IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?



Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Alle reacties Link kopieren
quote:roodbloem schreef op 29 juni 2010 @ 07:17:

Is er iemand die de rode blok waterijsjes nog kan herinneren ?

Was met een houten stokje en daarop een erg rood rechthoekig waterijsje.

Puur jeugdsentiment en de smaak wellicht inmiddels overgewaardeerd.



Of moet ik me oud gaan voelen ?



Bedoel je de limlolly van de Jamin. Die rode? Die waren idd hartstikke lekker.



Ook ik baal van het verdwijnen van de vlaggestick. Ook ik mis die calippo citroen met bruisstukjes.



Dat citroenijsje met dropstokje vind ik niet heel bijzonder. Bij de italtiaan is het smakelijker en dat dropstokje vond ik een afknapper.



Op zijn tijd een goede cornetto vind ik heel lekker. Maar ook het sinaasappelwaterijs op een stokje. Zit in de varia doos met mini´s van Ola.



Mijn eerste kennismaking met Haagen Dasz ijs was macadamia brittle, jaren terug in Antwerpen. So sweet, those memories. Maar ook pralines and cream smaakt prima.



De strawberry cheesecake van de AH is hier 9 van de 10 keer uitverkocht, er zullen hier wel liefhebbers wonen.
Alle reacties Link kopieren
peerijsjes! jummie
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dit topic omhoog komen en dacht ; Ja, ijs!'. Nu zit ik aan een raketje.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
Ben één groot ijsjesmonster! Vind eigenlijk alle ijs lekker (behalve die rare varianten als spruitjesijs enzo). Ben vandaag opzoek geweest naar ijsjes, maar hier was alles uitverkocht!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Heb de hele zomer nog maar 1 ijsje op en dat hou ik zo. Dat vind ik eigenlijk een lekkerder idee dan alle magnums, raketten en softijsjes bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk op zoek naar raketjes maar die hadden ze niet (meer) Toen maar peerijs.
Alle reacties Link kopieren
Split-ijsjes van ola!

Ook de celebrationsbox met mini icecreams is een aanrader!

Dove, Mars,Twix, Maltezers en Snickers mini in een doos.
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic enorm zin in ijsjes gekregen en zonet de gele Solero gekocht. Ik vond ze eigenlijk niet zo lekker! Alsof ze niet meer zo romig waren. Ze zijn dan ook maar 99 kcal per stuk, dus wat ze er mee gedaan hebben???



Volgende keer toch maar waterijsjes of gewoon een vette romige Magnum ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaootje2 schreef op 30 juni 2010 @ 14:36:



Ook de celebrationsbox met mini icecreams is een aanrader!

Dove, Mars,Twix, Maltezers en Snickers mini in een doos.



Dit is echt wat voor mij!!

Alleen jammer dat ik het bij die mini ijsjes nooit bij 1 ijsje kan houden...
Alle reacties Link kopieren
Waterijsjes, schepijs, cornetto, Magnum, Mc Flurry, Mars/Snicker ijs, Maltezerijs, eigenlijk alles gaat er wel in
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic heb ik die Liuk ijsjes (schrijf je dat nou zo?) gekocht en ze zijn inderdaad lekker!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favo ijsje is het sprookjesijsje van de efteling. Jammer dat ze die niet in de supermarkt hebben :(
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Alle reacties Link kopieren
IK heb bij Appie, citroen sorbet ijs gehaald. Lekker, maar ik vind het allerlekste bij ons de ijswinkel. Daar is toch echt het ijs van de supermarkt helemaal niets bij.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Softijs met chocola en nootjes!! En ook sundea ijs met chocola/caramel en nootjes, alleen doen ze nooit meer chocola én caramel, ook niet als ik extra betaal. Belachelijk.



En verder, perenijsjes, Liuk's, chantilly's, ijs van de ijssalon (kokosijs, after eight, hazelnoot, witte chocola enz. enz) en sinassplits.

Ik was eerst nooit zo ijsverslaafd maar heb tijdens mijn zwangerschap denk ik wel genoeg ijs gegeten voor een heel mensenleven.



Ik ga ook eens proberen zelf ijs te maken!



Oh en dat Coldstone ijs, dat ziet er geweldig uit!!!!
Alle reacties Link kopieren
Voor de frissigheid waterijs, calippo cola vind ik erg lekker.

Bosvruchtenijsjes van de Aldi ook.



Van de Italiaan amarenen ijs.



Gewoon van die bakken supermarktijs vind ik chocolade/banaan erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 30 juni 2010 @ 00:58:

Heerlijk! Waar woon jij dan?Ik woon in Calgary
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwarktaart schreef op 01 juli 2010 @ 18:48:

Naar aanleiding van dit topic heb ik die Liuk ijsjes (schrijf je dat nou zo?) gekocht en ze zijn inderdaad lekker!





Ik net ook!!

heb mn eerste Liuk op en vond het heerlijk!

alleen die dropstok heb ik weggemikt
Alle reacties Link kopieren
Haha biebelie ik heb ze gisteren ook gekocht, héérlijk!!

Die dropstokjes vond ik ook niks, al eet het prettiger dan van zo'n houten stokje vind ik. Ik had van de eerste Liuks wel het dropstokje opgegeten met als gevolg dat ik de lekker frisse smaak van het ijs kwijt was en nog een Luiks heb gegeten. Misschien is dat de bedoeling?
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers van het taco ijs.

Bij de aldi liggen deze ijsjes. Ze schijnen erg lekker te zijn.

Alle reacties Link kopieren
Ow raketjes, daar ben ik verslaafd aan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
En bedankt hé



Ik heb er een serieuze verslaving bij.....net weer 2 Liuks op..
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een verslaafde, voor dit topic had ik er nog nooit van gehoord.

Word zelfs onrustig als ik ze niet in huis heb haha!
Alle reacties Link kopieren
hier was het schap afgelopen week helemaal leeg geroofd!



de echte raketjes blijven de max!
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag ik heb al het woord Liuks ingetikt bij google, maar krijg geen omschrijving, waar koop je die Liuks ??



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn van Ola, dus kijk eens bij een supermarkt die het Ola assortiment verkoopt.



Ik heb momenteel in de vriezer mini magnums (van de Aldi) en bosvruchtenwater ijs (ook van de Aldi) Raad nu eens welke winkel bij mij om de hoek zit :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven