Post naar Afghanistan

08-07-2010 11:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Een goede vriend van me zit bij defensie en is nu voor de tweede keer uitgezonden naar Afghanistan. Ik stuur regelmatig een kaartje want ik weet hoe ontzettend hij dat waardeert. Vorige keer hadden we met de vriendengroep zo'n grote kaart gestuurd waar iedereen een leuk berichtje opschreef. Nu zit ik te denken wat we nog meer voor hem kunnen doen. Wat is leuk om op te sturen als pakje? Iemand nog leuke ideeen?



Bedankt voor het meedenken alvast!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriften, een brief, boeken, een computerspel, een (verzegelde) cd, senseo-pads, drop etc..
Alle reacties Link kopieren
playboy en andere leuke herenbladen!
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn man op uitzending was, maakte ik hele pakketjes. Idd tijdschriften, wat leuke foto´s, drop, een leuke brief erbij enz.

Vond hij altijd erg leuk, echte kadootjes van thuis.
Alle reacties Link kopieren
2 pakjes kaarten en dobbelstenen

drop
Alle reacties Link kopieren
Een krat bier. Ze drinken daar alleen maar malt
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
ahha die playboy ed heb ik toen ook naar mijn man gestuurd supershiva maar was geen goed idee hoor...is namelijk verboden vanwege de cultuur daar ( is wel tijd geleden hoor dus wie weet is het beleid veranderd)



zoals al eerder gezegd, tijdschriften,kaarten, foto's , drop ( heeel veel) Vriendin van ons stuurde haar man altijd seizoens dingetjes..zoals met kerst, pasen etc

Jammer dat het te laat is om oranje spullen op te sturen haalt het niet meer voor a.s zondag
toen mijn broer werd uitgezonden naar Joegoslavië, hebben we met vrienden eens een cassettebandje (jaja, dat was toen nog) ingesproken, afgewisseld met muziek. Was ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Playboy en andere erotische lectuur mag niet, volgens mij wordt dat uit de post gehaald. Net zoals je geen wapens enzo mag opsturen of opruiende pamfletten.



http://www.defensie.nl/th ... nformatie/postverzending/



Mijn broer heeft ook in Afghanistan gezeten en die was erg blij met zaken om de tijd te doden want er is niet zo veel te doen daar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken! Zelf kwam ik ook niet echt verder dan tijdschriften en drop, maargoed het mag ook niet te zwaar zijn, niet zwaarder dan 2 kilo. Kaarten zijn ook wel een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb BritMan oa zo'n 600 waterballonnen gestuurd. Ze verveelden zich soms te pletter namelijk. Weegt bijna niks en is super leuk.
Alle reacties Link kopieren
O ja, en veel losse kaartjes ipv lange brieven. Dan wel allemaal samen in een doos uiteraard.

Boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' en de eerste echo's van BritBaby.

Unox rookworst.



Eh... Ik ga nog ff hard denken wat ik heb opgestuurd...



Tekeningen gemaakt door nichtje van 2, die hingen heel stoer naast z'n bed.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een goede vriend in Irak had zitten stuurde ik hem kaartjes, snoep, tijdschriften en ik had ook een witte boxer gekocht en volgeschreven met leuke teksten.

Dat vond hij wel leuk.
Stroopwafels, tijdschriften, foto's enz.

Ga op zoek naar de meest vreemde kaarten. Daar is vooral mijn vader erg goed in. Zo had hij bijv. een kaart die je kon inspreken.

Alle regels over wat je wel en niet mag sturen staan op defensie.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven