Gezondheid alle pijlers

Rescue spray van Bach. Helpt het echt?

11-06-2008 20:55 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 2 weken heb ik een functioneringsgesprek. Ik vind dit echt supereng.Om toch wat rustig het gesprek in te gaan heb ik gelezen over rescue spray. Heeft iemand hier ervaring mee, helpt het echt?
Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij deed het 0,0.

Sterker nog: ik voelde me er helemaal niet lekker bij.

Dus na 1x gebruik heb ik het flesje weggegooid.



Jammer, want mijn ervaring met homeopatische middelen is redelijk goed. Maar de bloesemspray was niets voor mij.
Alle reacties Link kopieren
ja die clinic trials klopt, maar de bach remedies zijn ook geanalyseerd op werkzame stof, en die blijkt onvindbaar, het is gewoon H20 met additieven
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook een alcoholvrije versie van de rescue spray, is een lang groen flesje, smaakt een beetje zoet, speciaal voor kids en mensen die geen alcohol willen of mogen.

Persoonlijk vind ik degene met alcohol beter werken, gewoon het scherpe gevoel dat je naar de keel grijpt wordt een stuk minder.

Manlief gelooft niet in homeopatie maar dit werkt volgens hem wel in stressmomenten.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel stug dat je er verkeerde uitslagen van krijgt bij het rijden, anders zouden daar wel waarschuwingen wel over bekend zijn. Ik kan het voor de zekerheid navragen hoor.

De alcohol hoeft er inderdaad niet noodzakelijkerwijs in. Het is alleen maar voor de houdbaarheid. Je kunt het prima zonder alcohol gebruiken en dan in de koelkast bewaren (ik weet niet wat er op dat groene flesje vermeld staat).
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik de druppeltjes gekocht. Heb het gelijk uitgeprobeerd, 4 druppels in mijn thee, inderdaad geen alcohol lucht. Merkte eigenlijk niks omdat ik niet nerveus was ofzo. Ben benieuwd of het mij rustiger maakt in vervelende situaties.
Alle reacties Link kopieren
De alcohol vrije versie heet Emergency spray is ook van Bach
Alle reacties Link kopieren
Miss Moneypenny schreef op 16 juni 2008 @ 15:13:

Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij deed het 0,0.

Sterker nog: ik voelde me er helemaal niet lekker bij.

Dus na 1x gebruik heb ik het flesje weggegooid.

Kan je misschien vertellen wat je precies voelde? Ik heb nl eens eerder gehoord van iemand die er niet goed op reageerde (werd er juist angstig van). Dit terwijl er wordt geclaimd dat Bach bloesems geheel onschadelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Even omhoog!!!!



Ik wil die pastilles halen voor mijn vriend die vliegangst heeft. Iemand enig idee of het daar ook voor werkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven