Entertainment alle pijlers

Nieuwe single van Anouk: Good God

15-10-2007 15:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
na een lange tijd van stilte, is vandaag de nieuwe single van Anouk gelanceerd: Good god. Hier te luisteren: www.anouk.nl

Eind november verschijnt het nieuwe album 'Who's your momma?'. Dit album is geproduceerd door de Amerikaanse topper Glenn Ballard.

Wat vinden jullie van Anouk en haar nieuwe single?! B-)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Leuk!
Super mooi

Anouk zingt goed vind ik
Ik heb flarden van dit nummer gehoord vanmiddag, vond 'm niet zo..

Vorige cd was iig erg goed, dus ben benieuwd!
Vond het ook niet echt een beter nummer van haar.
Het is in elk geval minder mainstream dan de nummers van het vorige album Hotel New York. Ben blij dat de rauwe stem van Anouk weer terug is. Ben benieuwd naar de rest!
Goed nummer, catchy intro! Wat meer funk dan we van haar gewend zijn, dit swingt.

Live met band is dit nummer nog beter, dat weet ik zeker. Ik heb haar nu zo'n 5 x live gezien enne..... wat een zangeres, wat een stem.
Anouk rockt! Leuk nummer ook weer.
http://i22.tinypic.com/2enawlh.jpg

http://i22.tinypic.com/24dr0k1.jpg
is weer een toppertje.....en word er dus erg vrolijk van..........op naar 28 maart
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vond de vorige CD erg goed, behalve het liedje "Jerusalem". Deze CD moet ik nog beluisteren.
Ik ben al zo´n zes jaar fan van Anouk, naar concerten geweest, alle cd´s, maar vind haar toch wat minder worden. Vind dit nummer op zich wel leuk, de muziek dan. Maar haar stem vind ik dus minder. Ze moet tegenwoordig zo schreeuwen... Ik vind het ook niet meer echt Rock... Ze gaat een beetje haar man achter na. Jammer...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Daar ben ik het mee eens, haar stem wordt minder. Hij klinkt beschadigd. (Dat krijg je van al dat geschreeuw) Dat hoor je goed in het liedje Lost.
weet niet of de andere nummers ook zo rauw zijn hoor.

Wie gaat er naar het concert in Gelredome (28/3) of Sportpaleis Antwerpen? Ik heb al kaartjes voor Arnhem!!!
Wat voor dag is dat...?
Gelredome 28/3 is op een vrijdag, het concert in Antwerpen op woensdag 19/3.
Op nu.nl kan je de clip zien.. Heb hem gezien met geluid uit (zit in Duitsland tussen buitenlandse collega's...) maar vind de clip echt verschrikkelijk!!

Vanavond eens met geluid kijken of dat wel bevalt..
Ik vind het een goede plaat en die rauwe stem vind ik juist mooi, mag ze van mij houden!

De video die bij dit nummer hoort vind ik minder.
Ik heb kaartjes voor het extra concert op 29 maart in het Gelredome. Leuk!
Martini schreef op 06 november 2007 @ 08:22:

Op nu.nl kan je de clip zien.. Heb hem gezien met geluid uit (zit in Duitsland tussen buitenlandse collega's...) maar vind de clip echt verschrikkelijk!!

Vanavond eens met geluid kijken of dat wel bevalt..
Bij rtl Boulevard werd ze al vergeleken met clown Bassie. ;-)
Ik vind hier dingen van.
Ze heeft het zelfs gehaald tot de Amerikaanse gossip site www.perezhilton.com

Het liedje wordt geprezen en ze wordt vergeleken met Amy Winehouse.

Vind ik zelf geen vergelijking maar dat komt waarschijnlijk omdat Perez alleen dit liedje kent.
Waardeloos nummer en een nog waardelozere clip...krijg het gevoel alsof ze haar een beetje op Gwen Stefani hebben willen laten lijken. De outfits die Anouk in die clip aan heeft, zouden GS trouwens WEL staan.
Ik heb toch ook maar kaartjes gekocht voor het concert. Vond het wel duur hoor! 48 euro met verzendkosten en alles erbij. (Rolstoel plek, had dus geen keus.) Voor 2 kaartjes ben je dan bijna 100 euro kwijt! Maar ja, vriendin en ik ( wij waren altijd redelijk diehard fan) hebben gehoord dat ze er na deze cd mee kapt, dus daarom toch maar kaartjes gekocht.

In die clip vonden we haar eruit zien als een eeh... ho... Nogal zwaar opgemaakt en dat haar en zo... Nee, niet mooi.

Liedje vond ik na een paar keer gehoord te hebben toch best leuk. (Niet haar beste nummer, maar wel leuk.)
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Re__ske schreef op 07 november 2007 @ 18:15:

Ik heb toch ook maar kaartjes gekocht voor het concert. Vond het wel duur hoor! 48 euro met verzendkosten en alles erbij. (Rolstoel plek, had dus geen keus.) Voor 2 kaartjes ben je dan bijna 100 euro kwijt! Maar ja, vriendin en ik ( wij waren altijd redelijk diehard fan) hebben gehoord dat ze er na deze cd mee kapt, dus daarom toch maar kaartjes gekocht.

In die clip vonden we haar eruit zien als een eeh... ho... Nogal zwaar opgemaakt en dat haar en zo... Nee, niet mooi.

Liedje vond ik na een paar keer gehoord te hebben toch best leuk. (Niet haar beste nummer, maar wel leuk.)

He Re__ske, waar/van wie heb je gehoord dat ze hierna zou kappen?

Enne het is meer bedoeld als een parodie op alle Pink/Gwen Stefani gelikte clips! Vind 'm wel heel weird, wel lachen.
de blazers op haar singel zijn erg verrassend, maken het nummer ook leuker
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven