Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!



Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!



De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.



'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.



BEO's verenigt u!



O, ik ben zo benieuwd hoe het gaat met haar!

Ik hoop dat ze zich meldt als ze er is!

Men zal daar toch ook wel internet hebben, in de achterlanden van Peru?

Is de lamafarm al helemaal klaar of moeten ze nog in de weer met lamamest, water en stro?
De farm is klaar, ze moet alleen nog op zoek naar de juiste krukjes.

Voor internet gaat ze haar kroost om de beurt inzetten om de slinger te bedienen zodat het hele IT-gedoe aan de gang komt en dat dan ook blijft.
Ik raak dit topic af en toe kwijt, maar ik blijf het hilarisch vinden. Ben zelf niet zo heel creatief om actief mee te schrijven, maar het Lorelei festival is ge-wél-dig, fijn dat jullie me daar op geattendeerd hebben. Er komt dus een Viva tipi?
Natuurlijk Kastanjez, kom jij ook? Dan kun je volgens de huidige planning nog net bij Leo en mij erbij als je alleen een self-inflatable meeneemt. Als jij ook een kampeer-Hästens hebt, zul je een eigen tipi moeten boeken.

Maak je geen zorgen over de sanitaire voorzieningen, Meds bouwt een hudo.
O, maar een hudo is top! Daar hoort wel een wc rol aan een touwtje en een Donald Duck bij (ja, ik ging vroeger nog op kamp met een hudo... [en dit had eigenlijk in een lichtere kleur gemoeten, maar dat werkt niet meer bij mij)



Meds, zal ik een schepje meenemen dan?
als jij nou een leuk touwtje knoopt voor die wcrol, neem ik wel wat leesvoer mee. Niet de Donald Duck hoor, liever de Linda. Viva of Libelle mag ook, maar dan is wcpapier weer overbodig en volgens mij mag papier met inkt niet in de hudo, het is tenslotte een natúúrcamping hè.
Dat touwtje zal wel lukken. Heb gisteravond nog een fijne bikini gemacrameed, tis zo warm daje die wel nodig hebt



Deze had ik vorig jaar aan naar het festival, maar die is zóóó 2009



Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag even in het clubhuis en daar lag een aangetekende brief van de organisatie van Lorelei, ze denken dat we de draak met hen steken.

Meteen maar even een brief retour gestuurd dat wij helemaal niet de draak met hen steken, maar wild enthousiast zijn. Heb ze nog wel even gevraagd waarop ze t idee baseren. Snappen jullie het nou?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Hele mooie fantasievolle bikini's Kastanjez. Hulde!



Belachelijk zeg Noannne, wat denken ze bij Lorelei wel niet?

Tss, we maken nota bene gratis reclame voor ze op Viva en vrijkaartjes zitten er niet eens in.
Mooi Kastanjez! Ik ben bezig deze te punniken:





Ik maak hem trouwens in hardroze, omdat ik een wintertype ben. Hij is nog niet af hoor, het is altijd zo'n werk he, maar deze keer heb ik natuurlijk een mouw minder te gaan omdat hij asymetrisch is, dus dat scheelt.

Dit is de achterkant:

Korenwolf, ik word nu wel een beetje jaloers. Kan ik bij jou op punnikcursus?
Ik zou wel willen, maar om een of andere raadselachtige reden is het clubhuis altijd al bezet als ik eens een cursus voorstel. Aan het punniken zelf ligt het niet, vorig jaar kon ik ook al niet terecht met mijn wurksjop Tantrisch Dakpanschilderen.
Dat wilde je op vrijdag Koor.

Op vrijdag is het naturistenavond en is er naakt jeux de boulen, blaasvoetbal en het naturisten toeptoernooi.

Jullie Tantristen passen daar met al die gewaden en hoofddoeken gewoon niet tussen.



Trouwens; om 21.00 uur is er dan al de Afrikaanse naturistendisco met live jembe orkest. Mag jij mij vertellen wanneer jij dan wil gaan dakpanschilderen.
Ik heb de organisatie van Lorelei inmiddels gesproken. Ze voelden zich niet serieus genomen. Omdat we er zó serieus op ingingen, dat het wel nep moest zijn.

Ik denk dat een cursus 'werk met je Germaanse oermoeders aan je paranoia' een welkome aanvulling op het cursusaanbod zou zijn. Sorry dat ik het zeg.



Ze zijn nu overtuigd van onze goede bedoelingen. Of we de avond vóór aanvang van het festival al aanwezig willen zijn om met een 'Moeder Aarde' ritueel het festival in te wijden.



Lusten we allemaal linzensoep en couscous met tofu?
Ja lust ik wel, als ik tenminste wel wat maggi door die soep mag doen (en even wat gehaktballetjes in die couscous hoor).

Enfin, ik heb een directe hotline met de pizza-sprint anders.



Maar goed, voor het festival daar is, ga ik eerst nog 2 weken naar de Cote d'Azur. Ik weet het, ik zou naar de naturistencamping op Kreta, maar in plaats daarvan heb ik gekozen voor een werkvakantie met het Rode Kruis in de getroffen Franse gebieden. Stel je voor al die wijnkelders vol water...daar moet wat aan gedaan worden en ik draag graag mijn steentje bij.

Ik ga aan het einde van de week, dus ik kom voor die tijd nog wel even langs voor het afscheidsritueel.
Leo, je had je gehoorapparaatje weer niet in toen ik je het concept voor de wurksjop uitlegde - tantra in gewaden en hoofddoeken? Die doeken zijn voor het creeëren van de sacred space, niet om aan of om te doen, gekkie.

Tussen de naturisten vallen wij echt niet op, of het moest zijn dat de shakti bij ons wat beter stroomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 07 juli 2010 @ 22:49:

Ze zijn nu overtuigd van onze goede bedoelingen. Of we de avond vóór aanvang van het festival al aanwezig willen zijn om met een 'Moeder Aarde' ritueel het festival in te wijden.



Lusten we allemaal linzensoep en couscous met tofu?



Wat schuift dat? Neem toch aan dat we op z'n minst vrijkaarten krijgen nu...

En we moeten onze BEOcaat er nog even opzetten om de schadevergoeding te regelen, ze hebben onze goede naam immers wel enorm te grabbel gegooid.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
iedereen nog met retraite of hoe zit het?



Ik kwam even vertellen over hoe mijn werkvakantie geweest was. Ik kan jullie zeggen: wat kunnen mensen toch ondankbaar zijn...

Ik kwam dus in Zuid-Frankrijk met het Rode Kruis om de mensen die schade van de overstromingen hebben opgelopen te helpen.

Ik had van Erica T. wat oude jurken gekregen, die mooi als tent opgezet konden worden of eventueel vermaakt konden worden tot een flinke garderobe voor de doorsnee Francaise.

Ook zou ik me gaan inzetten om ondergelopen wijnkelders leeg te halen en de inhoud te beoordelen, wat kan nog door voor wijn en van wat kan beter azijn gemaakt worden.

Maar de ondankbaarheid..de jurken waren niet goed genoeg voor hun en als ik met flessen wijn beladen uit de kelders kwam, werden die uiit mijn handen gegrist. Nu spreek ik niet zoveel Frans, maar volgens mij waren ze bang dat ik alles zelf op wilde drinken en dat ik gewwon oude lorren kwam dumpen.

Niks van waar natuurlijk, die nog goede wijn zou ik met jullie delen, en Erica's jurken waren echt nog heel mooi.

Kijk maar:







Enfin, uiteindelijk heb ik de jurken gedoneerd aan BP om dat lek mee te dichten en ben ik met de aanhanger vol wijn teruggereden.

Volgend jaar toch maar de nudistencamping op Kreta hoor.
Tsssk, Starshine, waar gaat het toch heen met de wereld? Gelukkig maar dat die jurken nog goed terecht zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ben ik niet in retraite. Ik ben geëmigreerd. En da's best een heleboel gedoe.



Maar we zijn veilig geland, mochten zonder lastige vragen langs de emigratie (omdat ik een kleuter met een volle kotszak op mijn arm had) en hebben een heerlijk huis gevonden.



Helaas wilde het de eerste weken met de inschrijvingen voor de Lamatantra niet echt vlotten. Bleek dat mijn spelling niet klopte.



The one-L lama,

He's a priest.

The two-L llama,

He's a beast.

And I would bet

A silk pajama

There isn't any

Three-L lllama.



(Ogden Nash)



Llamatantra dus.



Inmiddels stromen de aanmeldingen binnen. Wel balen dat de Trek en Trees aangeeft dat de llama's nog ergens midden op de Atlantische Oceaan zitten.
wat een avontuur toch Yette....

Maar kun je daar niet ergens nieuwe lama's krijgen als die andere op de oceaan blijven zwalken?

Anders wellicht even een mailtje doen naar Laura D. Misschien kan zij met de Guppy even oppikken?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen andere lama's Star, ik wil mijn eigen lama's. Alleen de mijne kunnen zo lang stilstaan dat zelfs de traagste cursist er een prachtige plantenhanger onder kan macrameën.



De zeilvader mailde trouwens terug dat zijn dochter alleen maar lama's op sleeptouw neemt als de pers ook interesse heeft. Aangezien het komkommertijd is, heb ik goede hoop!
Yet, je bent aangekomen in Peru, wat fijn!

Is het hoog waar je zit? Adem je uit een fles of gewoon zelf?

Die lama's dat komt wel in orde. Lama's zijn eventueel prima zwemmers en ze hebben (neem ik aan) een TomTom om hun weg te kunnen vinden. Of had je er een paar sherpa's bij gedaan in de containers? Die hebben toch wel een mobiele telefoon hoop ik?



Hoe is je huis?

Moest je er zelf nog iets aanbouwen met lamamest, water en gips of was het al groot genoeg voor jou, je man en ál je kinderen?



Meid, ik trappel van ongeduld om meer informatie!
Starshine, de wereld is lelijk en mensen kunnen zó ondankbaar zijn. Ik voel met je mee....



Tijdje terug was ik in Darfur, om daar tegen een kleine vergoeding (ja hallo, de schoorsteen moet hier ook roken!) kleding van Wé, Fien en mijzelf aan de man te brengen in de vluchtelingenkampen. Ik werd zowat gelynchd! Ja, dat lees je goed. Vonden ze 10 euro (omgerekend 5 miljoen fluppa's) te duur voor een Jottum tuinbroek van Fien!



En nergens een eettentje of iets met een terras of zo. Nou, als het zo doorgaat komt daar nooit meer een hond. Ik ben zelf helemaal niet veeleisend wat voedsel en onderkomen betreft maar een McDonalds en wat leuke, pittoreske B&B's zijn toch wel het minste dacht ik zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven