Entertainment alle pijlers

wie kent attractiepark Fortfun in sauerland

10-08-2010 20:22 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al...



We gaan een paar dagen met onze 3 kids naar het sauerland (omgeving Winterberg is ons idee) en zagen dat er ook een attractiepark is.



Kent iemand dit? Wel eens geweest? Of weet ander leuks voor de kids (leeftijd van 7 tot 12 jaar).



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ja! Fort Fun! Daar ging ik vroeger heen wanneer we op vakantie gingen naar Duitsland (lees iedere zomervakantie ). Was toen in de leeftijd die jij beschrijft en vond het hartstikke leuk! Maar dat is dan ook al meer dan 14 jaar geleden
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Heb je al op deze site gekeken trouwens?

http://www.fortfun.de/
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Jaaaaaaaaaaaaa!! Oh man, wat was dat leuk. Vroeger gingen we altijd naar Duitsland op vakantie, en dan gingen we of naar Panorama Park (met Pano Pano de haas) of naar Fort Fun. Ik vond het toen echt geweldig, en dat zal het nog steeds zijn. Doen!!
Alle reacties Link kopieren
Panorama park kan ik me niet herinneren, wel één of ander sprookjespark dat ik ook erg leuk vond...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er 3 weken geleden geweest en het is echt een superpark. Het is gezellig, groot, hele leuke (buiten) shows en een geweldige rodelbaan. Geloof me gaan, een hele grote aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Jaja ik ben er vroeger ook geweest! Is harstikke leuk voor kinderen! Zeker gaan!
Ik weet alleen de zomer rodelbaan in Willingen. En die vind ik al leuk hahaha (ik ben ook blij met niets)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ooit es geweest. Toen vond ik het hartstikke leuk... maar dat is ook al wel weer 22/23 jaar geleden (zo lang al.... men... wat voel ik me nu oud...)
Alle reacties Link kopieren
quote:fanvanagathachristie schreef op 10 augustus 2010 @ 20:30:

Wij zijn er 3 weken geleden geweest en het is echt een superpark. Het is gezellig, groot, hele leuke (buiten) shows en een geweldige rodelbaan. Geloof me gaan, een hele grote aanrader!



Oh goed te horen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn.



Fanvanagathachristie, ik heb de site eens bekeken en zie dat er ook diverse shows zijn. Is dit ook de moeite? Kosten zijn zo'n 24 euro dacht ik. Ze hebben er ook een kabelbaan of iets? Kan je er tussen de middag ook een beetje fatsoenlijk eten? Was het druk toen jij er was?



Weet je (of andere hier) eventueel nog andere leuke daguitstapjes met kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 10 augustus 2010 @ 21:14:

Ik ben er ooit es geweest. Toen vond ik het hartstikke leuk... maar dat is ook al wel weer 22/23 jaar geleden (zo lang al.... men... wat voel ik me nu oud...)Tjee.. bestaat dus echt al heel erg lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 10 augustus 2010 @ 20:29:

Panorama park kan ik me niet herinneren, wel één of ander sprookjespark dat ik ook erg leuk vond...Waar is dat panoramapark en sprookjespark precies ???
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik nu ook maar gaan vertellen dat ik daar jaaaaren geleden op vakantie ging en inderdaad, je raadt het al. Naar Fort Fun. Het was het hoogtepunt van de vakantie en soms gingen we zelfs nog een tweede keer. In de tijd dat ik ging had je de rodelbaan waar je met een kabelbaan heen ging. Aan het einde stonden dat twee vieze kerels die je uit het stoeltje hielpen. Ook had je een hele gave waterbaan. Hoe vaak we daar niet in geweest zijn zeg. En dan nog al die shows. Ik denk zelf dat het alleen maar gaver geworden is.



p.s. Als iemand me nu ook nog gaat vertellen in de appartementen am see aan de mohnesee geweest te zijn word ik dus echt helemaal gek
Alle reacties Link kopieren
quote:Theetruusje schreef op 10 augustus 2010 @ 21:27:

[...]





Tjee.. bestaat dus echt al heel erg lang.

Ja, wrijf het er nog maar es in



Maar toen bestond het park ook al een tijd hoor....
Alle reacties Link kopieren
http://www.fortfun.de/



Hier staat ook een plattegrond op én je kunt de site naar Nederlands laten vertalen...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaa fortfun een van de beste parken ooit veel mooier als de parken in Nederland.Nog een paar jaar wachten en dan zijn onze kids oud genoeg om er heen te gaan.Ik weet niet of het nog kan maar ik vond het goud zoeken daar altijd zo geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Goh als ik er nog verder over nadenk.Brengt wel weer heel veel herinneringen naar boven.(Mijn vader is overleden toen ik elf was)

Maar dan kwam hij donderdag's of vrijdag's uit zijn werk en dan zei hij zullen we dit weekend naar Duitsland gaan ik heb het pension al gebeld en ze hebben wel wat vrij.(We gingen altijd naar de dezelfde als we een weekendje gingen).En dan maar rodelen,skieen geweldig was dat altijd.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels terug van een weekendje Sauerland en enorm genoten met de kinderen in het pretpark. Jullie hebben niks teveel gezegd. Erg leuk allemaal. Vooral de enorme rodelbaan was favoriet. Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vroeger een paar keer met mijn kinderen geweest, echt superleuk park
Alle reacties Link kopieren
quote:Theetruusje schreef op 10 augustus 2010 @ 21:27:

[...]





Oh goed te horen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn.



Fanvanagathachristie, ik heb de site eens bekeken en zie dat er ook diverse shows zijn. Is dit ook de moeite? Kosten zijn zo'n 24 euro dacht ik. Ze hebben er ook een kabelbaan of iets? Kan je er tussen de middag ook een beetje fatsoenlijk eten? Was het druk toen jij er was?



Weet je (of andere hier) eventueel nog andere leuke daguitstapjes met kinderen.De shows zijn echt de moeite waard. Een flinke bak patat kostte 1,30 euro en de patat was nog lekker ook (dunne hele hete patatjes). De kabelbaan is een soort kabelbaan waarin het net lijkt of je vliegt dus je ligt er op je buik in (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik weet helaas niet de entreeprijzen omdat wij 4 toegangskaartjes hadden die we kregen van het park waar we logeerden. Oh nee, wacht even er is wel een kabelbaan die zit naast de rodelbaan. Je merkt, ik was echt enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Theetruusje schreef op 15 augustus 2010 @ 09:40:

Inmiddels terug van een weekendje Sauerland en enorm genoten met de kinderen in het pretpark. Jullie hebben niks teveel gezegd. Erg leuk allemaal. Vooral de enorme rodelbaan was favoriet. Echt een aanrader.Oh hahaha, je bent alweer terug. Ik was eigenlijk dit topic al vergeten Maar alleen die rodelbaan is alleen het geld al waard vonden wij.
Fort Fun is superleuk. De rodelbaan, de kabelbaan, de Wild Eagle en de paarden van Jack. Wel veel klimmen, heuvel op, heuvel af.
Alle reacties Link kopieren
quote:fanvanagathachristie schreef op 15 augustus 2010 @ 19:14:

[...]





Oh hahaha, je bent alweer terug. Ik was eigenlijk dit topic al vergeten Maar alleen die rodelbaan is alleen het geld al waard vonden wij.Helemaal mee eens. Dat was ook helemaal super. Kon geen andere rodelbaan in de omgeving aan tippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven