Koolhydraat arme recepten

15-06-2010 19:37 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic heb ik het gehad over mijn nieuwe afval poging. Hier kun je het wel en wee ervan lezen.

Cora de Fluiter dieet



Maar...

Sinds vandaag zit ik op een dieet zonder snelle koolhydraten en suikers. Ook geen fruit. Zijn er doorgewinterde lowcarb dieters die een paar lekkere recepten of ideetjes voor me hebben?

De discussie over of het wel of niet goed is en wel of niet helpt mag wat mij betreft worden overgeslagen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Schorpioentje. Wat fijn dat je zo goed afvalt. Er zijn inmiddels zoveel verhalen over verschillende methodes van voeding en afvallen dat het voor mij een grote brei is. Welke methode nou wel of niet de beste is... het doet er niet zo toe. Ik zoek gewoon een methode die werkt voor mij. Dus ik blijf gewoon de weg volgen die ik gestart was. Ik heb daar namelijk vertrouwen in. Engelse boeken is niet echt mijn ding. Maar het kan ook maar zo zijn dat als de uitslag binnen is van de bloedonderzoeken mijn therapeute weer iets anders voor me bedenkt. Ik doe maar gewoon wat zij denkt dat goed is om te doen. Ben zeer benieuwd wat er uit de bloedtesten komt.



Ik wens jou ook heel veel succes met je dieet. Volg je een bepaald dieet? Dr. Frank, Southbeach, Atkins oid? Of gewoon alle koolhydraten eruit gemikt?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mijn eigen versie van Low Carb. Dus recepten van Atkins en dokter Frank door elkaar. Ik merk dat ik om op gewicht te blijven best wel eens brood of rijst of aardappels kan eten of pasta maar dat suiker heel slecht werkt bij mij.

Misschien is dokter Frank wat voor je, dat is een kookboek waarbij je elke dag recepten krijgt. Dat is wat gemakkelijker te volgen voor veel mensen.
Alle reacties Link kopieren
Oke... ik merk dat zodra ik een beetje zondig ik toch gelijk weer last krijg van eetbuien. Onverzadigbaar zijn. Op dit moment drink ik veel eigengemaakt groentesappen en smoothie's. Daarnaast veel groente en bonen. Het dr. Frank dieet ga ik niet doen aangezien ik begeleid word door een therapeute. Ik hou me aan haar adviezen maar kan me wel voorstellen dat de recepten van dr. Frank wel mogen.
Hompel,ff een vraag uit nieuwsgier!Stel dat dit nou niet lukt hoe

ga je dan verder?Ben het ermee eens dat er verschillende

manieren zijn en niet maar een manier.Zelf eet ik wel volgends

de schrijf van 5.Daar voel ik me goed bij,zit alles in wat ik nodig

heb.
Alle reacties Link kopieren
dat weet ik nog niet geraldine. Ik ga er nu vooralsnog vanuit dat deze weg me verder gaat helpen. Mocht het niet zo zijn dan bekijk ik dan opnieuw wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
www.koolhydraatarmerecepten.com



Daar vind je alles over koolhydraat arme recepten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven