Beetje "incontinent" na ruige sex

06-11-2007 12:55 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
:-$

Toelichting: mijn vriend en ik hebben de afgelopen week veel ruige sex met elkaar gehad. Ruig als in: keihard stoten (hij is nogal fors geschapen).

Als ik naar de wc ga om te plassen en DENK dat ik klaar ben, dan sta ik op en ik ben nog steeds aan het plassen :-(

Dit is een dag of wat zo.

Is dit herkenbaar voor iemand?
Hoi

Ik heb het ook maar 1 dag niet altijd maar zo af en toe. :-$
Wel herkenbaar. Ik had het alleen na mijn bevalling, niet na een potje seksen.

Ik zou het nog een paar dagen aankijken en daarna even naar de huisarts gaan. Je bekkenbodemspier trainen, kun je dat? Die kan je helpen dit te voorkomen.
Sorry hoor, maar alsjeblieft zeg! :sigh:

ontopic: Heb je al gegoogled van wat het zou kunnen zijn? Ik denk inderdaad dat je je bekkenbodemspieren wat beschadigd hebt. Kijk het even aan en als je je echt zorgen maakt kan je misschien het beste de dokter bellen.
Volgens mij heeft het niks te maken met je bekkenbodemspieren. Doordat je zo hard genomen bent, is de boel gewoon tijdelijk wat ongevoeliger.

Ik ken het probleem! Even rustig aandoen, dan gaat het vanzelf weer over.
Volgens mij heeft het ook met tijdelijke ongevoeligheid te maken, ik zou me voorlopig geen zorgen maken hoor. Met een paar dagen is de gewone "druk" waarschijnlijk terug en heb je er geen last meer van. Als het langer duurt en je moet vaker plassen dan anders dan zou het een blaasontsteking kunnen zijn. Maar als ik jouw verhaal zo lees lijkt me de ruige seks de oorzaak ;-] .
Wanneer je baarmoeder verzakt is kun je last krijgen van incontinentie.....na de sex is jouw baarmoeder even onderstebovenbinnenstebuiten gedraaid .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Graag ontopic blijven en de reacties wat minder provocatief.
volgens mij wordt met minder provocatief, minder provocerend bedoeld..... zo niet, dan is er niks mis met de postings volgens mij....
Thee, ik heb een aantal uitermate provocerende reacties verwijderd gisteren.
Angel5, ik heb je een aantral zeer concrete vragen gesteld (naar zowel de poster als naar jouw persoon), nou heb je weer de hele boel weggemodereeerd, terwijl wat ik schreef beslist on topic was. Waarom doe je dat? Het gaat niet goed met de sexpijler, alles wat riekt naar passie en enthousiasme wordt de kop in gedrukt. Je hebt me ook niet gemaild, dus je kan niet zeggen dat je me gewaarschuwd hebt. Ik sta open voor dialoog, maar zo kan je niet modereren.
Antonio, offtopic reacties zijn verwijderd. Je reageert ofwel serieus op een serieus probleem, of je reageert niet. Je hebt een waarschuwing ontvangen van Angel6, deze was in samenspraak met mij. Bovendien weet je heel goed dat een waarschuwing betreft vanuit het hele modteam en voor het hele forum.
Nee Angel, dat betrof mijn bijdrage aan het staand plassen op een andere pijler. Ik heb het over dit topic. Dus graag een antwoord op de vraag: wat schreef ik hier wat niet kon?
Antonio,

Jij als jaren lange bezoeker en forummer van deze site moet weten dat als je een waarschuwing krijgt dat deze geldt voor de hele site. Ongeacht van welke angel je die waarschuwing krijgt en op welk topic dat dan is. De waarschuwing is voor alle pijlers, alle topics, kortom het hele forum.

Hiermee onderstreep ik de posting van mijn collega Angel5.
Wat een kulargument. Dus het is tevens een waarschuwing voor al mijn andere 500+ postings? Graag weer back on topic, waar ging ik hier over de schreef?
5, vroeger gold dat alleen per pijler.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Dat is absoluut niet waar Yasmijn, en ook nooit zo geweest.

Antonio, die discussie wordt hier niet gevoerd.
Waar dan wel?
Viva Angel5 schreef op 08 november 2007 @ 20:14:

Dat is absoluut niet waar Yasmijn, en ook nooit zo geweest.

Antonio, die discussie wordt hier niet gevoerd.

Ik herinner me dat wel zo. Als je een waarschuwing kreeg (tsk) dan gold dat voor de pijler waar je hem op kreeg en plein publique, dus niet via de mail.

Hoelang ben jij al angel?

Ik weet zeker dat 'oude forummers' dit kunnen onderstrepen.
Ik ben ruim 3 jaar angel, Yasmijn en kom al zeker 6,5 jaar op Viva. Waarschuwingen werden zover ik weet in elk geval altijd per mail verstuurd en zéker de laatste 3 jaar.
Welnee! Ik kreeg er nog niet zolang geleden nog eentje op maatschappij!

De letterlijke tekst op het forum was: 'bij deze ben je gewaarschuwd, Yasmijn'.

En toen ik vroeg of ik dat zo op moest vatten alsware het betrof een officiele waarschuwing, was het antwoord: Ja.

En ook met die laatste rel, waar was dat ook alweer, er kregen ettelijke forummers tegelijk een waarschuwing, gewoon op het forum. Niks per mail.

O ja, dat was het angel 6 gebeuren.

Dusssss.
Arme TO.... Antwoord op haar vraag zal ze niet meer krijgen zo :-S.
Ik denk dat je ook maar beter naar sexwoordenboek.nl of van mij part het yesforum kan gaan om over sex te praten, hier zijn de angels bezig met hun zelfverzonnen censuur te handhaven. Af en toe vraag je je af wie er model stond voor deze achterlijke regels.

Het zal me niet in dank afgenomen worden, maar ik zeg het nu maar, en ik maak er een voetnoot van:

Het vivaforum is qua sex een achterlijk forum.

Achterlijk in de zin van benepen, achter, niet van deze tijd, stupide, stomzinnig.
Je hebt het er maar druk mee..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Antonio schreef op 09 november 2007 @ 00:19:

Ik denk dat je ook maar beter naar sexwoordenboek.nl of van mij part het yesforum kan gaan om over sex te praten, hier zijn de angels bezig met hun zelfverzonnen censuur te handhaven. Af en toe vraag je je af wie er model stond voor deze achterlijke regels.

Het zal me niet in dank afgenomen worden, maar ik zeg het nu maar, en ik maak er een voetnoot van:

Het vivaforum is qua sex een achterlijk forum.

Achterlijk in de zin van benepen, achter, niet van deze tijd, stupide, stomzinnig.

Beste Antonio,

de Angels staan ver af van censuur. Zij handhaven de regels zoals die door de redactie zijn vastgesteld. Hierbij sluit ik dan ook de discussie, wat betreft de regels tussen, hen en jou. Wanneer je verder nog klachten hebt rondom deze regels kun je mailen naar forum@viva.nl

Wanneer het je op het Viva forum niet bevalt wat betreft de regels en het beleid rondom sex dan ben je vrij om te vertrekken naar een forum dat je wel aanstaat.

Verder wil ik je dringend verzoeken ON-topic te blijven. Door jouw postings geef je TO geen enkele kans op een normale discussie.

Vriendelijke groet,

Nathalie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven