Efteling hotel. Kan dat niet goedkoper???

21-06-2010 18:41 64 berichten
Hallo



Een tijdje geleden besloten om dit jaar niet op vakantie te gaan.

Nu vind ik de efteling best een leuk park en de entree prijs is ook nog wel een keer te doen maar.....



Ik woon in Drenthe en heb geen auto/rijbewijs. Ik moet er dus met het openbaar vervoer naartoe en dan ben je toch al snel een uurtje of 4 onderweg, enkele reis.

Mijn zoon is dan net 6 en dat vind ik nogal veel, ook voor mezelf.



Nu dacht ik aan het efteling hotel . Ik op de site gekeken en me rot geschrokken wat ze durven te vragen voor 1 overnachting !!!!

Het gaat om 1 kind en 1 volwassenen en 300 euro ben ik zo kwijt.

Okeey ik mag dan gratis het park in .



Nu ben ik niet bepaald een hotel hopper dus misschien wel heel reeel hoor maar ik vroeg mij af...........kan dat niet goedkoper of moet ik gewoon niet zeuren?



Ik ga dit dus niet doen omdat ik na reiskosten en eten/drinken meer dan 400 euro kwijt zal zijn en dan kan ik de rest van de vakantie weinig meer doen.



Als iemand een tip heeft om goedkoper te gaan........laat het mij weten!!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een ander hotel in de buurt nemen en met de bus naar het park gaan?
Een hotel in de omgeving van de Efteling zoeken? Misschien zit er wel iets in de buurt waar een bus of een trein vlakbij vertrekt, dat je binnen een half uur bij de Efteling kunt zijn (bijvoorbeeld).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een hotelletje in de buurt nemen en met het OV/huurfiets/taxi naar de Efteling gaan. Dan ben je ongetwijfeld veel goedkoper uit en hou je geld over voor andere leuke dingen in de vakantie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Op 10 autominuten (dus vast ook met de bus te doen)

http://www.weekendjeweg.n ... nt-de-joremeinshoeve.html
Alle reacties Link kopieren
Neem een tent mee en zoek een camping in de buurt? Zoeken naar de dichtsbijzijnde van der Valk? B&B in de buurt zoeken?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Goedkope hotels in kaatsheuvel:

http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/hotel-kaatsheuvel/
Alle reacties Link kopieren
Of een hotel in Tilburg nemen dan ben je ook zo in Kaatsheuvel.

Of iemand mee vragen met een auto en daar de entree voor betalen en de benzine.
Alle reacties Link kopieren
http://www.uitmetkorting. ... _efteling.php?id=efteling



heb niet alles van die site gelezen, dus misschien heb je er niets aan, hotels staan onderaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 21 juni 2010 @ 18:45:

Op 10 autominuten (dus vast ook met de bus te doen)

http://www.weekendjeweg.n ... nt-de-joremeinshoeve.htmldat laatste hoeft niet altijd, je kunt echt in n dorp zitten met een busverbinding avn 1 keer in de 4 uur
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Weet niet of je enkel naar de Efteling wilt maar in de krant stond onderstaand arrangement, veel goedkoper en ook heel leuk.



Wunderland Kalkar

3 dagen all-inclusive





Vanaf ¤ 119,- p.p.



Wunderland Kalkar

3 dagen all-inclusive onbeperkt genieten!



Wunderland Kalkar, net over de grens bij Arnhem, is hét ideale hotel- en attractiepark voor jong en oud. In Wunderland kunt u onbeperkt met z’n allen genieten van gezellige restaurants, knusse barretjes en spetterende events.

Het hotel, waarin u verblijft op basis van all inclusive, beschikt over tweepersoons- en familiekamers. Ook in Kernie’s Familiepark is alles all-in; alle attracties, frietjes, ijs, frisdrank, koffie en thee zijn bij de entreeprijs inbegrepen. Wunderland Kalkar

is het ideale uitstapje voor het hele gezin en vooral geschikt voor kinderen van 3 t/m 12 jaar. Kortom het meest complete all-in aanbod van Duitsland!



Aankomst en inchecken vanaf 15.00 uur, uitchecken van de kamer om 10.00 uur, hierna kunt u nog naar Kernie’s Familiepark van 10.00-18.00 uur inclusief frietjes, ijs en frisdrank.



Inbegrepen

• 2 overnachtingen incl. ontbijtbuffet

• 1x lunchbuffet

• 2x uitgebreid dinerbuffet in het buffetrestaurant

• alle drankjes en hapjes

• Kernie’s Caféstraat

• entertainment

• gebruik van diverse sport- en spelfaciliteiten

• 2,5 dagen Kernie’s Familiepark o.b.v. all-in

Indien geopend geldt voor Adventure Plaza een toeslag!



Kinderkorting:

Kinderen 0 t/m 2 jaar gratis; kinderen 3 t/m 12 jaar betalen de helft van de prijs (ook indien kinderen op een eigen tweepersoonskamer verblijven).



Aankomst Lezersprijzen*

zo 18 juli en zo 22 aug. ¤ 119,-

overige zondagen ¤ 130,-

ma-di-wo ¤ 135,-

do-vr-za ¤ 173,-

* prijs per persoon o.b.v. een 2-persoonskamer.



Niet inbegrepen: reserveringskosten ¤ 15,- per boeking, verplichte bijdrage calamiteitenfonds ¤ 2,50 per boeking en eventuele reis- en/of annuleringsverzekering.



Dit arrangement is geldig in de periode van 27 juni tot en met 2 september 2010 en aankomst is dagelijks mogelijk. Geen aankomst mogelijk op 26, 27 en 28 augustus.



Meer informatie en boeken

Klik hieronder op "NAAR WEBSITE" en boek online dit gezinsarrangement of bel Vrij Uit tel: 0900 - 874 58 48 (15cpm), o.v.v. reiscode DRNH87W. De reserveringsafdeling

van Vrij Uit is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 17.00 uur.
Alle reacties Link kopieren
Er zit volgens mij een Formule 1 hotel vlakbij, die zijn een heel stuk goedkoper.
Er staan in het sprookjesbos aardig wat optrekjes; paddestoelen, kasteeltjes, een spookhuis.



Gewoon slaapzak mee en zo'n sprookjesfiguur eruit jagen.



Gratis en voor niks overnachten IN de Efteling!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 21 juni 2010 @ 18:54:

Er zit volgens mij een Formule 1 hotel vlakbij, die zijn een heel stuk goedkoper.



Klopt: in Waalwijk; 5 minuutjes rijden vanaf de Efteling.

En naast een Mc Donalds
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 21 juni 2010 @ 18:49:

[...]





dat laatste hoeft niet altijd, je kunt echt in n dorp zitten met een busverbinding avn 1 keer in de 4 uurKlopt maar dat is makkelijk van tevoren uit te zoeken.
Voor 300,- kun je ook 2 dagen in een appartement in het eftelingpark gaan zitten met z'n 2-en. Moet je op de site van de efteling even kijken bij overnachten en dan onder het kopje efteling bosrijk. Als je dat wil doen voor 1 juli reserveren en vermelden dat je wil boeken met de korting uit het tijdschrift groter groeien dan krijg je 35% korting op het arrangement. Dan zal het iets van 200 euro worden voor 3 dagen efteling, 2 overnachtingen in een appartement in het bosrijk park.
Wil je wel naar de efteling dan staan hier ook veel arrangementen. http://www.kaatsheuvel.in/efteling/arrangementen/
Alle reacties Link kopieren
het is een bom met geld, voor hetzelfde geld kan je misschien ook kijken bij de eftelingbosrijk, dan zit je in een huisje voor3 nachten.
quote:SammieP schreef op 21 juni 2010 @ 18:51:

Weet niet of je enkel naar de Efteling wilt maar in de krant stond onderstaand arrangement, veel goedkoper en ook heel leuk.



Wunderland Kalkar

3 dagen all-inclusive





Vanaf ¤ 119,- p.p.



Wunderland Kalkar

3 dagen all-inclusive onbeperkt genieten!



Wunderland Kalkar, net over de grens bij Arnhem, is hét ideale hotel- en attractiepark voor jong en oud. In Wunderland kunt u onbeperkt met z’n allen genieten van gezellige restaurants, knusse barretjes en spetterende events.

Het hotel, waarin u verblijft op basis van all inclusive, beschikt over tweepersoons- en familiekamers. Ook in Kernie’s Familiepark is alles all-in; alle attracties, frietjes, ijs, frisdrank, koffie en thee zijn bij de entreeprijs inbegrepen. Wunderland Kalkar

is het ideale uitstapje voor het hele gezin en vooral geschikt voor kinderen van 3 t/m 12 jaar. Kortom het meest complete all-in aanbod van Duitsland!



Aankomst en inchecken vanaf 15.00 uur, uitchecken van de kamer om 10.00 uur, hierna kunt u nog naar Kernie’s Familiepark van 10.00-18.00 uur inclusief frietjes, ijs en frisdrank.



Inbegrepen

• 2 overnachtingen incl. ontbijtbuffet

• 1x lunchbuffet

• 2x uitgebreid dinerbuffet in het buffetrestaurant

• alle drankjes en hapjes

• Kernie’s Caféstraat

• entertainment

• gebruik van diverse sport- en spelfaciliteiten

• 2,5 dagen Kernie’s Familiepark o.b.v. all-in

Indien geopend geldt voor Adventure Plaza een toeslag!



Kinderkorting:

Kinderen 0 t/m 2 jaar gratis; kinderen 3 t/m 12 jaar betalen de helft van de prijs (ook indien kinderen op een eigen tweepersoonskamer verblijven).



Aankomst Lezersprijzen*

zo 18 juli en zo 22 aug. ¤ 119,-

overige zondagen ¤ 130,-

ma-di-wo ¤ 135,-

do-vr-za ¤ 173,-

* prijs per persoon o.b.v. een 2-persoonskamer.



Niet inbegrepen: reserveringskosten ¤ 15,- per boeking, verplichte bijdrage calamiteitenfonds ¤ 2,50 per boeking en eventuele reis- en/of annuleringsverzekering.



Dit arrangement is geldig in de periode van 27 juni tot en met 2 september 2010 en aankomst is dagelijks mogelijk. Geen aankomst mogelijk op 26, 27 en 28 augustus.



Meer informatie en boeken

Klik hieronder op "NAAR WEBSITE" en boek online dit gezinsarrangement of bel Vrij Uit tel: 0900 - 874 58 48 (15cpm), o.v.v. reiscode DRNH87W. De reserveringsafdeling

van Vrij Uit is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 17.00 uur.

Dit ziet er ook erg leuk uit!!!



Misschien zelfs nog wel leuker en financieel zeker aantrekkelijker!!



ga ff snuffelen op de site.



thanks
Alle reacties Link kopieren
Hotelletje Breda en dan met de bus die kant op?
Kalkar,het pretparkje,is wel leuk voor een 6 jarige.

Vond het alleen met het eten en s'avonds een verschrikking dat all inclusive gebeuren.Hoop dronken,luidruchtige mensen.
quote:coeberghmetijs schreef op 21 juni 2010 @ 19:16:

Kalkar,het pretparkje,is wel leuk voor een 6 jarige.

Vond het alleen met het eten en s'avonds een verschrikking dat all inclusive gebeuren.Hoop dronken,luidruchtige mensen.

brrrrrrrr ik haat dronken mensen.



is dat voor 20:00 ook al zo???

daarna is zoon toch uitgeput en gaan we op bed nog ff tv kijken ofzo
Denk dat het de efteling niet gaat worden.



Komt nog wel een keer met iemand met de auto.



Bedankt iedereen voor de links en meedenken!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het sowieso al nooit als mensen om financiele redenen niet op vakantie gaan (ik bedoel in het algemeen, niet TO), maar dan wel dagjes en weekendjes uit gaan in NL. Voor de prijs van twee of drie van dat soort uitjes kun je ook gaan kamperen in Frankrijk.

Ik bedoel niet dat iedereen dat dus ook moet doen of zo, maar pretparken zijn geen goedkoop alternatief.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 21 juni 2010 @ 19:25:

Ik begrijp het sowieso al nooit als mensen om financiele redenen niet op vakantie gaan (ik bedoel in het algemeen, niet TO), maar dan wel dagjes en weekendjes uit gaan in NL. Voor de prijs van twee of drie van dat soort uitjes kun je ook gaan kamperen in Frankrijk.

Ik bedoel niet dat iedereen dat dus ook moet doen of zo, maar pretparken zijn geen goedkoop alternatief.Voor een vakantie moet je ook nog eens vakantiedagen opnemen, en voor dagjes weg (in het weekend) niet.. Zo kan het toch verschil maken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven