Relaties
alle pijlers
voor en nadelen
zaterdag 20 oktober 2007 om 23:20
Als vrijgezelle vent is het prachtig je bent wat ze zeggen een " mooie man" met een stoere uitstraling , goed lijf , gezellig in de omgang. Maar als getrouwd zijnde is het vaak lastig en soms vervelend als vrouwen steeds met je flirten ook al is je vrouw erbij , zonder dat ik hier aanleiding voor geef. Ik krijg vaak de bekende por in m`n ribben gedrukt en we hebben best wel vaak woorden hierover . Ik kan niet tegen ruzie ! Ik zeg honderden keren dat zij de enige vrouw is voor mij en absoluut geen reden heeft voor jaloezie . Welke man of vrouw herkend dit ?
donderdag 25 oktober 2007 om 18:46
Je snapt er nog steeds geen ene reet van ! je heb blijkbaar geen flauw idee hoever vrouwen kunnen gaan ! Ik heb echt dingen meegemaakt wil je niet weten .Dat je die wijsheden allemaal van internet kopieert en op het forum neerzet vind ik ok hoor . Maar zou het niet eens een keertje gewoon waar kunnen wezen.
PS ben nog lang geen 48 hoor haha
PS ben nog lang geen 48 hoor haha
donderdag 25 oktober 2007 om 23:45
Ach Male48, afgezien van je zelfverklaarde 'beauty', blink je hier bepaald niet uit in 'brains', dus afgezien van wat visuele aantrekkingskracht heb je kennelijk niet veel boeiends te melden...
Een beetje vrouw kijkt echt wel verder hoor dan een aantrekkelijk smoeltje, dus geniet jij maar van je five seconds of attention
Een beetje vrouw kijkt echt wel verder hoor dan een aantrekkelijk smoeltje, dus geniet jij maar van je five seconds of attention
vrijdag 26 oktober 2007 om 00:09