Digi
alle pijlers
vriendenlijst hyves.............?
zondag 4 november 2007 om 15:54
zondag 4 november 2007 om 15:57
me ex heeft me ook verwijderd van zijn vriendenlijst, en dan wordt hij automatisch ook verwijderd uit mijn lijst.
we komen dus niet in mekaars lijst voor....
maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.
dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..
we komen dus niet in mekaars lijst voor....
maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.
dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..
zondag 4 november 2007 om 16:05
zondag 4 november 2007 om 16:11
zondag 4 november 2007 om 16:27
Ik zou niet gelijk iets vervelends denken hiervan. Hyves heeft zo vaak een 'bug,' het zou me niks verbazen als dit er ook één is. Vraag het anders gewoon aan haar, als goede vrienden moet dat kunnen, toch?
Als ze nog wel in jouw lijst staat zijn jullie nog gewoon vrienden hoor. Er bestaat geen optie dat jij wel een hyvesvriend bent van haar, maar zij niet van jou. Je kan het ook zien door op haar pagina te kijken bij connectie. Als er staat Plompiedom >> goede vriendin dan zijn jullie gewoon nog vrienden.
Overigens vind ik het erg goed dat Hyves de optie heeft bedacht dat alleen vrienden je profiel en krabbels mogen zien. Zo heb je nooit een ongewenste meelezer.
Als ze nog wel in jouw lijst staat zijn jullie nog gewoon vrienden hoor. Er bestaat geen optie dat jij wel een hyvesvriend bent van haar, maar zij niet van jou. Je kan het ook zien door op haar pagina te kijken bij connectie. Als er staat Plompiedom >> goede vriendin dan zijn jullie gewoon nog vrienden.
Overigens vind ik het erg goed dat Hyves de optie heeft bedacht dat alleen vrienden je profiel en krabbels mogen zien. Zo heb je nooit een ongewenste meelezer.
zondag 4 november 2007 om 17:04
zondag 4 november 2007 om 19:29
zondag 4 november 2007 om 19:38