Blije baby's slaan op hol! We kletsen weer een topic vol.

11-08-2010 12:50 2456 berichten
Alle reacties Link kopieren


Stop alle ophef over die blije-baby-verkiezingen maar!

Onze winnen toch met áfstand!!!

En zo niet, dan zorgen de blije zaadjes van onze hubbies wel voor een nieuwe lading superbaby's!









Alle liefe meiduh op een rijtje!





naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!het werkende leven is weer begonnen21-04-2010Momo32bevallen!A. doet het goed!10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!J. is twee!!27-07-2011Melodie36zwanger!meldplicht, uitgerekende datum in zicht!13-09-2010 (39w) mAmbrosia24zwanger!meldplicht! voorweeën en nesteldrang!25-09-2010 (38w) zLoeszie362 mk, zwanger!verlof!! 13 sept. VK08-10-2010 (36w) vCake27zwanger!baby-wasjes draaien20-10-2010 (34w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!crea-bea in de babykamer09-11-2010 (31w)Naski392 mk en zwanger!grote baarmoeder15-12-2010 (26w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!zwemgrage dochter, zoon naar psz!16-12-2010 (26w) dMaliboo253 mk en zwanger!hoge baarmoeder, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (20w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! 20 sept. VK, 11 okt. 20w-echo27-02-2011 (16w) oToa36R. 9 jr, 3 mk, zwanger! cadeau-weekje gekregen! 22 sept. gyn14-03-2011 (13w) mToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! uitslagen vooralsnog goed, met 20w echo extra controle18-03-2011 (13w) vVera341 bbz, 1 mkhet startschot is gegeven!eind 09-2010Stefanie251 mkdruk met nieuwe baan--Fee29dochter 5, 2 mk15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--



Vorig deel
Alle reacties Link kopieren
Nee, privé-hyves staan daar niet tussen, je kan het makkelijkst in je zoekvenster rechtsboven "liefe meiduh" intikken, dan staat ie er wel bij.
quote:Sproet schreef op 18 augustus 2010 @ 21:04:

Loes, is alleen even voor een centrale privé-plek buiten het VF, niet dat we daar ook nog eens gaan zitten ouwehoeren hoor!Ja, ik had natuurlijk met jou, onze opper-kabouter, moeten overleggen. Ik dacht alleen dat het handig zou zijn voor zaken die je normaal weer snel weg moet halen. Dus.
Jeee Toa een goed echo!

En Mariel maksie deed het ook nog! Wat fijn! En nu al ADHD! Haha.



Ik ben inmiddels helemaal gewend aan het jongetjes idee! Pfff nu nog een naam en oooo wat vind ik dat voor jongetjes moeilijk! Maar goed we hebben nog eventjes.



Die van mij had absoluut geen adhd, het is nu al een drankbak en een luiwammes ( lag te drinken en daarna lekker met zijn duim in zijn mond)



Wat leuk zeg een eigen haaifs! Gezellig!



Ga nu even gezellig doen, hebben net een kledingkast bij de IKEA gehaald! Dus nu even lekker bank hangen!
Sproet, ik heb jou trouwens beheerder gemaakt van de hyves. Ben er zelf niet superhandig mee.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Car. Kunnen we sommige dingen wat makkelijker vertellen, zonder pottekijkers.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha Car, delegeren noemen we dat !
Alle reacties Link kopieren
quote:_Carrera_ schreef op 18 augustus 2010 @ 21:11:

[...]





Ja, ik had natuurlijk met jou, onze opper-kabouter, moeten overleggen. Ik dacht alleen dat het handig zou zijn voor zaken die je normaal weer snel weg moet halen. Dus.

Pardon, ik ben een opper-kabouter???

Tuurlijk is dat handig, maar overleggen met mij is dan weer dikke onzin!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproet schreef op 18 augustus 2010 @ 21:08:

Nee, privé-hyves staan daar niet tussen, je kan het makkelijkst in je zoekvenster rechtsboven "liefe meiduh" intikken, dan staat ie er wel bij.Hé, dat werkt!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Carrera_ schreef op 18 augustus 2010 @ 21:12:

Sproet, ik heb jou trouwens beheerder gemaakt van de hyves. Ben er zelf niet superhandig mee.

Whahahahha, en ik wel?????

Hyves is namelijk gemaakt door opper-kabouters, dat weet iedereen!

Alle reacties Link kopieren
quote:Vera01 schreef op 18 augustus 2010 @ 21:14:

[...]



Hé, dat werkt!Ja zeg, alsof opper-kabouters onzin zouden verkopen!
quote:Sproet schreef op 18 augustus 2010 @ 21:14:

[...]



Pardon, ik ben een opper-kabouter???

Tuurlijk is dat handig, maar overleggen met mij is dan weer dikke onzin!!Neem dit even met een
Sproet, ik vind jou de grote smurf van de liefe meiduh. Was een compliment.



Maar het komt kennelijk een beetje raar over.
Wat fijn dat ie 'geheim' is! Het zou jammer zijn als vrienden 'm ook konden zien.



Jaaaaa, Sproet is grote smurf!
Sprekend Sproet:



Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Carr, nee joh, niet gek doen!

Ben graag oppersmurf hoor!
Alle reacties Link kopieren
NAs, mooi buikje zie ik voorbij komen op hyves !

(mijn buik is volgens mij veel dikker, maar goed die is al een paar keer flink opgerekt geweest )
Alle reacties Link kopieren
Maar als beheerder weet ik echt niet wat ik zou moeten doen, hoor!

Schema-houder met veel plezier, kaartenmaker ook...

(zien jullie mijn grote drang naar systemen in de chaos? kan je zo een persoonlijkheids-profiel op loslaten!)
Alle reacties Link kopieren
dus jij hebt een hekel aan chaos Sproet ?
Ja, R. heeft zojuist foto's gemaakt, ben vandaag precies 23 weken, dus het was al weer een maand geleden. Eentje staat inderdaad op hyves nu.



Ik zie meer een chaoot, Sproet

Maar je doet het prima!
quote:Melody74 schreef op 18 augustus 2010 @ 21:22:



(mijn buik is volgens mij veel dikker, maar goed die is al een paar keer flink opgerekt geweest )Echt? Ik vond dat ik al een mega-buik heb. Wordt nu wel nieuwsgierig naar de jouwe. Kan er eentje op de geheime hyves, of heb je geen foto? Of wil je liever niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een afgrijselijke chaoot, echt waar!

En juist daarom een drang naar perfectionisme. Ik kan in hopen puin leven, maar als ik op ga ruimen, berg je dan maar, want dan moet echt alles op alfabet, nummer, grootte enzovoort...

Maar omdat dat niet altijd haalbaar is, laat ik het juist een puinhoop worden.

Perfectionistische chaoot is my middle name...
Alle reacties Link kopieren
Nas, als ik een foto heb plaats ik die wel ff op hyves.

(zal even tussen de vakantiefoto's kijken of daar wat tussen zit).



Sproet, ik dacht al, met 3 kinderen wordt het straks echt wel een keer een chaos (met 2 al hier). Maar met jou verklaring kan ik wel wat ...
Ik ga zo een koortsig dametje in bed stoppen en er zelf ook maar eens vroeg in. Morgen komt mijn schoonmoeder haar een paar uurtjes van me overnemen, dus kan ik even rustig wat voor mezelf doen.



Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds koortsig? Verder nog last van de prikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven