Wat is nou echt een goede smartphone?

15-07-2010 20:49 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie door de bomen het bos niet meer.



Van al dat googelen word ik ook niet wijzer want daar lees ik veel negatieve ervaringen.



Ik zoek er een waarmee je makkelijk kunt internetten.



Wie heeft een tip voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Aaiphone
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, die zou ik heel graag willen, maar hij is te duur voor mij helaas
Alle reacties Link kopieren
Met of zonder touchscreen?
Alle reacties Link kopieren
Het liefst met touchscreen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Sony Ericsson Vivaz. Ook met touchscreen en die bevalt me prima.



Maar je zegt dat een Iphone te duur is. Bedoel je dat je hem los wil kopen? Zonder abbo? Dan zijn de meeste smartphones wel prijzig denk ik:(
Alle reacties Link kopieren
Nokia 5230, ik heb 'm sinds een maandje, bevalt prima. Touchscreen en als je 'm los koopt ook nog betaalbaar.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Powerwijf schreef op 15 juli 2010 @ 20:51:

Aaiphone





Ik heb er een, vind de batterij slecht.



Nu een Samsung, sensation.



TOP
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Nee los kopen is helemaal geen doen. Maar ook bij een abbo moest ik 250 euro bij betalen en dan ook nog met veel belminuten dus een vrij hoog maandbedrag.



En 250 euro vind ik echt teveel.
Alle reacties Link kopieren
Met touchscreen en 3d.



Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Binki, ik ga even kijken
Alle reacties Link kopieren
Dit is de Nokia 5230 trouwens



(en de batterij gaat ook lang mee, ook niet obelangrijk!)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Oh, die is ook leuk!

Ze zien er allemaal wel gelikt uit tegenwoordig.

Maar als ik ga googelen dan lees ik alleen maar negatieve verhalen, over bijna elke telefoon
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op Blackberry (heb een Curve 8520, goedkope en simpelste variant). Vind het een erg fijne telefoon!



Prettig ook dat hij geen touchscreen heeft, anders was ik misschien wel voor een Iphone gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Mmm, een blackberry. Lijkt me ook wel wat. Kan je daar makkelijk op internetten?

Hij komt zo zakelijk op mij over
Alle reacties Link kopieren
Heb sinds kort de Samsung Galaxy S (9000), ben ik erg blij mee. Kun je via Wifi op internet, denk dat ie niet onder doet aan Iphone, alleen weinig apps.
Alle reacties Link kopieren
Tarretje, we maken het je niet makkelijk hè.?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Naar de galaxy heb ik ook al gekeken. Hij lijkt idd erg op de iphone. En die wil ik ...dus.....



Jullie maken het idd niet makkelijk voor me. Toch ben ik blij met de reacties. Ik hoor graag ervaringen voordat ik iets koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de blackberry curve 8520, en dat is een geweldige telefoon! Helemaal niet zo zakelijk. Als je hem wilt om te internetten, is die perfect, vanwege dat qwerty toetsenbord. Gaat als een tierelier.

Media en dergelijke zijn ook prima op een BB, maar er zijn telefoons die er beter in zijn. Maar nogmaals, om lekker te internetten (forummen ) is 'ie prima.
Alle reacties Link kopieren
Dus, wat wordt het?
Alle reacties Link kopieren
De Sony Ericsson Xperia X1, hier als ie opengeschoven is:



Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar weken een Samsung Galaxy S, zou niet anders meer willen!



'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook de iphone en ben superblij. Maar dat wordt hem dus niet. Ik hoor heel veel goede dingen over de blackberry, die zijn al jaren bezig met dit soort telefoons en hebben zich dus goed ontwikkeld. Ik zou geen lg bestellen, vriend van mij heeft daar zoveel gedoe mee gehad...(hij heeft nu ook een iphone).
Alle reacties Link kopieren
quote:casey schreef op 15 juli 2010 @ 21:14:

Heb sinds kort de Samsung Galaxy S (9000), ben ik erg blij mee. Kun je via Wifi op internet, denk dat ie niet onder doet aan Iphone, alleen weinig apps.Dat valt me nog niet tegen, de hoeveelheid apps. In de market staan er behoorlijk wat inmiddels. Ik geloof zelfs al zo'n 100.000.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:Tarretje schreef op 15 juli 2010 @ 21:01:

Nee los kopen is helemaal geen doen. Maar ook bij een abbo moest ik 250 euro bij betalen en dan ook nog met veel belminuten dus een vrij hoog maandbedrag.



En 250 euro vind ik echt teveel.waarom neem je dan geen abbo voor 2 jaar? dan is ie stukken goedkoper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven