Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Alle reacties Link kopieren
wat een post zeg!!
@Fascinating

Yep, ik kan dat dus ook; anaal klaarkomen. Als ik megageil ben, lukt het me goed en ik vind het eigenlijk lekkerder dan vaginaal.

En wat een gezeur over diarree hier, ik neem van te voren altijd een klysma en ben dus he-le-maal schoon van binnen, er komt niets uit, hooguit wat glijmiddel. Meestal kom ik klaar, volgens mij is het hier al genoemd, omdat de wand tussen de vagina en anus zo dun is, dus denk ik dat het eea gestimuleerd wordt. Maar het voelt voor mij wel anders.

Ik kan squirten als ik vaginaal klaarkom, bij anale sex kom ik ook squirtend klaar uit mijn vagina. Voor zover ik kan voelen is dit niet anaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzze schreef op 30 juni 2010 @ 09:16:

@Fascinating

Yep, ik kan dat dus ook; anaal klaarkomen. Als ik megageil ben, lukt het me goed en ik vind het eigenlijk lekkerder dan vaginaal.

En wat een gezeur over diarree hier, ik neem van te voren altijd een klysma en ben dus he-le-maal schoon van binnen, er komt niets uit, hooguit wat glijmiddel. Meestal kom ik klaar, volgens mij is het hier al genoemd, omdat de wand tussen de vagina en anus zo dun is, dus denk ik dat het eea gestimuleerd wordt. Maar het voelt voor mij wel anders.

Ik kan squirten als ik vaginaal klaarkom, bij anale sex kom ik ook squirtend klaar uit mijn vagina. Voor zover ik kan voelen is dit niet anaal.Mijn droomvrouw
Geen gespuit in en uit mijn kont
Alle reacties Link kopieren
Tja, allemaal leuk en aardig maar allereerst, voordat er klaargekomen kan worden moeten de dames het ook wel fijn vinden dat ze in hun kontje geneukt worden. Volgens mij vinden de meeste dames daar namelijk niet veel aan. Misschien heeft het ook wel met de penisomvang van je partner te maken maar in dit geval zou ik denken "less is more" in dit geval, anders wordt het op zijn minst een knellende ervaring.



Ik las dat sommige dames het wel lekker vinden om eens goed anaal genomen te worden, maar volgens mij is het voor de meeste dames toch minder. In combi met normale bevrediging is het wellicht nog iets. Of, nog sterker, wat denken de dames van een DP-tje? Tegelijkertijd van voor en van achter om het zo maar eens te zeggen (inderdaad, met twee mannen tegelijkertijd). Is dit extra genot of juist extra stress? Ik denk dat niet te veel dames dit hebben uitgeprobeerd maar ik ben toch wel benieuwd naar de ervaringen.



Wie kan hier iets over zeggen? Is het aan te raden of juist niet? En, kom je zelf dan ook klaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook anaal klaarkomen, zoals dat hier genoemd wordt.

Iemand vroeg, je hebt toch geen klit in je kont, maar je hebt toch

ook geen klit in je vagina en toch kunnen veel vrouwen ook

vaginaal klaar komen.

Dus zo raar als het klinkt is het eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Het anale kanaal is nu eenmaal goed voorzien van zenuwuiteinden. Daarom is het ook pijnlijk om anale sex te hebben. Maar vrouwen en mannen die een beetje op pijn kicken genieten wel degelijk van anale sex. Misschien moet je ernaar "zoeken" om het juiste gevoel te vinden, of moet je je gewoon laten gaan in de sex...ik weet het niet. Mijn echtgenote is bij onze laatste anale sexsessie heftig klaargekomen, zonder enige stimulans van clitoris of vagina. Was voor haar ook een openbaring. Ging bijna van haar stokje...



Mij is het nooit gelukt om alleen door een prostaatmassage klaar te komen, maar vind het absoluut geil om gepijpt of afgetrokken te worden wanneer er een dildo in m'n anus zit. Kom dan ook gigantisch lekker klaar.



Maar ja, je moet er dus van houden.

En nogmaals ja...bij anale sex hoort rotzooi, tenzij je een klysma van tevoren neemt, of je in staat bent om je ampul volledig leeg te poepen.

Oh, en volgens vrouwlief voegt spuiten in haar kont niks toe aan haar genot, dus dat is een gepasseerd station voor ons...
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijker schreef op 04 december 2008 @ 20:53:

Jongens hou op alsjeblieft, ik zit hier te spuiten van t lachen! (uit minstens 3 verschillende lichaamsopeningen)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind anaal af en toe wel lekker. Mijn vriend en ik zijn soms ook wel erg geil allebei hoor haha. Het is niet voor iedereen weggelegd want je moet er echt open voor staan, maar hij is erg lief voor mij.



Topicstarter: klinkt lekker haha :p



BTW; ik heb verder nooit ergens last van qua troep. maar neem dan ook nooit iets in ofzo. Dat is wel makkelijk. En ik kan gewoon anaal klaarkomen maar moet ik wel idd megageil zijn. m'n vriend zorgt daar dan wel voor. gewoon even vaginaal eerst tot ik bijna kom en voila :p
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt wel megageil van de prostaatmassage. Als voorspel vingert mijn vriendin mij soms anaal, en masseert ze met een vinger die prostaat. Daar wordt ik bloedgeil van, maar van die stimulatie alleen kom ik niet klaar. Na een tijd gebruikt ze een tweede vinger, en komt het pijp/trekwerk, en dan heb ik echt niet veel meer nodig.



Ik moet wel zeggen dat het zalig is als die vingers nog in mij zitten tijdens het klaarkomen. tijdens het orgasme trekken de bekkenbodemspieren, en dus ook de sluitspier samen, en dat maakt de boel dan toch ook nog een pak intenser.



Ik moet wel zeggen dat die twee vingers het maximum zijn die aan mij besteed zijn. Hebben ooit geprobeerd met een dildo, maar is niet gelukt, te pijnlijk (zelfs met een glijmiddel).
Hee HT kan jouw vriendin het trucje vingeren en trekken ook? Dat hoor je niet vaak!

Mijn partner krijgt daar giga orgasmes van, soms met hallucinaties... we doen het niet te vaak, het mag een beetje exclusief blijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 juli 2010 @ 18:04:

Hee HT kan jouw vriendin het trucje vingeren en trekken ook? Dat hoor je niet vaak!

Mijn partner krijgt daar giga orgasmes van, soms met hallucinaties... we doen het niet te vaak, het mag een beetje exclusief blijven!

We doen het ook niet zo vaak hoor, zoals je zegt, als het dan een keertje gebeurd, is het inderdaad heeel speciaal, en geeft mij dat ook een orgasme om u tegen te zeggen. Intenser, heftiger en het duurt ook langer.

Hallucinaties heb ik daar niet echt bij

Ik moet zeggen dat ik het voor mijn vriendin ook niet kende, hoewel ik voor haar ook wel enkele andere partners heb gehad, was voor mij dus ook niet.



Soms vinger ik ook mijn vriendin anaal als zij bovenop mij zit (met de rug naar mij dus). Vind ik zelf ook behoorlijk geil, want als ik haar anaal vinger, voel ik ook mijn eigen pik die in haar zit.



Ik weet niet of het door het vingeren komt, dan wel door de penetratie, maar ik heb wel de indruk dat zij telkens ik dat doe (ook weer niet te dikwijls, zelfde reden) sneller en intenser klaarkomt. Gezien ik dat zelf ook wel heel geil vind, heb ik dan meestal zelf niet veel meer nodig en kom ik heel kort na haar (en een enkel keertje tegelijk) klaar.
Tijdens doggy is dat ook lekker HT... kan je er prima bij en heb je leuk uitzicht
Alle reacties Link kopieren
Als man heb ik al jaren ervaring met anale bevrediging. Uiteraard moet je eerst gespoeld worden. Vroeger stimuleerde ik mijn anus met kleine dildo's, maar dat zijn er ondertussen wel grotere geworden.Tegenwoordig heb ik het gevonden. Ik plaats die dildo tegen de muur of op de grond en rijd die hevig af, gebruik makend van de nodige gel welteverstaan. Enkele jaren geleden begon dat zo goed te doen dat ik door het rijden een stijve begon te krijgen en door de hevige bewegingen ook al spuitend klaarkwam. Nog niet zo lang geleden haalde ik de dildo uit mijn anus en er spoot een plasje wit vocht uit mijn kontje. Gewoon zalig. Ik probeer me nu steeds te bevredigen totdat ik terug een plasje uit mijn kontje zie vloeien. Daarna ben ik wel even aan rust toe, want voordat ik zo ver geraak ben ik toch al een half tot een uurtje bezig.[
Alle reacties Link kopieren
En je up-t dit omdat?
Alle reacties Link kopieren
echt waar, de tranen lopen over mijn wangen





* gaat even een glaasje water halen *



Alle reacties Link kopieren
Even serieus, ik denk dat je het anaal squirt-orgasme verkeerd begrijpt..

Tuurlijk spuit je niet uit je kont, maar wel uit je kut, als het goed gedaan word.

Ik heb hier zelf ervaring mee, en moet zeggen... Weer een geweldige ontdekking.

Dus je kunt door alleen anale stimulatie de gspot stimuleren en daarbij vaginaal ejaculeren.

Bijzonder toch? En dubbel zo lekker. Want door het 'rossen' en door al die nattigheid in je kutje voel je niet zoveel meer (wel het klaarkomen natuuurlijk)

Maar je aars is natuurlijk veel strakker, en laat men nou ook eens een heerlijke butplugg erbij pakken, met de vorm: 'dik, dun, dikker.

Ik garandeer, spuiten als nooit tevoren, en je wilt niks anders meer
anoniem_129637 wijzigde dit bericht op 30-07-2011 22:48
Reden: niet af
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:woman_ schreef op 30 juli 2011 @ 22:45:laat men nou ook eens een heerlijke butplugg erbij pakken, met de vorm: 'dik, dun, dikker.Ah, zo'n Grolsch beugelfles.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weinig, vrijwel niets, met anaal penetreren bij een vrouw en daarmee haar G-spot raken. Wat volgens mij theoretisch mogelijk moet zijn (in 2008 ook door BGB gezegd) werd door Woman bevestigd. De G-spot wordt ook wel vrouwelijke prostaat genoemd en heeft overeenkomstig weefsel.



Ik verkies vaginale penetratie met penis, vinger of tong met het doel om de G-spot te raken (mijn tong is lang genoeg om bij sommige vrouwen de G-spot te raken, d.w.z. tussen 3 en 5 cm diep).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
wat je natuurlijk altijd eerst moet doen als je anale sex wilt is: spoelen! dan is alles superschoon, komt er niets meer uit en durf je jezelf ook volledig te ontspannen (wat wel weer handig is haha)



een anaal orgasme is zonder enige twijfel mogelijk! ik denk dat het een combinatie is van het raken van de g-spot (ja vanwege dat dunne wandje) maar ook de strakheid van de anus en de vele zenuwuiteinden.

het anale-orgasme is totaal anders dan clitoraal of g-spot. mijn vrouwtje komt ook spuitend klaar (vaginaal) door anale sex.

dat anaal spuiten kan ik min of meer bevestigen...tijdens anale sex word er beslist meer slijmvocht geproduceerd en dit in combinatie met rijkelijk gebruik van glijmiddel geeft bij een anaal orgasme (het extreem samentrekken van de spieren ) dat er veel vocht uit kan komen maar het is geen straal.



kunnen mannen anaal klaarkomen?? NOU EN OF! nieuwsgierig (of jaloers) naar dat nieuwe overweldigende gevoel wat ik bij haar zag zijn wij ook bij mij gaan experimenteren..(nee klinkt niet macho maar dat is jammer dan) en zijn we er achter gekomen dat de prostaat toch wel heel gevoelig is en dat je daar leuke dingen mee kunt doen.

een man kan dus klaarkomen door gevingerd te worden of met een dildo en het is COMPLEET ANDERS DAN EEN GEWOON ORGASME.

ik denk zelf dat door stimulatie van de prostaat je deze stimuleert tot het maken van veel vocht en als ik dan klaarkom is het geen sperma maar een helder vocht. de hoeveelheid is enorm (veel meer dan als je sperma spuit) het is bijna reukloos en de smaak verschilt net als sperma door wat je gegeten of gedronken hebt



deze orgasmes komen overigens achter elkaar dus je kunt ook als man tientalle keren klaarkomen..:-)



net als g-spot orgasme en squirten is ook over dit anale orgasme bij de man nauwelijks of niets te vinden op het internet en ik vind het dan best een beetje jammer dat er zoveel onzin reacties komen op een topic van iemand die wel eens wil weten of er meer vrouwen zijn met eenzelfde ervaring.

ik zal er ook wel een paar krijgen haha maar je wilt je man dit niet ontzeggen geloof me
Alle reacties Link kopieren
quote:paradisio schreef op 23 december 2010 @ 19:52:

Als man heb ik al jaren ervaring met anale bevrediging. Uiteraard moet je eerst gespoeld worden. Vroeger stimuleerde ik mijn anus met kleine dildo's, maar dat zijn er ondertussen wel grotere geworden.Tegenwoordig heb ik het gevonden. Ik plaats die dildo tegen de muur of op de grond en rijd die hevig af, gebruik makend van de nodige gel welteverstaan. Enkele jaren geleden begon dat zo goed te doen dat ik door het rijden een stijve begon te krijgen en door de hevige bewegingen ook al spuitend klaarkwam. Nog niet zo lang geleden haalde ik de dildo uit mijn anus en er spoot een plasje wit vocht uit mijn kontje. Gewoon zalig. Ik probeer me nu steeds te bevredigen totdat ik terug een plasje uit mijn kontje zie vloeien. Daarna ben ik wel even aan rust toe, want voordat ik zo ver geraak ben ik toch al een half tot een uurtje bezig.[Oh God... en ik maar denken dat het een saaie maandag ging worden.
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, geen saaie maandag! hahaha,
Alle reacties Link kopieren
nee zeker niet saai ,door jou ruzza zo in gedachten bezig te zien raak ik zelf opgewonden .
Alle reacties Link kopieren
Sorry?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 15 augustus 2011 @ 17:12:

Sorry? bedoel ik niet slecht hoor ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven