de NIETJES vinden het nog niet welletjes
maandag 16 augustus 2010 om 10:09
vandaag zo een lekkere dag
de eerste was zit in de droger,
de tweede was in de machine
de was van gister heb ik gevouwen
de afwas en afdroog heb ik gedaan
toilet is gepoetst.
de luiertjes zijn "gevouwen" en kleurrijk in de mand.
net samen met yammini de fillem van ome willem gekeken
en nu een geurend kopje thee terwijl yammini de pompoenen in de tuin inspecteert ....
de eerste was zit in de droger,
de tweede was in de machine
de was van gister heb ik gevouwen
de afwas en afdroog heb ik gedaan
toilet is gepoetst.
de luiertjes zijn "gevouwen" en kleurrijk in de mand.
net samen met yammini de fillem van ome willem gekeken
en nu een geurend kopje thee terwijl yammini de pompoenen in de tuin inspecteert ....
maandag 16 augustus 2010 om 10:24
Hey Yam, hier ook.
Bleek nog een was in de machine te zitten en een natte in de droger. Was Vriend vergeten te zeggen. Dus opgehangen, nieuwe in de machine, vaatwasser draait, oudpapier aan de weg.
En zo ga ik op weg naar het werk, voor 4 uurtjes. Voor het eerst weer wervingsgesprekken voeren met potentiële uitzendkrachten.
Hoe is het met je kaak? Ik had je nog een heel epistel via hyves gestuurd. Wel gehad?
Klinkt goed allemaal Its.
Nu ben ik op pad... Laters!
Bleek nog een was in de machine te zitten en een natte in de droger. Was Vriend vergeten te zeggen. Dus opgehangen, nieuwe in de machine, vaatwasser draait, oudpapier aan de weg.
En zo ga ik op weg naar het werk, voor 4 uurtjes. Voor het eerst weer wervingsgesprekken voeren met potentiële uitzendkrachten.
Hoe is het met je kaak? Ik had je nog een heel epistel via hyves gestuurd. Wel gehad?
Klinkt goed allemaal Its.
Nu ben ik op pad... Laters!
maandag 16 augustus 2010 om 10:49
maandag 16 augustus 2010 om 15:30
Haha niet dan Fran (moet nu nadenken voordat ik het tegen jou heb, uit gewoonte, wilde ik bijna iets anders typen..)
Zow, wij zijn al naar Hornbach geweest, 3 zakken gips voor de gang gehaald,Poesseman is weer eens aan het stucen.. pff
Mekaar nog kwijtgeraakt in die enormgrote winkel.. Ik wilde gordijnen en kleden kijken, hij gereedschap.. dus hij en poessekind naar het gereedschap, ik naar de gordijnen (die ze dus schijnbaar niet meer hebben..)
Alleen toen kon ik ze dus niet meer vinden, en ook mn beltegoed was op.. haha heb me rot lopen zoeken.. en hij dus ook naar mij haha
Had ik al verteld dat we een auto hebben?
Zow, wij zijn al naar Hornbach geweest, 3 zakken gips voor de gang gehaald,Poesseman is weer eens aan het stucen.. pff
Mekaar nog kwijtgeraakt in die enormgrote winkel.. Ik wilde gordijnen en kleden kijken, hij gereedschap.. dus hij en poessekind naar het gereedschap, ik naar de gordijnen (die ze dus schijnbaar niet meer hebben..)
Alleen toen kon ik ze dus niet meer vinden, en ook mn beltegoed was op.. haha heb me rot lopen zoeken.. en hij dus ook naar mij haha
Had ik al verteld dat we een auto hebben?
maandag 16 augustus 2010 om 16:26
Nee joh, die rijd gewoon zonder rijbewijs.. Gaat best goed hoor...
nee hoor, hij heeft na 20 lessen in 1x zijn rijbewijs gehaald!!
En hij is ontslagen...
Uiteindelijk was het ontslag helaas niet meer tegen te houden. Hij kreeg 5 weken geleden weer een voorstel van de baas, en het was of daar mee akkoord gaan, of het ontslag werd weer aangevraagd, maar dan kwamen de dingen in dat voorstel te vervallen, dus zou dat slechter voor hem uitpakken.. Dus maar akkoord gegaan ermee..
Hij krijgt tot 3 september betaald, dus dat is dan wel fijn..
Nu dus nog steeds hard aan het zoeken...
nee hoor, hij heeft na 20 lessen in 1x zijn rijbewijs gehaald!!
En hij is ontslagen...
Uiteindelijk was het ontslag helaas niet meer tegen te houden. Hij kreeg 5 weken geleden weer een voorstel van de baas, en het was of daar mee akkoord gaan, of het ontslag werd weer aangevraagd, maar dan kwamen de dingen in dat voorstel te vervallen, dus zou dat slechter voor hem uitpakken.. Dus maar akkoord gegaan ermee..
Hij krijgt tot 3 september betaald, dus dat is dan wel fijn..
Nu dus nog steeds hard aan het zoeken...
maandag 16 augustus 2010 om 17:24
Ja rechtsbijstand heeft er constant achteraan gezeten hoor, ook ivm loon dat nog tegoed was. Dit was gewoon de beste keuze, als het ontslag weer aangevraagd werd was er waarsch., dit keer wel een vergunning gegeven en moest hij er dus ook uit...
Maar vanavond heeft Poesseman weer een sollicitatiegesprek!
En 3 uitzendbureaus zijn erg hun best aan het doen, heb er vertrouwen in!
Maar vanavond heeft Poesseman weer een sollicitatiegesprek!
En 3 uitzendbureaus zijn erg hun best aan het doen, heb er vertrouwen in!