Relaties
alle pijlers
Mooie mensen krijgen eigen datingsite
maandag 12 november 2007 om 14:42
bron: nu.nl
Misschien wel niks mis mee, maar persoonlijk vind ik het een beetje aanmatigend. Alsof alle date-zoekenden op andere sites níet mooi zijn. Omgekeerd denk ik dat het uiterlijk met deze site zo benadrukt wordt, dat de mensen die zich inschrijven snel als oppervlakkig afgedaan gaan worden. Verder denk ik dat mensen die hier zichzelf kunnen gaan presenteren, extra-kritisch bekeken gaan worden door mensen buiten de site (zo vond ik de gepresenteerden op de homepage van deze site echt niet eens zo heel knap) en makkelijker daarmee bekritiseerd.
Wat vinden jullie? Gat in de markt, of waanzin ten top?
maandag 12 november 2007 om 21:49
Niet tot 2078, maar wel tot 2009. Heb het na zo'n tegenvaller voorlopig wel weer gehad met internetdating. Ik heb grote bewondering voor hen die bijvoorbeeld meerdere blind dates per maand afgaan.
anoniem_12481 wijzigde dit bericht op 12-11-2007 21:54
Reden: ik schreef twee keer hetzelfde
Reden: ik schreef twee keer hetzelfde
% gewijzigd
maandag 12 november 2007 om 22:23
Zamirah, dat vond ik dus ook raar (en mijn date ook). Ik heb hem verschillende keren op cam gezien en vond hem echt aantrekkelijk. Toch was hij in het platte vlak anders dan 3D. De chemie zal er gewoon niet zijn geweest, denk ik. Ik stoorde me eraan dat zijn oren groter waren dan ik dacht , en dat de structuur van zijn haar grof was, etc. Allemaal dingen die je - als je op iemand valt - juist aandoenlijk/ woest-aantrekkelijk/vertederend/intrigerend zou kunnen vinden.
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor internetdating. Ik was er zelf ook verbaasd over. Ik denk dat ik zo'n creatieve geest heb, dat ik alle ontbrekende facetten tot in de details - onbewust - ga zitten invullen.
Ik heb één keer wel liefde op het eerste gezicht meegemaakt via internet, en dat was toen ik er niets van verwachtte en het me niet zo kon schelen. Waarschijnlijk is dat voor mij het recept.
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor internetdating. Ik was er zelf ook verbaasd over. Ik denk dat ik zo'n creatieve geest heb, dat ik alle ontbrekende facetten tot in de details - onbewust - ga zitten invullen.
Ik heb één keer wel liefde op het eerste gezicht meegemaakt via internet, en dat was toen ik er niets van verwachtte en het me niet zo kon schelen. Waarschijnlijk is dat voor mij het recept.
dinsdag 13 november 2007 om 00:28
dinsdag 13 november 2007 om 14:04
Ik vraag me af waarom er een mooie-mensensite moet bestaan. De eigenaar zegt dat mooie mensen worden lastiggevallen of genegeerd. Als ze zich genegeerd voelen, dan gaan ze toch zelf contact maken, of zie ik dat verkeerd?
Ik ben geneigd om te zeggen dat mooie mensen gemakkelijk een relatie krijgen, maar aan de andere kant denk ik ook, dat er bepaalde vooroordelen zijn tegen mooie mensen: arrogant, brutaal (jegens bekenden), een rivaal.
Ik zou zelf niet gauw op een dating-site afstappen, ondanks het feit dat ikzelf niet gemakkelijk contact maak met vrouwen.
Ik ben geneigd om te zeggen dat mooie mensen gemakkelijk een relatie krijgen, maar aan de andere kant denk ik ook, dat er bepaalde vooroordelen zijn tegen mooie mensen: arrogant, brutaal (jegens bekenden), een rivaal.
Ik zou zelf niet gauw op een dating-site afstappen, ondanks het feit dat ikzelf niet gemakkelijk contact maak met vrouwen.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 13 november 2007 om 14:12
Volgens mij werkt dat niet juist om die redenen. Sommige mensen zien mij anders dan ik mezelf zie. De meeste vrouwen worden niet door mij aangetrokken, of ze geven althans die signalen af. Ze vinden me vreemd. Er zijn ook best vrouwen die mij omschrijven als aantrekkelijk. Maar als ik van mezelf ga vinden dat ik aantrekkelijk ben, denk ik dat ik teveel naast mijn schoenen ga lopen en helemaal in opga. Ik sta liever met beide benen op de grond. Dat deed ik vroeger weleens (ik dacht werkelijk dat honderden meiden en vrouwen me leuk vonden; hoe naïef kan ik dan zijn?), maar ik kwam van een kouwe kermis thuis. Vrouwen die me niet aantrekkelijk vinden, zijn eerlijker, ben ik geneigd om te denken.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 13 november 2007 om 14:19
dinsdag 13 november 2007 om 15:48
dinsdag 13 november 2007 om 15:53