Seks
alle pijlers
dat ik swing houdt niet in dat ........
woensdag 7 november 2007 om 10:47
herkennen jullie deze ?
Ik kom iemand tegen , uit club , of van swingerssite ..... nooit iets mee beleefd , nooit een mail gestuurd van "goh , blablabla , wij hebben interesse " ......... even erbij vertellen dat we elkaar nu zien in normale kroeg ofzo ,
Ik stel me voor ( voorzichtig , ik weet niet met wie ze zijn namelijk ) , geef aan dat ik ze herken van dit of dat .........en nou komt het ; om te beginnen wordt er direct gezoend ( oké , da's redelijk normaal ........maar even mijn borsten betasten of kijken of die tong achter in mijn huig past , of een uitnodiging om even aan dit-of-dit-te-voelen ........ is het héél gek dat ik dat ronduit belachelijk vind ?
Denken die mensen dat ik ze aanspreek ( en hé , soms herkennen ze ons ) omdat ik droog sta/geil ben ?
Denken ze ; jij houdt er wel van dussssssss. ?
Hebben ze zelf geen manieren ?
Of ligt dit aan mij ?
Nou vind ik dit soort gedrag in een kroeg al helemaal "not done " , wie weet staat mijn collega aan de andere kant , of iets dergelijks , maar kennelijk zijn er mensen die er toch anders mee omgaan dan wij .
Ik kom iemand tegen , uit club , of van swingerssite ..... nooit iets mee beleefd , nooit een mail gestuurd van "goh , blablabla , wij hebben interesse " ......... even erbij vertellen dat we elkaar nu zien in normale kroeg ofzo ,
Ik stel me voor ( voorzichtig , ik weet niet met wie ze zijn namelijk ) , geef aan dat ik ze herken van dit of dat .........en nou komt het ; om te beginnen wordt er direct gezoend ( oké , da's redelijk normaal ........maar even mijn borsten betasten of kijken of die tong achter in mijn huig past , of een uitnodiging om even aan dit-of-dit-te-voelen ........ is het héél gek dat ik dat ronduit belachelijk vind ?
Denken die mensen dat ik ze aanspreek ( en hé , soms herkennen ze ons ) omdat ik droog sta/geil ben ?
Denken ze ; jij houdt er wel van dussssssss. ?
Hebben ze zelf geen manieren ?
Of ligt dit aan mij ?
Nou vind ik dit soort gedrag in een kroeg al helemaal "not done " , wie weet staat mijn collega aan de andere kant , of iets dergelijks , maar kennelijk zijn er mensen die er toch anders mee omgaan dan wij .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 7 november 2007 om 11:16
woensdag 7 november 2007 om 12:03
Helaas (of liever: gelukkig) ik herken het ook niet. Maar nu moet ik bekennen dat ik ook nog nooit iemand ergens toevallig ben tegengekomen die ik uit mijn swingleven kende. Hoewel: die ene man in de supermarkt, die kwam me zooooooooooo bekend voor en ik blijkbaar hem, gezien de blikken die hij me toewierp
Maar je hebt gelijk. Het is volslagen geschift gedrag. Zelfs met swingvrienden flik ik zoiets niet in gewoon gezelschap.
Ongevraagd/ongewenst mijn borsten betasten krijgt als reactie standaard een klap in het gezicht. Heb ik mezelf in mijn tienertijd al aangeleerd. Toen was het trouwens ook nodig. Onder swingers heb ik het nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Maar je hebt gelijk. Het is volslagen geschift gedrag. Zelfs met swingvrienden flik ik zoiets niet in gewoon gezelschap.
Ongevraagd/ongewenst mijn borsten betasten krijgt als reactie standaard een klap in het gezicht. Heb ik mezelf in mijn tienertijd al aangeleerd. Toen was het trouwens ook nodig. Onder swingers heb ik het nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook niet meer dan normaal.
woensdag 7 november 2007 om 12:21
Oh ja, ik herken het wel!! Jammer genoeg, zal ik maar zeggen.
Ik liep hier een keertje met een vriendin ( geen swingers) en mijn kind op de kermis. Kwam een oude klasgenoot tegen. Die waren we dus ook ooit een keertje in een club tegengekomen, maar niets meegedaan!!!! En hij vroeg mij doodleuk, waar mijn kind bij stond, of we het in die club ook zo leuk vonden en of we binnenkort nog een keertje gingen.
Nou, ik dacht dat ik door de grond zakte.......
Heb hem dan ook heel raar aangekeken en ben doorgelopen. Onvoorstelbaar dat je zulke dingen gaat vragen waar een kind bij staat. Gelukkig stond mijn vriendin een eindje verderop en kreeg het niet mee, pfffff!
Ik liep hier een keertje met een vriendin ( geen swingers) en mijn kind op de kermis. Kwam een oude klasgenoot tegen. Die waren we dus ook ooit een keertje in een club tegengekomen, maar niets meegedaan!!!! En hij vroeg mij doodleuk, waar mijn kind bij stond, of we het in die club ook zo leuk vonden en of we binnenkort nog een keertje gingen.
Nou, ik dacht dat ik door de grond zakte.......
Heb hem dan ook heel raar aangekeken en ben doorgelopen. Onvoorstelbaar dat je zulke dingen gaat vragen waar een kind bij staat. Gelukkig stond mijn vriendin een eindje verderop en kreeg het niet mee, pfffff!
woensdag 7 november 2007 om 12:34
woensdag 7 november 2007 om 12:39
Omdat mensen zien dat je ze "herkent "; je stoot toch je partner aan , kijkt in hun richting..... Maar buiten dat ........soms kén ik mensen uit een club maar kom ik ze tegen op een totaal andere plaats , laten we zeggen op de plaza van centerparks in gezelschap van mijn hele boerenfamilie........dan ben ik not pleased als iemand zegt ; en ? nog leuke date gehad ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 7 november 2007 om 12:52
Grijns. Ik stel het me even voor, en ik herinner me opeens inderdaad een voorval. Nee, toen heb ik inderdaad geen klap gegeven, maar ik heb zijn pols beetgepakt, van me vandaan geduwd en hem met een scherpe stem toegesist dat dit NIET de manier is waarop ik behandeld wilde worden. De man was toen direct verdwenen. Mijn man vroeg nog of ik niet te agressief was . Tja, ik ben misschien niet zo aardig, maar ik hoef geen graaiers. Hoe uitnodigend mijn boezem er dan ook uit mag zien.
Normale mannen zeggen ook wel eens zoiets, maar dan vragen ze :'Zou ik eens mogen voelen? '
Eerlijk gezegd vind ik dit een benadering die van een stuk meer respect getuigd.
Dat ik in de Fun geen klap gaf, had er vooral mee te maken dat het een hoop reacties oproept, waar ik daar er niet op zit te wachten.
Ik geef trouwens ook direct toe dat ik gezegend ben met een zeer ruime cupmaat en dat ik daardoor al sinds mijn 15e te maken heb met mannen die de verleiding tot graaien niet kunnen weerstaan. Ik vrees dat dit mijn reacties tekent.
woensdag 7 november 2007 om 13:02
Dit betekend toch niet automatisch dat als je swingt je geen privacy meer hebt? Kom op zeg ik neem aan dat swingers naar een speciale club oid gaan, daar gaan ze swingen, maar om er dan maar overal op aangesproken, betast en een huigonderzoek te krijgen vind ik belachelijk. Het zal voor de swingers onder ons vast geen taboe zijn... maar voor de ouders kinderen buren enzo vast wel....Sommige dingen wil je graag voor je zelf houden...
BGB, ik vind de manier waarop deze mensen jou behandeld hebben echt gewoon respectloos....
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 13:06
Reden: niet goed gelezen, sorry
Reden: niet goed gelezen, sorry
% gewijzigd
woensdag 7 november 2007 om 18:40
Daar hoef je niet eens voor te swingen! Ik werd eens aangesproken door een volslagen vreemde, die een kennis bleek van een éénnachtsvriendje van me en die meteen maar aannam dat ik gemeengoed was en dat kunstje bij hem ook wel even zou doen....... het soort mannen dat het nooit zal leren...en het is zó simpel....de vrouw kiest de man en niet andersom!
woensdag 7 november 2007 om 19:51
woensdag 7 november 2007 om 21:54
ja, wel herkenbaar. van het weekend nog meegemaakt... op de dansvloer in de showboat stond ik leuk te dansen en te flirten met 2 vrouwen. we raakten ook even aan de praat waarop 1 zei: mijn man had je al veel eerder gezien dan ik, wil je kennismaken?. ik loop met hen mee om aan hem voorgesteld te worden, en wat doet hij? hij zoent me niet normaal gedag, maar boort meteen een dikke tong mijn mond in. nou sorry, maar dan heb ik al meteen gegeten en gedronken. ik duw hem eriut en neem afstand. gaat ie nog vragen om meer ook... sorry, ik zit zo niet in elkaar hoor!
woensdag 7 november 2007 om 23:35
Ik denk dat er tussen elke groep mensen boeren kunnen zitten. Dus ook tussen swingers tref je mensen die te brutaal en bot zijn. Maling hebben aan alles.
Ik heb er zelfs ooit een topic over gestart (wordt de swingersman lui? )waarin ik ervaarde dat mannen tegewoordig wachten tot je eigen man flirt met hun vrouw waardoor zij gelijk tussen je borsen of benen kunnen graaien, of het hun vrouw laten oplossen.
En dat was dan in een club. Ik kan dat ook niet waarderen omdat ik eerst wel iemand wil leren kennen en een flirt of spanningveld wil ervaren. Maar ik kan behoorlijk koel en afstandelijk zijn dat de boodschap meestal wel overkomt.
1 van de eerste ervaringen in de club was een oudere man die me ineens onder water aanraakte, Ik werd me toch kwaad vooral omdat het zo stiekem ging en ik eerst dacht dat het de hand van mijn man was. Net als roodhaar heb ik vrij ijzig gezegt daar niet van gedient te zijn. Ik zei geloof ik nog meneer ook lol. En mijn man vond later dat ik wel discreter had kunnen reageren, Ik spuwde geloof ik vuur "NOG discreter?" hij mocht blij zijn dat hij geen draai om zijn oren had gehad. Maar verder valt het wel mee.
KOmen we swingers tegen dan zijn dat meestal echt bekende en vinden we een hartelijke kus niet erg. Of het is zo vaag van gezicht kennen dat je elkaar inderdaad alleen groeten. Ik moet ook zeggen dat ik ze meestal op swing bijeenkomsten of feesten tegen kom en dan maakt het me ook weinig uit om me als swinger op te stellen.
Vrienden bij ons thuis stellen zich altijd bescheiden op, mijn vriend zal nooit naast me op de bank komen zitten als mijn kinderen thuis zijn bv.
Maar we zijn altijd wel hartelijk in begroeten dus het valt ook niet noemenswaardig op en als we bekende tegen komen op neutraal gebied houden we het ook neutraal en kriptisch. Zo kon ik in een winkel in de buurt van mijn werk een man die ik vaak tegenkwam in clubs. Dan zeiden we gewoon simpel "nog uitgeweest het weekeind? "evt met de plaatst erbij om duidelijk te maken waar we waren geweest, zaandam, muiden, Breukelen. Je kan veel vertellen zonder voor een ander te duidelijk te zijn.
Ik heb er zelfs ooit een topic over gestart (wordt de swingersman lui? )waarin ik ervaarde dat mannen tegewoordig wachten tot je eigen man flirt met hun vrouw waardoor zij gelijk tussen je borsen of benen kunnen graaien, of het hun vrouw laten oplossen.
En dat was dan in een club. Ik kan dat ook niet waarderen omdat ik eerst wel iemand wil leren kennen en een flirt of spanningveld wil ervaren. Maar ik kan behoorlijk koel en afstandelijk zijn dat de boodschap meestal wel overkomt.
1 van de eerste ervaringen in de club was een oudere man die me ineens onder water aanraakte, Ik werd me toch kwaad vooral omdat het zo stiekem ging en ik eerst dacht dat het de hand van mijn man was. Net als roodhaar heb ik vrij ijzig gezegt daar niet van gedient te zijn. Ik zei geloof ik nog meneer ook lol. En mijn man vond later dat ik wel discreter had kunnen reageren, Ik spuwde geloof ik vuur "NOG discreter?" hij mocht blij zijn dat hij geen draai om zijn oren had gehad. Maar verder valt het wel mee.
KOmen we swingers tegen dan zijn dat meestal echt bekende en vinden we een hartelijke kus niet erg. Of het is zo vaag van gezicht kennen dat je elkaar inderdaad alleen groeten. Ik moet ook zeggen dat ik ze meestal op swing bijeenkomsten of feesten tegen kom en dan maakt het me ook weinig uit om me als swinger op te stellen.
Vrienden bij ons thuis stellen zich altijd bescheiden op, mijn vriend zal nooit naast me op de bank komen zitten als mijn kinderen thuis zijn bv.
Maar we zijn altijd wel hartelijk in begroeten dus het valt ook niet noemenswaardig op en als we bekende tegen komen op neutraal gebied houden we het ook neutraal en kriptisch. Zo kon ik in een winkel in de buurt van mijn werk een man die ik vaak tegenkwam in clubs. Dan zeiden we gewoon simpel "nog uitgeweest het weekeind? "evt met de plaatst erbij om duidelijk te maken waar we waren geweest, zaandam, muiden, Breukelen. Je kan veel vertellen zonder voor een ander te duidelijk te zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 8 november 2007 om 08:41
Hier nog nooit meegemaakt. Wij hanteren dezelfde etiquette als wanneer we 'sociaal' mensen tegenkomen. Indien wij swingers tegenkomen in een normale setting dan zijn we zo mogelijk nog discreter!
Vind het dan ook ronduit belachelijk dat anderen denken dat je een 'vrijkaart' bent voor hun gedrag. Ook in Fun dergelijk gedrag nog niet meegemaakt.
Vind het dan ook ronduit belachelijk dat anderen denken dat je een 'vrijkaart' bent voor hun gedrag. Ook in Fun dergelijk gedrag nog niet meegemaakt.
donderdag 8 november 2007 om 16:06
Lijkt me niet meer dan normaal dat als je elkaar als swingers tegen komt dat je je dan houdt aan de normale etiquette. Dus ben je in een gelegenheid waar niet geswingt wordt hou dan je tong, handen of whatever thuis. Sandra vreselijk zeg dat jij zelfs in je eigen huis nog lastig bent gevallen. Ik had woest geweest.
BGB heb je bij zo'n actie van de ander (je krijgt ongevraagd een tong in je mond) niet de neiging om dan te bijten in die tong of iets anders terug te doen zodat ze voor l*l staan? Ik namelijk wel. Belachelijk dat je op basis van elkaar kennen van het swingen dit soort acties onderneemt naar anderen toe.
BGB heb je bij zo'n actie van de ander (je krijgt ongevraagd een tong in je mond) niet de neiging om dan te bijten in die tong of iets anders terug te doen zodat ze voor l*l staan? Ik namelijk wel. Belachelijk dat je op basis van elkaar kennen van het swingen dit soort acties onderneemt naar anderen toe.