Mode & Beauty alle pijlers

Carolus-Thermen in Aken

30-07-2010 10:40 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heeft iemand ervaringen met bovenstaande sauna?

Wij gaan in NL meestal naar Elysium of De Veluwe maar willen graag eens wat anders.



Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben er een tijdje geleden geweest. Mooie grote sauna, zeker een aanrader. Jammer is dat het zwembad gedeelte (en restaurants) met badkleding is. Dat gedeelte is mooi maar een beetje openbare zwembad achtig. Eten is niet duur. Sauna gedeelte is 2 verdiepingen binnen en een groot gedeelte buiten. Van alles te vinden. Leuk is de sauna waar ze broodjes bakken, ruikt heerlijk. Je mag ze na afloop ook eten! Ik zeg gewoon een keer doen!

Groetjes,

Ruben
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook prima te doen daar, ben er geweest als onderdeel van een weekendje weg in Aken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mooie sauna. Een echte aanrader.

Ook in het saunagedeelte is er een mooi zwembad. En erg lekker eten in het restaurant.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=6699207,noline] Leuk is de sauna waar ze broodjes bakken, ruikt heerlijk. Je mag ze na afloop ook eten! Ik zeg gewoon een keer doen!

Groetjes,

RubenWat een idee! Heerlijk de geur van vers brood.........(hoor mijn buik nu al knorren)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke sauna. De sauna is geheel afgesloten van het openbare zwembad gedeelte..



Totaal niet duur en je krijgt er allerlei lekkere dingetjes gratis bij, zoals hun het noemen "aufgusse" (ofzoiets haha)..



Kijk ook eens op hun website, daar staan vaak kortingsacties voor massages e.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven