Een Slimme Meid checkt signalen op zijn tijd Deel #37

28-07-2010 20:51 2449 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een Slimme Meid checkt alle signalen op zijn tijd!! Deel #37

Signalen zijn overal en nergens... haast niet te missen! Al moet je ze wel oppakken en herkennen!

Sommige signalen zijn overduidelijk:

Immers bij rood moet men stoppen en dat doet zo goed als iedereen!

Maar tranen uit het niets die na anderhalve minuut van binnenkomst partner ontstaan gelden die dan ook als signaal?

Of borstvoeding die na 4 maanden ineens zo goed als stopt?

De Slimme Meiden gaan in dit topic weer verder waar ze gebleven zijn! Al zoekend naar signalen!! Signalen die duiden op goede dingen, maar ook die ons behoeden voor de dingen die even niet zo fijn zijn! Zo is rust voor een hoop slimmies een belangrijk punt, maar ook goed eten en drinken en luisteren naar het lichaam!

In dit topic verwachten we Kweetwel.... en de aanduiding van een beginnende bevalling, ja ja ook daar zijn signalen voor..

We praten verder over kinderen, sex, het leven, alles en niks en alles wat daar buiten valt!

Lees mee, leef mee en praat mee! Voor een ieder die zich daar geroepen toe voelt of die ook iets kwijt wil!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Sterkte voor Miniol!

EN voor Smartie, fijn dat alles goed gaat!
quote:biol schreef op 05 augustus 2010 @ 08:54:

Wat een bedrijvigheid hier zo vroeg zeg! De verpleegkundige geeft net aan dat t zo'n half 2 zal worden! Pfff fijn hoor! Nu maar hopen dat hij niet reageert anders zitten we hier nog wel langer ben ik bangBiol, probeer je eraan over te geven. Je er druk om maken maakt het alleen maar erger.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
mogge!

Sterkte, Biol

En voor iedereen. Even inspiratieloos.
Ik heb weinig keus solo! We vermaken ons wel o
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Goedemorgen,

Hier ook een vrije dag, lekker met laptop op bed en vrolijk spelende Uck naast me. Daar ga ik lekker van genieten en poetsen komt niet in mijn woordenboek van vandaag voor (mijn hemel, wat moet dat worden als ze straks weer gaat bevallen - misschien kunnen we haar tegen die tijd helpen door onze huizen aan te bieden voor een poetsbeurtje?)

So en Smol, hopelijk hebben jullie een rustig dagje voor de boeg vandaag

Biol, sterkte in het ziekenhuis, hoop dat alles toch wat vlotter gaan dan ze nu gepland hebben

Artmemis, wat fijn dat alles goed is,

Erwt, wat klink je gelukkig (en ervaren) !

Door, er is een leuk boekje met "spelletjes" die je in de eerste maanden met je kind kunt doen maar ik weet de titel niet meer. 't is volgens mij al van een flink aantal jaar terug. Als het me weer te binnen schiet dan post ik het hier nog even.

En verder eens met Erwt, dat bezig zijn met je kind gaat zo geleidelijk, daar heb je in het begin echt geen boek voor nodig. Ik vond alles wat ik erover las van tevoren ( en dat was niet veel) zo ontzettend abstract, had daar echt helemaal geen beeld bij. Maar nu Uck er is vind ik het wel leuk om dingen te lezen, omdat je nu een soort van referentiepunt heb zeg maar.

Echt leuke boekentips heb ik niet, maar in de bieb staat vast wel iets leuks.
quote:biol schreef op 05 augustus 2010 @ 09:28:

Ik heb weinig keus solo! We vermaken ons wel oJe hebt geen keus in dat je daar vandaag een heleboel uren moet zijn, je hebt wel een keus in hoe je ermee omgaat. En wat ik lees ben je nogal in verzet en dat maakt het niet makkelijker.
Morgen… doe mij de uberwallensmiley maar...

Nog steeds een inwendige Kweetwel . Bad gisteravond hielp prima met inslapen, maar helaas sloeg de insomnia midden in de nacht alsnog toe en heb ik ruim drie uur wakker gelegen… En nu dus alweer wakker. Ik ga het vanmiddag wel weer even bijslapen.

Tijdens de insomnia ook besloten dat ik me hier vast af ga melden en me even terug ga trekken. Vanaf vanmiddag heeft Kaktus vakantie en morgen moet ik weer op controle. De verwachting is dat ik ergens dit weekend ingeleid ga worden en de tijd daarvoor gaan we nog even lekker samen cocoonen. Huis aan kant maken, boodschappen, uit eten, filmpjes kijken, we zien wel, nog even alleen wij .

Waarschijnlijk meld ik me dus pas in de loop van volgende week weer, met Kweetwel! Zal er even van afhangen hoe alles loopt en wanneer we weer thuis zijn, maar jullie horen hier van me volgende week.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
OK, zat op de fiets maar het hoosde zo hard dat ik nu thuis werk. Althans, tot mijn volgende afspraak... Ik hoop dus dat het snel over trekt. Ik heb in elk geval dat ding wat ik af moest hebben voor de volgende afspraak af.

Biol, wat solo zegt over overgave. Het werkt het beste kan ik je verklappen. Ik lag na Mini een dag in het ziekenhuis en het was de hel. Stomme verpleegsters die andere dingen belangrijk vonden dan ik, stomme verloskundige die stomme dingen kwam vertellen, enz enz. Toen sprak ik iemand in mijn zwangerschap die het hemels vond om nog een paar dagen in hetzelfde ziekenhuis te liggen. Heb ik lang over nagedacht, waarom zij het hemels vond en ik niet. Kwam tot de conclusie dat het iets te maken moest hebben met "go with the flow". Toen ik na Dennis gewoon maar went with the flow ging het veel en veel beter. Niet hemels maar wel beter.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Solomio schreef op 05 augustus 2010 @ 09:29:

[...]

Je hebt geen keus in dat je daar vandaag een heleboel uren moet zijn, je hebt wel een keus in hoe je ermee omgaat. En wat ik lees ben je nogal in verzet en dat maakt het niet makkelijker.Psies, kan ook in 1 zin dus... Ik heb weer heeeeel veeeeeel woorden nodig.
Dag lief Zusje. Veel sterkte, baar-ze en oh wat zal ik aan je denken hoe je straks die lieve kleine kweetwel in je armen mag houden!
Ik vind het trouwens jammer Smol, dat je je zoon's naam geen eer aan doet. Je noemt het steeds Dennis.

Hij heet Dennis Djeeden Dillano, ik vind het zonde dat je die laatste 2 namen steeds wegmoffelt.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik ben helemaal niet in verzet, ik geef alleen aan dat ik t niet prettig vind dat t zo lang moet duren. En dan niet eens voor mezelf,maar voor minol. Misschien niet al mijn woorden zo letterlijk opvatten... Ik heb soms zo t idee dat ik moet oppassen wat ik zeg omdat ik anders mezelf weer moet verdedigen.
quote:Supersmollie1 schreef op 05 augustus 2010 @ 09:34:

[...]

Psies, kan ook in 1 zin dus... Ik heb weer heeeeel veeeeeel woorden nodig.Ook een lesje lang-verhaal-->>kort nodig?
Goodmorning!
quote:biol schreef op 05 augustus 2010 @ 09:40:

Ik ben helemaal niet in verzet, ik geef alleen aan dat ik t niet prettig vind dat t zo lang moet duren. En dan niet eens voor mezelf,maar voor minol. Misschien niet al mijn woorden zo letterlijk opvatten... Ik heb soms zo t idee dat ik moet oppassen wat ik zeg omdat ik anders mezelf weer moet verdedigen.Biol, dat is het lastige aan alleen lettertjes, maar ik vind wel dat je erg snel bozig overkomt ja. Hoef je je niet voor te verdedigen, kun je ook gewoon ter kennisgeving aannemen. Als ik het verkeerd zie laat je het lekker van je afglijden, als ik het goed zie kun je er mss wat mee doen.
quote:biol schreef op 05 augustus 2010 @ 09:40:

Ik ben helemaal niet in verzet, ik geef alleen aan dat ik t niet prettig vind dat t zo lang moet duren. En dan niet eens voor mezelf,maar voor minol. Misschien niet al mijn woorden zo letterlijk opvatten... Ik heb soms zo t idee dat ik moet oppassen wat ik zeg omdat ik anders mezelf weer moet verdedigen.

Lieve lieve schat, relax, je hoeft je niet te verdedigen. We willen je gewoon helpen. Voor Miniol is het supervervelend, maar hoe drukker jij je maakt hoe vervelender het wordt. En ook hier spreek ik uit ervaring.
quote:Paque_in_Pink schreef op 05 augustus 2010 @ 09:39:

Ik vind het trouwens jammer Smol, dat je je zoon's naam geen eer aan doet. Je noemt het steeds Dennis.

Hij heet Dennis Djeeden Dillano, ik vind het zonde dat je die laatste 2 namen steeds wegmoffelt.Je hebt zo gelijk, maar weet je, thuis noemen we hem eigenlijk altijd gewoon Denn, dus hier is het al de luxe versie.
Dag lieve Zus! Sterkte ermee en daarna snel genieten!
Lieve Zus, sterkte en voor zover dat kan (en achteraf zal dat best) ook veel plezier. Ik denk erg veel aan je.
Succes Zusje! Volgende week horen we graag dat Kweetwel het allermooiste, liefste, verste meisje is!
Lieve Zus, geniet nog even van de dagen met zijn tweetjes; voor je het weet is Kweet-wel-maar-ik-wil-er-niet-uit er. Ik denk aan je!

quote:Supersmollie1 schreef op 05 augustus 2010 @ 09:46:

[...]

Je hebt zo gelijk, maar weet je, thuis noemen we hem eigenlijk altijd gewoon Denn, dus hier is het al de luxe versie.Heptie al een oorbel? Wordt ook hoog tijd!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Zus, ga je nu al weg? En als Kweetwel nou nog tot na het weekend blijft zitten? Ga je het redden zolang zonder ons? Belangrijker nog: gaan wij het redden zolang zonder jou? Nou ja, we zullen wel moeten. Ik ga veel aan je denken, dat is ook leuk.
Dat is een punt van interpretatie solo. En ik kan niets veranderen aan t feit hoe iemand anders iets van mij leest helaas. Dat heeft dan waarschijnlijk te maken met het beeld dat je van

me hebt en dat vind ik jammer maar kan ik niet veranderen vanaf hier. T voelt vaak wel alsof mij de les gelezen wordt als ik iets niet juichend breng ( overdreven bedoeld natuurlijk)en ja dat vind ik soms rete irritant. En dan niet omdat er gereageerd wordt maar omdat ik soms gewoon even wat neer wil gooien hier, omdat dat zou moeten kunnen, maar misschien vergis ik me daar wel in
Lieve Zus,

Wat een slim plan, nog even een paar dagen cocoonen.

Geniet ervan en 'k wens je een hele voorspoedige bevalling toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven