IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?



Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Alle reacties Link kopieren
Pepermint, dank je voor je antwoord, bij mij zit op 5 min lopen ook de aldi, stond ook te twijffellen over die bosvruchten waterijs, ook vond ik die bakjes met softijs wel leuk. uiteindelijk met een rose wegegaan en de wasgel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook even op google naar liuk ijsjes gezocht en het volgende gevonden:

liuk ijsjes



Nu heb ik nog even geen ruimte in mijn diepvries, omdat ik nog perenijsjes en invrieslollies heb (die langwerperige zakjes die je nog moet invriezen), maar zal ze zeker snel kopen
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
ja ik had het na de tip ook op ola gevonden, maar ik zag hier steeds de naam liuks of liuk's hihi en daar deed google geen gehoor aan maar deze ijsjes ga ik ook snel aanschaffen ik ben gek van citroen
Alle reacties Link kopieren
quote:biebelie schreef op 05 juli 2010 @ 20:43:

En bedankt hé



Ik heb er een serieuze verslaving bij.....net weer 2 Liuks op..Hier een mede-verslaafde... heb een hele doos opgegeten vandaag :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een perenijsje gegeten. Ik neem zo yoghurtijs met bosvruchten en later vanavond nog een perenijsje. Heerlijke afkoeling met die hitte.
Alle reacties Link kopieren
paar weken geleden had ik bij een winkeltje dit ijsje gekocht:

http://www.fruitbelowzero.com/index.html

Fruitijs dat niet zo zoet is. Was verassend lekker.



AH heeft inmiddels een kloon: smooties ijs
De neppe-magnum varianten van de Lidl. Die vind ik veel lekkerder dan de echte. Je hebt ze met aardbeienijs/witte chocola en de almond variant met chocoladeijs binnenin en stukjes chocolade
Alle reacties Link kopieren
Het citroensorbetijs van de AH vind ik iig NIET lekker! Het heeft een rare nasmaak.

Verder waren alle waterijsjes uitverkocht :(
De 'Magnum' van AH zijn ook lekker, heb tot nu toe alleen nog almond en wit geprobeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Jillian86 schreef op 14 juli 2010 @ 17:07:

De neppe-magnum varianten van de Lidl. Die vind ik veel lekkerder dan de echte. Je hebt ze met aardbeienijs/witte chocola en de almond variant met chocoladeijs binnenin en stukjes chocolade Jij hebt helemaal gelijk! Ik vind ze ook veel lekkerder dan de echte magnums!
In welke supermarkt kun je die Liuks ijsjes kopen? Ik krijg er echt zin in als ik over deze ijsjes lees, maar in mijn C1000 verkopen ze deze niet.



Intussen geniet ik wel van Mars en Snickers ijs (deze week in de aanbieding bij Dirk/Bas/Digros, van C1000 ruimteijsjes, C1000 perenijsjes en C1000 dubbele ijslollies.
quote:Pepermint_Patty schreef op 04 juli 2010 @ 22:03:

Voor de liefhebbers van het taco ijs.

Bij de aldi liggen deze ijsjes. Ze schijnen erg lekker te zijn.

[afbeelding]Dat lijkt idd wel een beetje op een Winner Taco. Maar ik heb geen AH in de buurt!!!
Alle reacties Link kopieren
calippo ijs of raket vind ik heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Calippo lime blijft favo hier. Wel apart dat er in een pakje Calippo cola 5 zitten en in lime maar 4?
Alle reacties Link kopieren
Oud topic, maar toch: helemaal hip met deze temperaturen. Good old favorite is "De Prikkebeen". Jaren 80 sentiment komt met dit ijsje in 1 lik terug Vanilleijs in een omhoog-schuif-ijsje, ge-wel-dig lekker! Alleen..nergens meer te verkrijgen volgens mij , dus mocht iemand hier een gouden tip hebben.., houd ik me aanbevolen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de jamin hebben een omhoogschuif clowntje, met vanille, aardbeien smaak. Bedoel je die misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:knorretje28 schreef op 08 mei 2011 @ 11:04:

Bij de jamin hebben een omhoogschuif clowntje, met vanille, aardbeien smaak. Bedoel je die misschien?Nope. Zie veel variaties overigens de laatste paar jaar, maar toch.. het is het net niet.
Alle reacties Link kopieren
omhoogschuif vanille ijsje weet ik niet.

Oh heb nu enorm trek! Joekels was ik helemaal vergeten!!

Knetterijsjes vind ik ook leuk... knettert zo lekker in je mond.

Wel één met veel knetters :-D
Alle reacties Link kopieren
Softijs vind ik lekker,maar Italiaans ijs is het helemaal! En dan vooral de walnoten,chocolade en pistache,heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Chrissiy, bedoel je die in een rond (lijjkt wel wc-rolletje) kokertje die je zo omhoog duwde ? want zo ja... weet ik wat je bedoeld, volgens mij heeft Nesle ijs dat maar daar zitten dan wel smarties op, niet meer alleen dat pure vanillie ijs. At ze als kind vroeger ook.
Nu ook bij Lidl iets soortgelijks



http://www.lidl.nl/cps/rd ... nl/hs.xsl/index_21457.htmquote:pimpelmeesje67 schreef op 15 juli 2010 @ 19:57:

[...]





Dat lijkt idd wel een beetje op een Winner Taco. Maar ik heb geen AH in de buurt!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:chrissiy schreef op 08 mei 2011 @ 10:59:

Oud topic, maar toch: helemaal hip met deze temperaturen. Good old favorite is "De Prikkebeen". Jaren 80 sentiment komt met dit ijsje in 1 lik terug Vanilleijs in een omhoog-schuif-ijsje, ge-wel-dig lekker! Alleen..nergens meer te verkrijgen volgens mij , dus mocht iemand hier een gouden tip hebben.., houd ik me aanbevolen.Onze rond rijdende ijscoman heeft ze! Pas nog één voor mijn dochter gekocht. Hij komt uit België (wij wonen in Breda). Maar wellicht heeft jullie ijscoman ze ook wel?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij graag deze





of deze





en nu heb ik honger.....
Alle reacties Link kopieren
Oeh ja, snickers ice craem.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven