Positiekleding grote maten

23-10-2007 12:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een alleenstaande vriendin die zwanger is en niet bekend is met dit forum zoek ik tips voor positiekleding in een grote maat. Ze heeft zeker wel XXL of maat 48/50. Natuurlijk hebben bepaalde duurdere zaken wel grote maten maar aangezien ze het niet zo breed heeft is dat geen optie.

Ik ben zelf al aan het "googlen" geweest maar misschien dat iemand hier een tip heeft? Shirts/tops is het probleem niet zo maar broeken des te meer.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien via Marktplaats?



Succes!



Lief dat je dit voor haar doet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ikzelf ben ook een vrij forse vrouw en heb van mijnzelf wel maat 52/54. Ook toen ik zwanger was.

Hier bij ons heb je een outlet van de Miss Etam en daar kon ik altijd heel goed slagen voor broeken. En bij de outlet betaalde ik niet meer dan 10,00 euro voor een broek.

En dat zowaar in maat 48. De positie strechts broeken zaten mij altijd perfect!!



Bovenkleding had ik geen ervaring mee, want ik had altijd al wat wijdere kleding, wat mij dus tijdens mijn zwangerschap altijd nog goed paste.



Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Op www.prettymum.nl verkopen ze de expander belt. msschien is dat wat voor je vriendin. Lijkt me de goedkoopste oplossing!
Alle reacties Link kopieren
@ Calvijn: dank je. Ik heb erg veel bewondering voor haar, ze doet het geweldig in haar eentje en heeft alles heel goed geregeld. Daarom vind ik het jammer dat ze tegen dit soort dingen aanloopt en wil haar daar graag mee helpen.

Marktplaats is inderdaad een idee.



@ Nikky: ik ga 's zoeken naar zo'n Miss Etam outlet. Bovenkleding is inderdaad voor mijn vriendin ook geen probleem, ze kan vooralsnog prima de shirts aan die ze altijd draagt.



Bedankt voor de tips! Als iemand anders nog andere tips heeft.. roept u maar! :-)
Alle reacties Link kopieren
Triniti, geweldige tip ook! Ik ga er meteen 1 bestellen, heb ik meteen weer een leuk cadeautje voor haar!
Ik ben wel fors, maar niet zó fors, maar ik wilde inderdaad ook de miss etam aanraden en dan in het bijzonder de outlet stores. Ik slaag er zelf ook regelmatig, ook voor gewone kleding. Zelfde als wat in de winkel hangt, of er net uit is, maar voor veeeeeeeeeel minder!



Hier izjn de adressen van de outlets:



Beek Wethouder Sangersstraat 57 6191 NA

Bovenkarspel De Middend 200 1611 KM

Den Bosch Helftheuvel Passage 110-112 5224 AP

Den Haag Grote Marktstraat 46 2511 BJ

Den Haag Leyweg 595 2545 GH

Deventer Flora 10 7422 LL

Emmeloord Lange Nering 76 A 8303 EE

Hoogvliet Binnenban 176 3191 CL

Ijmuiden Lange Nieuwstraat 439 1971 GD

Katwijk aan Zee Emmaplein 37 2225 BK

Leusden Brouwerij 2 3831 ND

Maassluis Koningshoek 92327 3144 BA

Oldenzaal In de Vijfhoek 57 7571 DV

Schagen Makadocenter 71-72 1714 JA

Schiedam Nieuwe Passage 25 3111 EG

Utrecht Hammerskjoldhof 33 3527 HD

Veldhoven Meiveld 156 5501 KH

Venray Henseniusplein 16 5801 RB

Wijchen Markt Promenade 24 6602 HR

Winschoten Langestraat 24 9671 PH
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al die snelle reakties! En Sarah Scott, bedankt voor de lijst van adressen! Vriendin woont in Den Haag dus dat komt mooi uit.
Mooi! Succes! X-D
Alle reacties Link kopieren
www.ingro.nl
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus verkoopt zwangerschapskledij tot maat 54 en je kan bestellen via haar site www.beautyfulmother.be (is wel in België).
Alle reacties Link kopieren
@ Fien: dank je voor de tip, ik geef het door aan m'n vriendin.

Ze was eergisteren even bij mij en heeft meteen de "Expander Belt" besteld, n.a.v. de tip van Triniti.

Bedankt weer!
Alle reacties Link kopieren
Het is al een oude thread, maar mogelijk dat zwangere vrouwen met een maatje meer er toch wat aan hebben. Bij Positieplus.nl heb je een hele uitgebreide collectie aan grote maten kleding, van maat 44 tot en met 54. Niet maar een enkele broek, maar echt veel keuze. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje met deze nick ben je nog maar een beginnende spammert! Volg eerst eens een spamcursus en kom dan maar terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven