Entertainment
alle pijlers
Nieuwe single van Anouk: Good God
maandag 15 oktober 2007 om 15:40
na een lange tijd van stilte, is vandaag de nieuwe single van Anouk gelanceerd: Good god. Hier te luisteren: www.anouk.nl
Eind november verschijnt het nieuwe album 'Who's your momma?'. Dit album is geproduceerd door de Amerikaanse topper Glenn Ballard.
Wat vinden jullie van Anouk en haar nieuwe single?!
Eind november verschijnt het nieuwe album 'Who's your momma?'. Dit album is geproduceerd door de Amerikaanse topper Glenn Ballard.
Wat vinden jullie van Anouk en haar nieuwe single?!
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 31 oktober 2007 om 09:19
Ik ben al zo´n zes jaar fan van Anouk, naar concerten geweest, alle cd´s, maar vind haar toch wat minder worden. Vind dit nummer op zich wel leuk, de muziek dan. Maar haar stem vind ik dus minder. Ze moet tegenwoordig zo schreeuwen... Ik vind het ook niet meer echt Rock... Ze gaat een beetje haar man achter na. Jammer...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
woensdag 7 november 2007 om 09:32
Ze heeft het zelfs gehaald tot de Amerikaanse gossip site www.perezhilton.com
Het liedje wordt geprezen en ze wordt vergeleken met Amy Winehouse.
Vind ik zelf geen vergelijking maar dat komt waarschijnlijk omdat Perez alleen dit liedje kent.
Het liedje wordt geprezen en ze wordt vergeleken met Amy Winehouse.
Vind ik zelf geen vergelijking maar dat komt waarschijnlijk omdat Perez alleen dit liedje kent.
woensdag 7 november 2007 om 18:15
Ik heb toch ook maar kaartjes gekocht voor het concert. Vond het wel duur hoor! 48 euro met verzendkosten en alles erbij. (Rolstoel plek, had dus geen keus.) Voor 2 kaartjes ben je dan bijna 100 euro kwijt! Maar ja, vriendin en ik ( wij waren altijd redelijk diehard fan) hebben gehoord dat ze er na deze cd mee kapt, dus daarom toch maar kaartjes gekocht.
In die clip vonden we haar eruit zien als een eeh... ho... Nogal zwaar opgemaakt en dat haar en zo... Nee, niet mooi.
Liedje vond ik na een paar keer gehoord te hebben toch best leuk. (Niet haar beste nummer, maar wel leuk.)
In die clip vonden we haar eruit zien als een eeh... ho... Nogal zwaar opgemaakt en dat haar en zo... Nee, niet mooi.
Liedje vond ik na een paar keer gehoord te hebben toch best leuk. (Niet haar beste nummer, maar wel leuk.)
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...