Ervaringen met Doomoo Seat?

21-08-2010 20:26 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 8,5 maand heeft altijd graag in de wipstoel gezeten maar dat wordt een beetje te gevaarlijk ivm overhellen enzo. Het wipstoeltje gaf haar echter vaak veel rust. Nu heb ik naar de Doomoo Seat zitten kijken als eventuele vervanger, vooral omdat kinderen hier heel lang plezier van schijnen te kunnen hebben. Maar die dingen zijn hartstikke duur! Daarom zou ik graag wat ervaringen van gebruikers willen lezen. Is de Doomoo Seat handig in gebruik? Is hij zijn geld waard?
Joehoe!! Ik heb er geen maar ken iemand die er eentje voor haar zoontje heeft.

Bevalt haar heel erg goed!

Kan je haar niet in de kinderstoel zetten om even tot rust te komen trouwens?
Rotding! Kind lag er helemaal niet lekker in. Ligt er nl niet IN, maar OP. Heb verder nog van niemand gehoord dat het een succes was.

Peuter en kleuter gebruiken 'm nu om op en af te springen, mee te slepen en elkaar mee te beuken.
Alle reacties Link kopieren
Ha Gonien



Het voordeel van de wipper (en dus hopelijk de Doomoo Seat) vind ik dat M. daar rechtop in kan zitten als ze dat wil maar dat ze er ook lekker in kan 'hangen'. In de kinderstoel kan dat natuurlijk niet... Daarnaast is het in de kinderstoel sport om alles met grote kracht naar beneden te smijten en tja, dan kan ze er niet meer bij
En zou je je kind dan vast zetten of los erop doen?
Alle reacties Link kopieren
Nu nog vast. Hoezo?
Kind van acht maanden lijkt me zo groot om vast te zetten in de Doomoo, zo groot is dat ding nou ook weer niet...
Alle reacties Link kopieren
Op MP staan er wel een paar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh ja, die dingen worden veel op MP verkocht!



Maarre, ik zou sowieso eerst even naar de winkel gaan en testen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad op marktplaats gekeken, maar dan nog wil ik weten hoe zo'n ding over het algemeen bevalt voordat ik zo'n groot ding in huis haal.



Maar vast zetten wordt dus lastig met een baby van bijna negen maanden? Hmz... dan klinkt het niet echt handig. Want als ze er los op zit, ben ik bang dat ze er zo af klettert als ze te enthousiast wordt...
Alle reacties Link kopieren
Probeer m dan eerst eens uit bij prenatal ofzo.

Vriendin had er geen goede ervaring mee, zelf nooit geprobeerd!
Alle reacties Link kopieren
Uitproberen is inderdaad een goed plan, ga dat maar eens doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze op het kdv.. Daarom heb ik er nu thuis ook 1 (wel van mp, ben niet van plan om er zoveel voor neer te tellen)

groot voordeel vind ik dat je hem kan vormen, maar of mijn dochter hem straks leuk vind weet ik natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 'm ook gekocht toen Kari al wat ouder was, anderhalf ongeveer. We hebben het babydekje dus nooit gebruikt. Maar dat is best ruim.

En Kari vond 'm heerlijk. Je kunt er idd zowel rechtop in zitten als lui in hangen. En hoewel ze heel beweeglijk is, is ze er nooit vanaf gedonderd.



Heb de mijne een paar maanden geleden ook via MP verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een en zoon heeft er tot een maand of drie/vier heerlijk op gelegen. Echt ideaal voor een klein babietje, lekker zacht en je kan de 'zitzak' zo plat maken als je zelf wilt. Onze zoon had erg veel last van reflux/oprispingen en ik liet hem dus altijd een beetje rechtop 'liggen'.

Nu hij acht maanden is gebruiken we de domoo seat juist niet. Ik zou hem er nu nog niet los op durven laten zitten (alhoewel hij heel goed kan zitten) en vastgesnoerd liggen dat pikt hij echt niet meer...
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Dochter hier kan ook goed zitten maar kan zichzelf nog niet goed opvangen natuurlijk als ze eraf zou vallen. Hm, zo'n ding is dus niet echt zaligmakend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 maar mijn dochter vindt het niet zo. Ze vindt de wipper overigens helemaal niks, krijsen zodra ik haar erin zet.
Alle reacties Link kopieren
Met 8,5 maand zou ik nooit meer iets van een wipstoel kopen. Nog even en dan kruipt zij of loopt zij. Dan gaat hij echt niet meer in een stoeltje zitten, behalve misschien in de kinderstoel. Ik heb zo'n tafel en stoeltje van Ikea, dat gebruikt ze sinds ze een jaar is, denk ik. Daar gaat ze dan aan zitten puzzelen of spelen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Lispel, misschien loopt ze over maand, of twee.



Gewoon in de eetstoel zetten, kan je die niet stellen, hoog/laag?



Of gewoon de maxicosi?
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik dacht juist dat het voordeel van de Doomoo was dat je die tot een jaar of vier kunt gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat zal de fabrikant je zeker vertellen, maar als jij nu al zo'n beweeglijke tante hebt, zal die het daar vast niet mee eens zijn. Mijn dochter vindt het nu, bijna 2, schitterend om alles te doen zoals wij. Dus ook op een normale stoel zitten.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Er zit een extra bovenkantje bij, zonder de riempjes. Die kun je gebruiken als ze groter zijn, dat zal wel een jaar of 4 zijn (alhoewel ik ook nog wel op het ding neer zou ploffen als er te weinig stoelen zijn)

Nadeel is dat hij vrij hoog is en je dichter dus vrij hard naar beneden kan kukelen.
In de 'bijsluiter' zie je ook een volwassen man de krant lezen op dat ding. En idd, ik vind het zelf ook wel lekker zitten. Verder wordt ie ook erg veel gebruikt voor de poppen.

Moet eerlijk zeggen dat ik hem voornamelijk heb gekocht omdat ik ze er leuk uit vond zien en de kleuren mooi vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven