Seks
alle pijlers
waarom is biseksualiteit zo "hot " ?
maandag 12 november 2007 om 19:42
Het lijkt wel of iedereen het minimaal één keer geprobeerd wil hebben ,om te kijken of het iets voor hen is .
Waarom ? Bang dat je iets mist ? Is het modern ? Of is het iets waar je altijd al van gedroomd hebt ? Wil je het om te "shockeren " , om erover mee te kunnen praten , .... ?
Veel vrouwen willen alleen maar zoenen met een andere vrouw , veel mannen willen wel oraal of aftrekken bij een andere man maar weer absoluut niet tongzoenen ...... nou moet iedereen vooral doen wat die graag wil , maar die trend begrijp ik niet zo .
Waarom ? Bang dat je iets mist ? Is het modern ? Of is het iets waar je altijd al van gedroomd hebt ? Wil je het om te "shockeren " , om erover mee te kunnen praten , .... ?
Veel vrouwen willen alleen maar zoenen met een andere vrouw , veel mannen willen wel oraal of aftrekken bij een andere man maar weer absoluut niet tongzoenen ...... nou moet iedereen vooral doen wat die graag wil , maar die trend begrijp ik niet zo .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 13 november 2007 om 10:29
Ik weet het niet, hoor. Ik heb slakken gegeten omdat ik wilde weten hoe het smaakte. Niet omdat ik mijn halve leven al verlangde naar het eten van slakken. Ik was gewoon nieuwsgierig. Ik heb vastgesteld dat slakken best wel smaken, maar dat dan meer te danken is aan het lekkere sausje. Als het sausje heel lekker is, dan vind ik slakken heel lekker. Maar als ik kan kiezen tussen een entrecote of slakken, dan wint de entrecote altijd Daarentegen slakken vooraf en dáarna de entrecote is ook prima.
Ik doe sommige dingen omdat ik daar een heel zware passie voor heb, en sommige dingen omdat ik die gewoon leuk of interessant vind. Sex met een man valt in categorie 1. Sex met een vrouw in categorie 2. En nee, er is niemand die me dwingt. Er heeft me ook nooit iemand gedwongen of overgehaald om slakken te proberen.
Ik vind het zoenen met een vrouw trouwens absoluut anders dan met een man. Zachter, veel zachter, kleiner. En daarmee ook minder geil (vind ik). Maar wel lief.
Ik doe sommige dingen omdat ik daar een heel zware passie voor heb, en sommige dingen omdat ik die gewoon leuk of interessant vind. Sex met een man valt in categorie 1. Sex met een vrouw in categorie 2. En nee, er is niemand die me dwingt. Er heeft me ook nooit iemand gedwongen of overgehaald om slakken te proberen.
Ik vind het zoenen met een vrouw trouwens absoluut anders dan met een man. Zachter, veel zachter, kleiner. En daarmee ook minder geil (vind ik). Maar wel lief.
dinsdag 13 november 2007 om 10:41
Dit vind ik dus weer zo'n fabel!
Ik heb dus geen idee wat ik moet doen bij een vrouw, hoe ik haar het beste klaar kan laten komen, wat zij lekker vindt. Ik heb 18 jaar ervaring met mannen. De eerste keer dat ik echt alleen met een vrouw in bed lag vond ik doodeng, ik voelde me ontzettend onzeker en wist echt niet wat ik moest doen. Met een man vind ik dat een stuk makkelijker in te schatten
Bovendien heb ik geen ding, ik heb een vagina, onderdeel van mijn lichaam en als ik geil ben is het mijn kutje. Maar ding... nee.
dinsdag 13 november 2007 om 10:46
Zoals elke man iets anders lekker vindt zo kan een vrouw er ook niet van uitgaan dat wat zij lekker vindt dat ook geldt voor een andere vrouw.............sterker nog ; ik vind heel veel vrouwen slecht in bed.................bij MIJ Mijn man kan dan bijvoorbeeld vinden dat ze geweldig pijpt en dat zal dan gerust , maar daarom kan ze nog wel een lousy wat-anders-zijn als ze iets bij/met mij doet
dinsdag 13 november 2007 om 10:57
Nee, toen ik de eerste keer slakken bestelde, zaten er aan weerszijden mensen die totaal in shock riepen: neeeee, gatverdamme, dat doe je toch niet??? Ik weet nog dat ik vroeg: 'heb je ze wel eens op? '. Nee, dat niet, en ze waren ook beslist niet van plan het ooit te proberen.
Soms zijn er wel mensen die proberen je ergens toe over te halen (zoals : neem nou een pilletje, joh, je weet niet wat je mist). Daar voel ik absoluut niet de behoefte om het dan uit te gaan proberen, ook al geloof ik best dat de ervaring heel bijzonder is, want ik vind de risico's te hoog.
Daarentegen lees ik soms boeken omdat mensen zeggen dat die schrijver zo geweldig is. Soms klopt het, soms niet en dan leg ik het boek na een aantal bladzijden weer weg. Of ik luister muziek die ik nog niet ken. Als iemand (die ik waardeer) ergens razend enthousiast over is, dan wil ik iets best uitproberen. De eerste keer dat ik iets anaal deed was dat ook niet zo omdat ik mijn hele leven vol verlangen zat naar die ervaring. Ik wou wel proberen of het me beviel. Als ik er van gewalgd had, dan had ik het niet geprobeerd.
Op die manier ontdek ik dingen die ik leuk vind, of niet, maar het doet twee dingen: het bevredigt mijn nieuwsgierigheid en het verrijkt mijn leven.
Ik probeer graag dingen uit, uit nieuwsgierigheid. Soms roept mijn man wel eens uit: "waarom wil je toch steeds nieuwe dingen uitproberen?". Gek genoeg roept ie dat nooit als het over sex gaat
Soms zijn er wel mensen die proberen je ergens toe over te halen (zoals : neem nou een pilletje, joh, je weet niet wat je mist). Daar voel ik absoluut niet de behoefte om het dan uit te gaan proberen, ook al geloof ik best dat de ervaring heel bijzonder is, want ik vind de risico's te hoog.
Daarentegen lees ik soms boeken omdat mensen zeggen dat die schrijver zo geweldig is. Soms klopt het, soms niet en dan leg ik het boek na een aantal bladzijden weer weg. Of ik luister muziek die ik nog niet ken. Als iemand (die ik waardeer) ergens razend enthousiast over is, dan wil ik iets best uitproberen. De eerste keer dat ik iets anaal deed was dat ook niet zo omdat ik mijn hele leven vol verlangen zat naar die ervaring. Ik wou wel proberen of het me beviel. Als ik er van gewalgd had, dan had ik het niet geprobeerd.
Op die manier ontdek ik dingen die ik leuk vind, of niet, maar het doet twee dingen: het bevredigt mijn nieuwsgierigheid en het verrijkt mijn leven.
Ik probeer graag dingen uit, uit nieuwsgierigheid. Soms roept mijn man wel eens uit: "waarom wil je toch steeds nieuwe dingen uitproberen?". Gek genoeg roept ie dat nooit als het over sex gaat
dinsdag 13 november 2007 om 11:03
dinsdag 13 november 2007 om 11:07
Ik schreef het verkeerd. Ik bedoelde geen trend. Sorry. Wat ik bedoelde was dat het ooit niet erg done was voor vrouwen om elkaar in het openbaar te tongzoenen. Zo te zien is dat tegenwoordig geen probleem meer. Het is/was ook niet geaccepteerd om twee zoenende mannen in het openbaar te zien. Ik vroeg me af of er ook een moment gaat komen dat dit wel geaccepteerd gaat worden zoals twee tongzoenende vrouwen (ik denk het niet overigens). Maar dat is dus geen kentering in een trend, want het was geen trend.
dinsdag 13 november 2007 om 11:09
Nog even iets anders: een tijdje terug op een feestje vree ik met een bi-man. Hij was stomverbaasd toen hij hoorde dat ik vrijende mannen geil vond. Waarna hij het direct aan zijn vrouw vroeg (vreemd dat ie dat niet eerder had gedaan overigens), die mijn mening deelde. En nog twee andere vrouwen erkenden ook direct dat ze dat geil vonden. Mijn man wist al dat ik het geil vond, maar het opvallende was dat de twee bi-mannen allebei flabbergasted waren om van hun eigen vrouwen te horen dat die vrijende mannen geil vonden. Het geeft wel te denken.
dinsdag 13 november 2007 om 11:16
Ik ben het met Roodhaar eens dat ik denk dat iedereen een mate van biseksualiteit in zich heeft, de ene staat daar meer open voor dan de ander. Zo kan een man ontzettend verwijfd zijn en homo of een mannelijke man homo zijn, bij vrouwen idem. Ik denk dat het tegenwoordig meer bespreekbaar is, maar dan wel vooral onder vrouwen. Waarom?? Dat is een goede vraag! Misschien is het wel gewoon het moment, deze tijd waarin bekende vrouwen openlijk naar buiten komen met het feit dat ze een vrouw hebben gezoend of meer. Het zoenen op zich zegt mij niet zoveel, ik zoen een goede vriend of vriendin ook op zijn of haar mond, dat stapje verder ach, daar doen veel mensen blijkbaar niet moeilijk over. Toch is het verschil bi of gewoon een keer met een vrouw zoenen uit nieuwsgierigheid iets heel anders. Bij bi-seksualiteit krijg je echt gevoelens voor hetzelfde geslacht, je wordt verliefd en opgewonden van de ander en je kan een relatie aangaan met hetzelfde geslacht. Dat is toch niet datgene wat veel vrouwen en/ of mannen uiteindelijk bedoelen als ze zichzelf bi noemen denk ik.
dinsdag 13 november 2007 om 11:21
O, dat heb ik al "verwerkt "
( maar klopt ; bi in het profiel betekent vaak ; ik ga met mijn handen in mijn nek liggen en reken verder nergens op , maar ik vind het helemaal niet vervelend als JIJ alles doet )
Nee, het ging mij er eigenlijk - meer- om dat ik hier bijvoorbeeld steeds vaker lees dat meiden weleens wat uit willen proberen "maar niet met een bi hoor , ik ben zelf ook niet bi " .......en dat ontgaat me dan gewoon een beetje .
Dat je bijvoorbeeld alleen wilt zoenen................prima . Maar ik snap die gedachte erachter niet ......en als ik denk dat ik hem snap is het niet waar ( ik doe het voor mijn vriendje , ik merk dat ik dan interessanter ben voor de aanwezige mannen , ik zou wel liever willen zoenen met andere mannen maar dat "mag ' niet .nou als dit dan wel mag doe ik het tenminste tóch nog met een ander dan mijn eigen vent ............ )
dinsdag 13 november 2007 om 11:25
Als ik zie hoeveel meer profielen er de laatste pak-m-beet 3 jaar zijn van / met bi-mannen dan vraag ik me dus ook af ; heéééé...............jaren terug kon ik jullie/jouw profiel ook al en toen stond dat er niet in ( ik "ken "mijn pappenheimers , hahaha ) ........ben je plots bekeerd/toegetreden , durfde je dat eerst niet te vermelden of WHAT ???? )
dinsdag 13 november 2007 om 11:30
Ik vind zoenen met een vrouw helemaal niet zo anders als met een man. Ligt er maar net aan hoeveel je kunt vergelijken maar er zijn heel sensueel zoenende mannen en wildraaiende zoendende vrouwen. Waardeloos of heerlijk, dat ligt aan je voorkeur. Maar als ik mijn ogen sluit is er voor mij weinig verschil als een man of vrouw zoent op de mijn wenselijke manier. Hooguit zul je soms bij een man de stoppels van zijn baard voelen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.