poes en kokosmat

11-08-2010 09:27 17 berichten
had mijn oude deurmat vervangen voor een nieuwe,

gemaakt van kokos. van mijn katten

piest en poept sinds een tijdje op die mat.

ik d8 dat het stress was dus anti-sproeispray gekocht en feliway. helpt niet. de kat in kwestie is trouwens een volwassen kat die prima weet waar de bak staat. hiervoor deed ze het ook nooit. als ik de mat weghaal doe ze het niet.

het zal dus die kokos wel zijn al weet ik dat niet zeker. mijn vraag is dus hoe dat zit met katten en kokos.



nu ga ik maar weer een nieuwe (niet kokos) mat halen.

waar koop je die dingen, en zijn niet-kokos matten te verkrijgen??

(anders maak ik van katlief wel een nieuwe )
Het kon de sekspijler zijn of thuis. Gelukkig is het Thuis
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 11 augustus 2010 @ 09:37:

Het kon de sekspijler zijn of thuis. Gelukkig is het Thuis





(verder geen tips TO....sorry)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat was altijd gek op de kokosmat die ik had! Hij plastte er niet op maar viel het ding altijd aan en kon er eindeloos op krabben. Je hebt ook deurmatten die niet zo dik zijn, meer als een soort dun tapijt, die zijn niet van kokos gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
ikea heeft goedkope matten
Alle reacties Link kopieren
Het maakt bij mij niet uit welke mat ik ook neerleg, een van mijn katten plast er standaard op... Misschien ook wel allebei, ze doen het stiekem :-) Ik heb de mat dus maar gewoon afgeschaft en dweil wat extra.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Hier komen ook geen kokosmatten meer in huis, gaat standaard mis. Helaas gaat het soms ook wel eens mis op de gewone mat die er nu ligt. Schijnt met territoriumdrift te maken.

Het gaat nu gelukkig al een hele poos goed -even afkloppen-.

Die gewone matten kun je vinden in elke bouwmarkt, liefst een grote bouwmarkt dan heb je meer keus.
Alle reacties Link kopieren
quote:babado schreef op 11 augustus 2010 @ 09:40:

Mijn kat was altijd gek op de kokosmat die ik had! Hij plastte er niet op maar viel het ding altijd aan en kon er eindeloos op krabben. Je hebt ook deurmatten die niet zo dik zijn, meer als een soort dun tapijt, die zijn niet van kokos gemaakt.



Idd. Wou ik net schrijven. Ik had het probleem niet met kokos maar deze dunne mat zat al in deze woning. Jammer dat het geen mat is waar ze lekker aan krabbelen.



Je hebt ook van die " plastic" deurmatten. Weet niet hoe ze heten, zelfs de Action heeft ze. Of kijk bij zaken als Leen Bakker, Hornbach, enz. Of je neemt van die vierkante tapijtdingen, als ze plast kan je die eruit nemen en onder de kraan afspoelen. Of een krant leggen op de plek waar ze plast, kijken of het dan overgaat, of zilverfolie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben een kokosmat als krabpaal op de muur...zijn ze idd heeelemaal verzot op...EDIT als in...ze krabben er flink aan..ze pissen/poepen er niet op...maar dat is ook moeilijk aangezien ie niet op de vloer ligt...

Action heeft goede niet-kokos-matten voor ¤2-¤3.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat katten niet van peper houden. Dus een lading peper erop? Hoorde van het weekend dat katten ook niet van buxusboompjes houden. Ligt de mat buiten bij de voordeur? DAn een buxus er naarst zetten. Of idd een mat zonder kokos kopen. Ikea en blokker of marskramer ofzo.

Die kattenspray van de dierenwinkel, volgens mij mispoes, dat werkt hier voor geen meter. Katten gebruikte mijn eetkamer stoelen als krabpaal, dus ik tissue's met dat spul er op in de stoel gelegd en er overheen gehangen. Nou ze gingen er geowon opliggen. En mijn huis stonk wel van dat spul.



iig veel sterkte toegewenst. Het zijn lieve beesten maar het valt niet altijd mee om zulke dingen af te leren.
Alle reacties Link kopieren
Kokos plas heeeerlijk!

Doen veel katten. Geen idee waarom, maar het is gewoon zo.



Andere mat halen dus. Droogloopmatten werken bij mij in huis prima, anders kan je idd. altijd nog een matje van de kat maken!
Blokker heeft matten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Heupje schreef op 11 augustus 2010 @ 10:19:

Hoorde van het weekend dat katten ook niet van buxusboompjes houden. Ligt de mat buiten bij de voordeur? DAn een buxus er naarst zetten.



HUH? buxus is het favoriete speelgoed van mijn kat

dagelijks word hier het buxus struikje beslopen een aangevallen
Alle reacties Link kopieren
trouwens, nu ik erover nadenk...wij hebben ook onze kokosmat vervangen omdat erop gepist werd (door wie weet ik niet..de mat lag buiten) nu met de action mat (zon cheapy rubber gevalletje) geen problemen meer...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een mat-op-maat van een stuk tapijt bij een tapijtzaak laten maken. Wordt ook overheen gepiest...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook meerdere kokosmatten volgepiest,ik heb nu van een oud tapijt een mat gemaakt want het liep de spuigaten uit met nieuwe matten! Om de geur uit het beton die onder de mat lag heb ik eindelijk na veel producten te hebben gekocht HG nare geurtjes gekocht,in een spuitfles. Die spray ik op het beton,op de bank enz.Het werkt echt!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 11 augustus 2010 @ 10:43:

[...]



HUH? buxus is het favoriete speelgoed van mijn kat

dagelijks word hier het buxus struikje beslopen een aangevallen Nou, dat kan ook van het lijstje af Hoorde het bij de tuinruimers. Of hoe het ook heet, dat programma met Rob.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven