kinderfeestje jongen 9 jaar

25-07-2010 09:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,



heeft iemand leuke ideeen voor een jongenskinderfeestje, hij wordt 9 in oktober.

Hij wil graag gaan zwemmen, dat kan, maar wil graag ff verder kijken, misschien vind ik iets leukers en originelers

Het mag gewoon buitenshuis zijn, heb het tot vorig jaar altijd thuis gedaan, maar jongens van 9 zijn wel erg actief...Het mag best wat kosten, maar ook niet absurd veel.

Ergens in de buurt van Nijmegen-Venlo



Thanx
Alle reacties Link kopieren
Zo, kom ik even met mijn zondagochtendhumeurtje, maar als hij nou graag wil zwemmen, waarom moet het dan 'leuker en origineler'? Het is toch zijn feestje?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Eens met Solomio. Ik mocht als kind altijd zelf bedenken wat ik wilde doen op mijn verjaardag. Dit was inderdaad bijna altijd zwemmen. Niet voor niks kent iedereen de tekst op de uitnodiging van een kinderverjaardag: Wat we gaan doen is nog een verrassing maar neem je zwemkleding mee. Je wordt thuisgebracht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zondagochtenhumeurtje wil ook nog even zeggen dat ik vind dat je er vroeg bij bent. Meeeeeeen, het duurt nog meer dan 2 maanden.



* overweegt koffie te gaan drinken om zondagochtendhumeurtje om zeep te helpen *
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
terwijl ik het tikte, dacht ik ook, wat zit ik nu moeilijk te doen, als hij toch wil zwemmen, is natuurlijk ook zo...nou ja, tips voor leuke zwembaden in de buurt zijn dan ook nog welkom.

Oss en Baarlo staan tot nu toe op het lijstje



en het duurt ook nog twee maanden, I know, maar ben geen last minute planner...



het is wellicht dat ik me heel lang heb verzet tegen de outdoorkinderfeestjes, vindt het eigenlijk onzin dat het meer regel dan uitzondering is, dat de kids op hun vijfde al standaard naar een binnenspeeltuin, of whatever gaan..er is nix mis met koekhappen, cake versieren, speurtochten etc.

Heb het tot vorig jaar ook volgehouden, maar dankte de weergoden dat het toen droog was, met 6 drukke jongetjes van 8 jaar...

wil ook niet doen, wat iedereen doet...haha, hoezo moeilijk doen? Maar goed, de zwembaden die ik noem kennen de meeste jongens niet...dus ik denk dat het een van die twee gaat worden



bedankt jullie, voor het verkrijgen van dat inzicht haha



en solomio, hopelijk klaart je humeurtje zo op!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, voila, wat een inzicht op deze zondagochtend. Ik heb niet zo'n last van mijn humeurtje hoor, maar voor de kinderen is het mss wel fijn als het niet te lang duurt.



En een onbekend zwembad, twee vliegen in 1 klap: kind blij want zwemmen, jij blij want origineel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
zo is dat!!!!
Alle reacties Link kopieren
Als je iets anders wilt dan zwemmen...misschien vindt hij klimmen in een klimhal ook wel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
En niet iedereen woont in een huis met tuin of een huis wat groot genoeg is voor 5 stuiterende jongetjes, soms kan je niet anders dan elders vieren...



Zwemmen lijkt me idd prima. Lijkt me wel handig om daarna iets te eten, je krijgt altijd zo'n onwijze honger van zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Zwemmen en patat was hier ook altijd FÉÉÉST!
Alle reacties Link kopieren
Om het wat specialer te maken, zou je er bijvoorbeeld een achterstevorenonderstebovenbinnenstebuiten feestje van kunnen maken.

Dat kost bijna niks, en is hartstikke grappig.



Hier wat tips: http://www.vanharte.nl/kids_fst_achterstevorenfeest.htm



In het zwembad kun je kijken of ze achteruit kunnen zwemmen, of andere maffe spelletjes.



Veel plezier!
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
Alle reacties Link kopieren
hmmm.....ik weet toevallig van een vriendin van mij dat ze naar het stadion van een bekende voetbalclub is geweest. Daar schijnen ze ook wel kinderfeestjes te organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Leemkuil?



Blije Dries?



Hier kan je ook naar de brandweer.Mss bij jouw in de buurt ook.
Alle reacties Link kopieren
Speurtocht! Altijd een succes (ook bij regen, maakt ze niks uit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven