Actueel
alle pijlers
Ouders Madeleine verdacht
dinsdag 7 augustus 2007 om 15:10
Eindelijk wordt de politie wakker
ik heb de ouders altijd al verdacht
Vond de moeder er op TV en in de krant er altijd wel ERG gestyled uitzien (haar perfect, bijpassende oorbellen bij haar blouse....wie denkt er nou aan zijn uiterlijk als je kind verdwenen is???)
misschien was hun "uit eten gaan" gewoon een verzonnen alibi?
ik heb de ouders altijd al verdacht
Vond de moeder er op TV en in de krant er altijd wel ERG gestyled uitzien (haar perfect, bijpassende oorbellen bij haar blouse....wie denkt er nou aan zijn uiterlijk als je kind verdwenen is???)
misschien was hun "uit eten gaan" gewoon een verzonnen alibi?
woensdag 31 oktober 2007 om 21:50
woensdag 31 oktober 2007 om 22:07
Waarschijnlijk hebben ze, vanaf dag 1 een manager die de publiciteit regelt. Niet omdat ze er om vroegen, maar omdat ze dat werd aangeraden/opgedrongen.
Feit blijft, dat niemand tot nog toe weet hoe het nu echt is gegaan. En dat de publiciteit die de ouders hebben gezocht, positief of negatief kan worden opgevat. En dat welke analyses er ook op los worden gelaten, niemand weet hoe de ouders denken en voelen.
Het blijft een kwestie van afwachten. En als mensen in tussentijd willen speculeren; het staat ze vrij.
Feit blijft, dat niemand tot nog toe weet hoe het nu echt is gegaan. En dat de publiciteit die de ouders hebben gezocht, positief of negatief kan worden opgevat. En dat welke analyses er ook op los worden gelaten, niemand weet hoe de ouders denken en voelen.
Het blijft een kwestie van afwachten. En als mensen in tussentijd willen speculeren; het staat ze vrij.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 31 oktober 2007 om 22:14
woensdag 31 oktober 2007 om 22:32
Ja, en dus? Jeugdbescherming moet maar bij elke melding de kinderen uit huis halen? Ongeacht of het misschien wel goed gaat met de kinderen?
Dan pas staat Nederland op zijn achterste benen!
De ouders van Savanna hebben dat kind vermoord, niet de gezinsvoogd.
En als je dan weet hoe het veel beter zou moeten; doe vooral je bericht aan Den Haag.
woensdag 31 oktober 2007 om 22:52
Nee, dat bedoel ik niet zo. Maar volgens mij lopen nu 2 topics door elkaar.
Als iemand Jeugdzorg om de tuin wil leiden, gaat dat altijd lukken. Jeugdzorg is niet 24 uur per dag aanwezig. Als ouders kwaad willen met hun kinderen, gaat dat altijd lukken, tenzij je als jeugdzorg de kinderen uit huis plaatst. Maar je moet als Jeugdzorg verdomd goede redenen hebben om een kind uit huis te plaatsen...
woensdag 31 oktober 2007 om 22:52
Bij het grote publiek komt een goed verdienend en in een groot huis wonend artsen-echtpaar botweg minder sympathiek over dan wanneer zoiets zeg een alleenstaande cassiere overkomt.
Als die cassiere dan ook nog eens hysterisch wordt, haar emoties vrij baan geeft en bij iedere gelegenheid in huilen uitbarst smelt de gemiddelde TV kijker.
Meeleven met iemand die toch al krap zit (letterlijk en figuurlijk) gaat nu eenmaal makkelijker dan meevoelen met miljonairs.
Overigens lijkt mij een ongeluk of ontvoering waarschijnlijker dan moord-met-voorbedachte-rade. Maar goed, truth is stranger than fiction, je weet nooit. Wel een mooie vrouw die moeder.
Die Kate heeft wel gelijk als ze zegt dat "men" haar leuker of aardiger zou vinden als ze een stuk dikker en wat "volkser" was. Hier op het forum verbaas ik me af en toe ook hoe vrouwen elkaar "bekijken" en afrekenen op uiterlijk.
Een hollywood scenario lijkt er niet meer in te zitten (geen happy end dus), het wachten is op een daverende slotscene. Meest frustrerend zou zijn als het nooit wordt opgelost. Zoals de verdwijning van Natalee Holloway
Als die cassiere dan ook nog eens hysterisch wordt, haar emoties vrij baan geeft en bij iedere gelegenheid in huilen uitbarst smelt de gemiddelde TV kijker.
Meeleven met iemand die toch al krap zit (letterlijk en figuurlijk) gaat nu eenmaal makkelijker dan meevoelen met miljonairs.
Overigens lijkt mij een ongeluk of ontvoering waarschijnlijker dan moord-met-voorbedachte-rade. Maar goed, truth is stranger than fiction, je weet nooit. Wel een mooie vrouw die moeder.
Die Kate heeft wel gelijk als ze zegt dat "men" haar leuker of aardiger zou vinden als ze een stuk dikker en wat "volkser" was. Hier op het forum verbaas ik me af en toe ook hoe vrouwen elkaar "bekijken" en afrekenen op uiterlijk.
Een hollywood scenario lijkt er niet meer in te zitten (geen happy end dus), het wachten is op een daverende slotscene. Meest frustrerend zou zijn als het nooit wordt opgelost. Zoals de verdwijning van Natalee Holloway
woensdag 31 oktober 2007 om 22:57
[quote]
Ben je trouwens jeugdwerker, dat je zo aangebrand reageert? Je leest het echt verkeerd. De zaak Savannah geeft aan hoe goed het mogelijk is om mensen die jarenlang ervaring hebben met bepaalde misstanden, opzettelijk een verkeerd beeld van zaken te geven. Als de ouders van Savanna dat kunnen, dan kunnen de McCanns het zeker.[/quote]
Jeugdzorg om de tuin leiden is makkelijker dan een paar honderd journalisten en rechercheurs foppen.
Zoiets van tevoren plannen en rekening houden met hoe zo'n moord/verdwijnings onderzoek alle kanten opschiet kan misschien, maar dan moet je wel erg veel zetten vooruit kunnen denken.
Als ze hun dochter hadden willen vermoorden was er misschien een makkelijker mogelijkheid geweest?
:Ben je trouwens jeugdwerker, dat je zo aangebrand reageert? Je leest het echt verkeerd. De zaak Savannah geeft aan hoe goed het mogelijk is om mensen die jarenlang ervaring hebben met bepaalde misstanden, opzettelijk een verkeerd beeld van zaken te geven. Als de ouders van Savanna dat kunnen, dan kunnen de McCanns het zeker.[/quote]
Jeugdzorg om de tuin leiden is makkelijker dan een paar honderd journalisten en rechercheurs foppen.
Zoiets van tevoren plannen en rekening houden met hoe zo'n moord/verdwijnings onderzoek alle kanten opschiet kan misschien, maar dan moet je wel erg veel zetten vooruit kunnen denken.
Als ze hun dochter hadden willen vermoorden was er misschien een makkelijker mogelijkheid geweest?
woensdag 31 oktober 2007 om 23:37
Dat "Maddie" zo'n mooi kind is/was speelt ook een grote rol denk ik: als het om een ubervette lelijke Amerikaanse ADHD Tokkie peuter van 80 kilo zou gaan, was de media-belangstelling en de sympathie van "het grote publiek" ook een stuk minder.
Ik denk dat veel vrouwen bij het bekijken van de foto's van Madeleine iets dromen als "had ik maar zo'n leuke dochter" of direct positieve gedachten krijgen bij het zien van zo'n mooi kind.
Bij een kleuter-from-hell zal dat minder zijn. Een vrouw hier die dat durft toe te geven?
Ik denk dat veel vrouwen bij het bekijken van de foto's van Madeleine iets dromen als "had ik maar zo'n leuke dochter" of direct positieve gedachten krijgen bij het zien van zo'n mooi kind.
Bij een kleuter-from-hell zal dat minder zijn. Een vrouw hier die dat durft toe te geven?
woensdag 31 oktober 2007 om 23:39
[quote]
[fgcolor=#0099FF]Quatro, vanwaar jou fixatie op uiterlijk? Dit is niet het eerste topic waar je dat op presenteert. [/fgcolor][/quote]
Ik snap niet wat je bedoelt? Die ouders zien er goed uit, en ze hebben/hadden een mooie dochter, dat is iedereen toch opgevallen?
Media zijn blij met mooie mensen schat ik zo, goed voor de kijkcijfers.
:[fgcolor=#0099FF]Quatro, vanwaar jou fixatie op uiterlijk? Dit is niet het eerste topic waar je dat op presenteert. [/fgcolor][/quote]
Ik snap niet wat je bedoelt? Die ouders zien er goed uit, en ze hebben/hadden een mooie dochter, dat is iedereen toch opgevallen?
Media zijn blij met mooie mensen schat ik zo, goed voor de kijkcijfers.
woensdag 31 oktober 2007 om 23:42