Mode & Beauty alle pijlers

Crocs voor de winter!

06-09-2007 22:39 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de plaatjes al gezien voor het nieuwe model Crocs? Het heet de Mammoth en is vanaf half oktober leverbaar in Nederland. Het zijn de gewone Crocs, mar dan met een bontje erin en de voorste gaatjes zijn dicht.

Ik vind ze helemaal geweldig! Wat vinden jullie???
Alle reacties Link kopieren
rosaliexxx schreef op 17 september 2007 @ 18:56:

Tot de leeftijd van 4 jaar is het geoorloofd, maar daarna loop je er echt mee voor schut!
Dat vind ik ook zielig
Alle reacties Link kopieren
OMG! Wintercrocks? 8-O

Nee idd ik snap het ook niet, ik blijf me er over verbazen dat het gedragen word, voor kinderen vind ik ze nog wel oke trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij worden die dingen alleen gedragen als modetrent ofzo...

Kan me niet voorstellen dat je daar daadwerkelijk graag mee over straat loopt...

8-P
/
Alle reacties Link kopieren
Crocs zijn sowieso ontzettend lelijk en vreselijk onvrouwelijk! Ik kan begrijpen dat ze lekker zitten. Het oog mag echter ook wat!!!!!!!!
Volg je hart. Dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Ieder z'n smaak hoor, maar ik vind de zomerversie al vreselijk maar ze hebben zichzelf nu echt overtroffen want deze vind ik werkelijk spuuglelijk.... @-( 8-O
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk.... :'-( wat zijn die dingen onwijs lelijk....



Nooit dat ik daar op zou gaan lopen, en nee, ook mijn kids krijgen ze niet!!!



Haha, wij werden vroeger gepest als we op adam and eve schoenen liepen ( tja, ook bah!!!) maar dit is wel geoorloofd, onbegrijpelijk..... X-@ :ass:



floes
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke dingen vind ik het!!!

Een collega van 27 van me loopt elke dag op die dingen in het knalroze, spijkerrok erboven en met witte sokken erin. Ik lach me elke dag weer dood als ik haar zie.

Een vriend van me staat de hele dag op zijn benen op zijn werk. Hij werkt in een snackbar dus niemand ziet zijn voeten. Hij heeft ze in het zwart en heeft er dan zwarte sokken in, ik vind het bij hem helemaal geen raar gezicht (hij heeft ook lieve kleine voetjes) en hij draagt ze ook alleen daar!



Leuk voor kleine kinderen, maar volwassenen die deze dingen op straat dragen omdat ze ze mooi of leuk vinden die zijn echt schaamteloos.
Alle reacties Link kopieren
[quote]jeetje78 schreef op 04 oktober 2007 @ 18:07:

Vreselijke dingen vind ik het!!!

Een collega van 27 van me loopt elke dag op die dingen in het knalroze, spijkerrok erboven en met witte sokken erin. Ik lach me elke dag weer dood als ik haar zie.

En heeft die collega ook een vriend.....??? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn god... kom ik een vriendin op der werk (hip eetcafe) tegen draagt ze die vreselijke dingen. Die meid is hartstikke hip, echt! En nu heeft ze dit aan. Ze vind ze heerlijk lopen... ik kwam niet meer bij. Staan zo onzettend diebiel.

Ik hoop dat ze der baan behoudt!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een ziekenhuis als verpleegkundige en zie veel mensen op deze schoenen lopen omdat ze lekker lopen volgens hun.

Maar veel mensen zouden het buiten het ziekenhuis niet dragen, en daar heb ik het grootste begrip voor ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik werkte deze zomer op Terschelling en daar zag je werkelijk complete gezinnen ermee: VADER, moeder, twee kindjes...Vooral bij de vaders vond ik het vre-se-lijk, en dan van die gelukzalige koppen erbij... O.o
Alle reacties Link kopieren






Hahaha, ik vind ze enig, die Snuggs. Kende ze niet maar die op het plaatje in dit topic in legergroen vind ik hasske leuk voor mijn zoon. Hasske praktisch met slecht weer straks ook, kan ie lekker door de plassen baggeren met dat plastic.



Ben vast de enige dus, maar ik vind ze leuk.
Am Yisrael Chai!
FV, dan zou ik wachten tot eind oktober. Dan komt er een nieuwe container vol uit Australie, en die zijn mooier dan de 'oude'. Ik heb ze al gezien, en ze zijn echt een stuk beter ook qua pasvorm. Je kunt de oude van de nieuwe onderscheiden doordat het 'snuggs' merklogo van de voorkant van de laars is gehaald. Volgens mij kan overigens niemand meer de oude olijfgroene en 'tan' (bruin) leveren, iedereen wacht op die ene container.

Overigens lever ik zelf de olijfkeurige niet, maar wie weet kun je ze op MP krijgen, daar worden ze veel aangeboden!



En je bent niet de enige, want ik heb aan inschrijvingen op de nieuwe zending al zoveel reakties dat ik door een aantal maten al weer heen ben voordat ze uberhaupt binnen zijn. Ik zelf vindt het prachtig dat ze zo goed lopen, maar mijn zoon krijgt ze niet!
Ik zit hier tevreden met mijn Mary Jane's aan mijn voeten.

Ik vind ze HEERLIJK !!!!!



Het enige nadeel is dat als ik éven over het vloerkleed (nylon) heb gelopen ik statisch geladen ben. Maar verder vind ik ze fantastisch. Nu nog ergens de slippers scoren, schoenen wil ik áltijd passen (met mijn maatje 37 heb ik Crocs maat 39,5) dus voor mij geen internetwinkels.
Je kunt dat probleem heel makkelijk oplossen door je voetmaat in cm op te meten en dat door te geven. Zo doen wij dat ook met de snuggs en het is slechts één keer misgegaan!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft laatst de zwarte wintercrocs aangepast, die hebben als enige `kleur` een zwart bontje. En het stond niet lelijk, vond ik. Maar ze zijn zo laag, dus alsnog koude enkels, leek me. Die snuggs zouden dan wel kunnen maar die zijn wel heel lomp voor haar, met die dunne beentjes.





http://www.originalbrands.nl/images/mammoth_black.gif
Oh jee, nou ja, als je ze mooi vindt moet je ze kopen, maar ik vind ze persoonlijk afschuwelijk. Dit is gewoon nóg erger dan die afschuwelijke mode van afgelopen winter - Uggs. Ik vind ze bij niemand leuk en/of schattig. Niet bij kinderen, niet bij volwassenen. Ik vind ze totáál stijlloos. Djeez, ik ga nog liever met blote voeten door de sneeuw dan hiermee. Kan er niks aan doen.



Lolotte, goede site ;-)
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef op 18 oktober 2007 @ 09:17:

[...]





Hahaha, ik vind ze enig, die Snuggs. Kende ze niet maar die op het plaatje in dit topic in legergroen vind ik hasske leuk voor mijn zoon. Hasske praktisch met slecht weer straks ook, kan ie lekker door de plassen baggeren met dat plastic.

Ben vast de enige dus, maar ik vind ze leuk.
Daar heb je hasske gelijk in dat je de enige bent.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
http://ailinblog.typepad.com/photos/uncategorized/crocsprima.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven