uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Natalietje,

als je je zelf clitoraal bevredigt kun je overwegen om een vibrator te kopen van hard materiaal met een iets toelopende punt, zo kun je jezelf heel gericht stimuleren.

vind je vaginaal prettiger, kies dan voor een wat zachter exemplaar met ronde top.

Daarnaast kun je nog kiezen uit de wijze waarop je de trilling kunt regelen; kijk eens rond bij een vrouwvriendelijke shop, evt online. de shops van Christine le duc en de shop van mail and female ervaar ik als laagdrempelig. succes en veel plezier!
of online bestellen via pabo.nl helemaal laagdrempelig natuurlijk! Maar dan moet je al wel een idee hebben wat je voor iets zoekt...
Alle reacties Link kopieren
ok magiq, bedankt, ik zal er zeker rekening mee houden
Over de Tarzan is hier ook al het nodige geschreven:

Wat vindt jij van de Tarzan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de Fairy (Magic wand uit Sex and the city).

Vooral aan te bevelen als je moeilijk tot een orgasme kan komen.

Krijgt zelfs een dood paard nog klaar...
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb laatst eentje gekocht van het merk Lelo. Dit was niet de goedkoopste maar hij ziet er zo stylisch uit dat ik m bijna op het dressoir zou neer zetten, ow en hij doet z'n wek nog goed ook! :D Ik had m gekocht via [... edit door moderator] daar hadden ze volgens mij ook die tarzan van hierboven.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 18-06-2010 18:48
Reden: reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De Jimmy Jane - Form 2 schijnt ook helemaal fantastisch te zijn. Heb 'm in mijn handen gehad in een shop. WOW !



Maar ons nog even te duur...
Alle reacties Link kopieren
ik heb twee vibrators van lovecentre.nl en een dildo van www.steelfun.com , eentje die alleen trilt wat ik persoonlijk minder lekker vind, eentje met clitoris stimulatie wat ik geweldig vind en een heerlijke rvs dildo die geweldig is voor de g-spot. ik heb ze alle drie online gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wendies schreef op 08 juni 2010 @ 17:56:

Ik zelf heb laatst eentje gekocht van het merk Lelo. Dit was niet de goedkoopste maar hij ziet er zo stylisch uit dat ik m bijna op het dressoir zou neer zetten, ow en hij doet z'n wek nog goed ook! :D Ik had m gekocht via www.haarenhem.nl daar hadden ze volgens mij ook die tarzan van hierboven.



heb hem zelf niet die lelo maar weet wel hoe goed die is :-)

ik zou voor deze gaan want is iets moderns denk ik :-)
was www.mince.nl al genoemd?

Goede service kan ook opgehaald worden goedkoop na een jaar intensief gebruik is ie ook op hoor! Maar goed misschien een idee als je nog uit moet zoeken wat je leuk vindt! Daarbij le duc binnen lopen is best eng en naar mince mailen makkelijker en ze geven je super antweoord telefonisch ook trouwens.

Heb er zeeer goede ervaring mee!
Alle reacties Link kopieren
Voor clitoraal gebruik: gewoon de goedkoopste, rond de 11 euro, hardplastic en traploos instelbaar. Persoonlijk vind ik juist die zachte "silliconen"dingen niet veel toevoegen. Als je iets in je wil, slurpen die je eigen natuurlijke vocht op, dus moet je er glijmiddel bij gebruiken.Ik vind die zachte skin- dingen daarom al minder geschikt.. (maar anderen lopen ermee weg). Zelf heb ik geen behoefte aan vibraties in de vagina, dus dat soort doet mij niet veel. Voordeel van de Tarzan is dat ie zowel in de vagina als op de clit wat doet.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Vond zelf Christine Le Duc vrij laagdrempelig om binnen te lopen, maar dat kan ook aan mij liggen, ha ha. Ik zwoor altijd bij een Jane, dat was volgens mij die versie van Tarzan met clitoris en anale stimulans als opties. Nou ik lees van dat trilei, iemand daar een beschrijving van?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, op die Jane zit wel een "klutsstand" Zo heb ik dat maar genoemd, vond het vreselijk. Zitten van die pareltjes onder het rubber en dan draait ie rond, snap nog steeds niet dat dat ook pijnloos kan zijn want vond die stand drie x niks
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op 20 juni 2010 @ 05:35:

Oh ja, op die Jane zit wel een "klutsstand" Zo heb ik dat maar genoemd, vond het vreselijk. Zitten van die pareltjes onder het rubber en dan draait ie rond, snap nog steeds niet dat dat ook pijnloos kan zijn want vond die stand drie x niksHaha, dat heb ik ook altijd gevonden........zo herkenbaar. De gewone trilstand is veel lekkerder. Maar mijn favoriet is en blijft de PocketRocket. Een vrij kleine vibrator waarmee je niet naar binnen gaat maar met name de buitenkant lekker vertroeteld.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven