Blije baby's slaan op hol! We kletsen weer een topic vol.

11-08-2010 12:50 2456 berichten
Alle reacties Link kopieren


Stop alle ophef over die blije-baby-verkiezingen maar!

Onze winnen toch met áfstand!!!

En zo niet, dan zorgen de blije zaadjes van onze hubbies wel voor een nieuwe lading superbaby's!









Alle liefe meiduh op een rijtje!





naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!het werkende leven is weer begonnen21-04-2010Momo32bevallen!A. doet het goed!10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!J. is twee!!27-07-2011Melodie36zwanger!meldplicht, uitgerekende datum in zicht!13-09-2010 (39w) mAmbrosia24zwanger!meldplicht! voorweeën en nesteldrang!25-09-2010 (38w) zLoeszie362 mk, zwanger!verlof!! 13 sept. VK08-10-2010 (36w) vCake27zwanger!baby-wasjes draaien20-10-2010 (34w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!crea-bea in de babykamer09-11-2010 (31w)Naski392 mk en zwanger!grote baarmoeder15-12-2010 (26w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!zwemgrage dochter, zoon naar psz!16-12-2010 (26w) dMaliboo253 mk en zwanger!hoge baarmoeder, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (20w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! 20 sept. VK, 11 okt. 20w-echo27-02-2011 (16w) oToa36R. 9 jr, 3 mk, zwanger! cadeau-weekje gekregen! 22 sept. gyn14-03-2011 (13w) mToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! uitslagen vooralsnog goed, met 20w echo extra controle18-03-2011 (13w) vVera341 bbz, 1 mkhet startschot is gegeven!eind 09-2010Stefanie251 mkdruk met nieuwe baan--Fee29dochter 5, 2 mk15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--



Vorig deel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet weg hoor, Fokje wordt rond 23:00 altijd wakker, dus dan slaap ik sowieso nog niet...



De meet wordt aan gewerkt, ik zou zeggen, doe een voorstel!
Nou kom maar langs, ik heb beschuit met muisjes, heb koffie thee en fris eb voor de niet zwangeren wat alchoholische versnaperingen. S zorgt voor het koud buffet, J doet het entertainment en Aie is voor de schattigheid
Gewoon ergens redelijk in het midden voor iedereen, degene die daar een leuk kroegje weet, reserveren voor lunch, high tea, borrel whatever. Iedereen die kan komen en auwehoeren maar, en dat laatste dat komt wel goed denk ik
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
En nu sluit ik wel af, truste!
Ik ga even wat poep verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Niet van jezelf hoop ik Nut
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik doe al een half uur erover om naar Groningen te komen, en dan ook nog naar Utrecht hahahahahaha. Wilt u dat allen met kind ? of met kinderen ?
Mel en Toosje wij kunnen gedrieën gaan, begint onze miet al eerder!



Nee nee deze keer was het niet m'n eigen poep maar Arie was de sigaar
Goodmorning sunnies



Ik ben vandaag met goede zin opgestaan, zo J naar school ( ) brengen, even slag door t huis, restaurant schoonmaken, kleine meet van wat viva dames en dan weekendboodschappen. Druk maar leuk,

ciao!!!!!!
Goeiemorgen!! Ik ben al sinds 4.30 uur wakker, GRRRRR, kon niet slapen. Pukkel begon om 5.30 uur ook enthousiast te schoppen en dus ben ik er om 7 uur maar tegelijk met R. uit gegaan.



Ik heb vanmorgen het logeerbed (van hout gemaakt door mijn zwager) uit elkaar gehaald. Althans, ik ben er nog steeds mee bezig.

Maar het is een zwaar karwei. Het bed staat nu nog in de toekomstige kinderkamer, maar moet naar de slaapkamer op zolder. Dus ik ben bezig met tangen, schroevedraaiers en heel apart gereedschap waarvan ik niet weet hoe het heet. Het is om bouten los te draaien.

Maar nu even pauze, want ik heb er een zere rug van gekregen.



Even een plaatje ter herkenning:



Ik heb even een plaatje gezocht van het gereedschap en het is een dopsleutel. Weer wat geleerd



Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige drukte hier gisteravond



Nut, goed idee, leuk tentje opzoeken in het midden, lekker high-tea-en ofzo, leuk!



Naski, je bent dus wel erg productief nu je zo vroeg wakker bent! Straks lekker een middagdutje?



Ben net gebeld door de gyn. krijg 6 september de echo + combinatietest en mag dan 7 september weer naar de gyn. (combinatietest wordt hier door een andere organisatie gedaan en niet door het ziekenhuis). Nog 2,5 week te gaan.....
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Veel gekletst hier zeg.

Marielle fijn dat alles goed is. Rotbloed.

Meeting, leuk en spannend, hahah. Maar een aantal Grunnegers dus we kunnen samen rijden.

Leuk een eigen Haaifs!

Kreeg gister telefoon dat een collega die inmiddels op een andere lakatie werkte overleden is. dood in bed gevonden 48 jaar. Hij is vroeger mijn stagebegeleider geweest, heb veel lol met hem gehad en ook veel van hem geleerd. Kan er niet bij, ben er een beetje ontdaan van. Vanmiddag een herdenkingsbijeenkomst voor cliënten en collega's. Ga ook heen.
Alle reacties Link kopieren
Toa wat super van de goede echo! We zitten nog maar 2 dagen van elkaar vandaan, leuk!!!!!! Maart kindjes zijn erg leuk, L is ook van maart.
Alle reacties Link kopieren
Jee Toos, wat vreselijk van je collega! 48 jaar, mennn....



Ja, we gaan mooi gelijk op! Gezellig. Krijg jij nog een combinatietest of echo?
He Toos, dat is even een naar bericht dat je voor je kiezen krijgt. Gatver. Sterkte vanmiddag.



Ik ben heel nuttig aan het doen: administratie (papieren uitzoeken, veel weggooien, spullen in mappen), beneden een studieplek inrichten voor als het hele circus weer begint, tussendoor wat wassen draaien en natuurlijk hier even spieken als ik vind dat ik pauze verdiend heb.



Kind is lekker bij oma, dus ik krijg eindelijk iets gedaan.
Toos, sterkte





Zo, hèhè, het bed staat in stukken boven op de zolderkamer. Ik ben total loss, jemig wat zaten die schroeven en bouten strak zeg. Na heel wat gevloek is het nu dus toch gelukt.



R. moet maar helpen om het weer in elkaar te zetten, ik doe even niks meer....



Alle reacties Link kopieren
Hier net terug van de 1e les van de zwangerschapscursus en van de verloskundige



De cursus is echt super leerzaam. Sowieso leuk om te zien al die buiken bij elkaar. Iedereen is uitgerekend tussen eind september en eind oktober. Allemaal leuke Amsterdamse meiden! Of nou ja meiden, de jongste was 28 en de oudste 41! De gemiddelde leeftijd was 32 en allemaal hun eerste kind.



De cursus is gebaseerd op mensendieck dus het ging heel veel over de stand van je bekken, het gebruiken van de rug-, bil- en beenspieren en vooral uitbuiken. Echt heel raar om je hele leven je buik in te trekken en nu moet je juist leren om uit te buiken en je buikspieren vooral NIET te gebruiken. Ik merk dat ik dat nog wel doe. Maar je moet ruimte maken voor het huisje van je baby



En dat ik last heb van mijn rug & stuitje, dat is verkeerd gebruik van je bekken. Je leert altijd om niet te hol te staan met je rug maar juist je bekken te kantelen. Nou niet dus als je zwanger bent, dan moet je juist een holletje maken van je rug. Dus als je zit een kussentje gebruiken. Ook uit bed komen of plassen moet allemaal anders dan je gewend bent. Erg nuttig vond ik het!



Bij de verloskundige ook weer goedgekeurd, bloeddruk mooi laag, hartje van de baby ging erg snel 160 slagen, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik hard moest fietsen om op tijd te komen. Baby lag met haar hoofdje al best omlaag en zit nu meer in het midden van mijn buik ipv aan de rechter kant. Maar ze zou nog steeds om haar as kunnen draaien. De verloskundige zei dat ik een harde buik had. Ik dacht altijd dat je dan een soort van samentrekking moest voelen maar dat hoeft dus helemaal niet. Het voelt bij mij als een hele volle buik. :megabloos:



Anyway ben nu best wel moe alweer van alle fysieke inspanning :buik: Straks nog even een uurtje werken thuis en dan ga ik lekker even op de bank liggen denk ik! Dus ik doe met je mee Naski!!
He Nas, doe jij eens niet zoveel sjouwen joh. Je bent zwanger, laat R. dat voortaan nou doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en lang leve kussentjes en bouwvakkers standjes. Benen wijd, holle rug, schouder omlaag, gebruik je brede rugspier!!



Dat jullie het weten he
Gezellig, Loeszie. Thee met een koekje erbij?





Fijn dat alles goed was bij de vk. En wat klink je lekker enthousiast over de zwangerschapscursus!

Ik begin waarschijnlijk begin september. Ze moeten me nog terugbellen, waren met vakantie.



Mel, ik las vanmorgen volgens mijn nog dat jij ook weer een goed bezoek bij de vk had gehad. Mooi zo!



***Het gaat weer goed hier , maar ik durf het niet meer hardop te zeggen***
quote:_Carrera_ schreef op 19 augustus 2010 @ 13:38:

He Nas, doe jij eens niet zoveel sjouwen joh. Je bent zwanger, laat R. dat voortaan nou doen.Is ook zo, Carr. Maar hij werkt de hele week en ik doe niets anders dan boodschappen, koken, op visite gaan, lezen en computeren. Dus ik was blij dat ik me een keer nuttig kon maken. Nu weer kalm aan...
Alle reacties Link kopieren
Haai



Dames, wat doen jullie binnen met dit mooie weer !

Hier schijnt al de hele dag de zon, dus lekker buiten koffie gedronken, gespeeld en gelunched.

Nu moest ik natuurlijk wel even toegeven aan mijn verslaving (de PC) en straks weer lekker naar buiten.



En niet tillen is leuk in de theory, maar ik krijg het niet voor elkaar (vooral niet met een peuter van vandaag precies 2 jaar en 5 maanden )


Mooi weer Mel, ben vanochtend bijna verteerd geregend, het is dat ik al had gezegd dat ik te laat zou komen, maar man het regende hier honden en katten!



Toosje gatverdarre 48 jaar zeg, jemig dan hoor je nog midden in het leven te staan, vreselijk.



Loes de bouwvakker ohnee jij zit als een bouwvakker...met bijbehorend bildecoletee?



En Nas de klusser! Gewoon doen wat je aankunt, rustig aan doen klinkt mooi, maar ja soms is bezig zijn ook lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven