te snel klaarkomen

15-07-2010 16:42 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben een man en heb echt heerlijke sex met mijn vrouwtje, alleen heb ik het probleempje, dat ik zodra we naar de penetratie overgaan, binnen 1 -1.5 min klaarkom.

Iemand tips of ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtje??? Als ik je partner was en je zou mij zo noemen, dan zou ik in elk geval niet meer klaarkomen.....



Maar goed, on-topic. Heb je dit altijd al gehad of is het sinds kort?

Heb je dit alleen met dit 'vrouwtje' of ook met vorige partners?
Eerst even zelf doen voordat je met je vrouw(tje) in de weer gaat.

De tweede keer duurt dan een heel stuk langer.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw-WATTE?



Toevallig is het UMCG opzoek naar mannen met dit probleem..

Voor een onderzoek..

Neem aan dat je er ook direct advies bij krijgt. Het stond in de gezinsbode.. Ik zoek het wel ff voor je op!
Alle reacties Link kopieren
Proefpersonen gezocht Voortijdige zaadlozing



de afdeling urologie van het UMCG is opzoek naar deelnemers voor een onderzoek naar het effect van bekkenfysiotherapie bij mannen die lijden onder voortijdige zaadlozing. Onder voortijdige zaadlozing wordt verstaan: een zaadlozing vóór het inbrengen van de penis in de schede dan wel binnen een minuut na inbrengen.



De deelnemers dienen een vaste heterosexuele relatie te hebben (langer dan 6 maanden) en bereid te zijn in totaal 10 keer het UMCG te bezoeken. De partner wordt ook in het onderzoek betrokken. Potentiële deelnemers dienen voor fysiotherapie verzekerd te zijn.



Mannen met vertraagde of afwezige orgasmes/zaadlozingen of erectiestoornissen kunnen niet meedoen aan het onderzoek.



Voornadere inlichtingen kunt u zich wenden tot H.M. Nugteren, arts-assistend Urologie. E-mail: h.m.nugteren@uri.umcg.nl





In basispakket zit geloof ik 11x fysiotherapie ... Waarschijnlijk krijg je er nog een vergoeding voor ook. Als je niet heeeeujl ver weg woont kun je het eens proberen..
Alle reacties Link kopieren
Er zijn van die vrouwen die er geen probleem mee hebben om met vrouwtje aangesproken te worden. Het meerendeel van de vrouwen weet dit echter niet te waarderen. Met die overweging zou je kunnen besluiten om voortaan het woord vrouwTJE niet los te laten op een voor jou onbekende groep vrouwen.



Maar goed, hier zijn een aantal tips:

http://www.zaansmedischce ... ting/psychiatrie/4211.asp
Een vrouwtje.... dus als jij en je vrouwtje een seksje gaan hebben dan krijg jij zodra je je piemeltje erin doet al een lozinkje? Dat is wel een probleempje dan. zie de link van guinevere of gebruik een licht verdovend glijmiddel. En noem haar een vrouw. Alstublieft.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook eens een keer zo een mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft je vrouwtje hier onlangs ook een topic over geopend.

kijk eens in de index van de sex pijler
Alle reacties Link kopieren
Tips i.v.m. (te) snel klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
mmm, en hij noemt zich ook nog nummer 1...

Nou ja, qua snelheid misschien?
Alle reacties Link kopieren
ok ik zal het maar op mijn ''partner'' houden, ik bedoelde het niet minachtend naar de vrouwen, ik was alleen maar een beetje melig toen ik het bericht schreef.



Mijn partner heeft hier geen problemen mee, aangezien zij meestal al is klaargekomen voordat wij de penetratie doen. ik wil het zelf wel langer kunnen volhouden.
Het emailadres hierboven moet zijn @uro.umcg.nl
Alle reacties Link kopieren
Probeer tijdens de penetratie niet aan de vrouw,penis,sex te denken, maar aan boodschappen doen, afwassen,strijken,dingen die je vies vindt..schijnt te helpen!
Focussen Gerad, focussen. Mind over matter. Jij bent de baas, niet je piemeltje.
Alle reacties Link kopieren
het enige wat ik weet is dat sommige mensen ssris (antidepressiva) voorgeschreven krijgen om de zaadlozing uit te stellen als niks meer helpt dan...

Misschien een ideetje om het even te googelen?
Ja goede tip. Is meteen je libido verdwenen!

(is mijn ervaring)



Leve
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 juli 2010 @ 23:05:

Ja goede tip. Is meteen je libido verdwenen!

(is mijn ervaring)



Leve Klopt, met de meeste antidepressiva kom je helemaal niet meer klaar, met anderen met veeeeel meer moeite, en inderdaad je libido is in de meeste gevallen ook op een nulpunt. Ik slik zelf momenteel ook antidepressiva en mijn libido bij deze (in tegenstelling tot de vorige die ik gebruikte) is nu juist extreem hoog,( ) maar klaarkomen is wel moeilijker, dus wellicht dat die van mij wel aan te raden zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:gerardno1 schreef op 15 juli 2010 @ 16:42:

Hoi ik ben een man en heb echt heerlijke sex met mijn vrouwtje, alleen heb ik het probleempje, dat ik zodra we naar de penetratie overgaan, binnen 1 -1.5 min klaarkom.

Iemand tips of ervaringen.Nah, lees ff verder hier. Hier kom je niet te vroeg klaar, hier kom je dus nooit klaar he! Misschien een optie om te proberen te hengelen, er reageert er altijd wel een, dan weet je hoe het voelt om niet of misschien heel (te) laat klaar te komen........
Alle reacties Link kopieren
Aan uw schoonmoeder denken kan ook helpen.
Alle reacties Link kopieren
Denk aan Henny Stoel
Alle reacties Link kopieren
Het is ook afhankelijk welk standje je doet. Bij missionaris heb je als man de kans om even te 'pauseren' - dat helpt!

En ik zeg altijd dat zij gewoon zo lekker is als ik wat snel kom! Dat is toch zo? ik ben toch niet voor niets zo opgewonden?!?!
Alle reacties Link kopieren
Dit had mijn vriend ook in het begin. Hij had simpelweg gewoon geen controle over zijn geslachtsdeel. Maar oefening baart kunst! Als hij in mij zit en voelt dat ie bijna komt, stopt hij en gaat hij mij verwennen. Net zo lang tot ik ben gekomen en daarna komt hij pas. Hij stelt zijn orgasme dus steeds uit.
Alle reacties Link kopieren
Emla-creme op je eikel smeren......als je ouder wordt zul je dick-control wel onder de knie gaan krijgen...
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven