Klaarkomen in gezicht

10-11-2007 16:45 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Sinds kort heb ik een nieuw vriendje en ons sexleven is afwisselend en spannend.

Laatst waren we in een hele geile bui en toen mijn vriend bijna klaar kwam vroeg hij of hij in mijn gezicht klaar mocht komen.

In mijn staat van opwinding stemde ik toe.

Achteraf maakte een soort mix van onderdanigheid en opwinding zich meester van me.

Hebben meer dames hier ervaring mee, hoe ervaren jullie het en is het voor jullie standaard of speciaal?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/reacties.

Fanny
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik zal even seriues zijn nu: ben het helemaal met Pros eensch. Tot zover.
Alle reacties Link kopieren
Kook.
Alle reacties Link kopieren
sarah2ndlife schreef op 13 november 2007 @ 15:38:

ja idd, want als je het met een paar niet eens bent hoeft dat niet meteen teniet gedaan te worden door amateurpsychologie, vind ik altijd zo flauw.

Seks moet met een gevoel v respect gaan en met afspraken en als je ineens een sperma in je gezicht geplempt krijgt is dat dus idd heel vernederend ,als je niet eens hebt kunnen aangeven of je dat fijn vind.




Maar omdat JIJ het vernederend vindt dan IS het ook vernederend ? Dacht het niet...

Zijn l*l in je mond getuigt wel van zelfstandigheid ?

O_o
Alle reacties Link kopieren
X-D Wip
If you\'re going through hell, keep going
Alle reacties Link kopieren
Juist die zogenaamd vernederende dingen voelen voor mij het tegenovergestelde..........omdat IK bepaal dat het mág .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, wat ik me gedurende dit topic afvroeg/afvraag... met name aan de vrouwen die er niet van houden (geen probleem/goed recht, dat vooropgesteld!!), maar als je zelf heel nat wordt terwijl je partner je beft (en het is dus in zijn gezicht/mond krijgt), is dat dan anders dan wanneer hij komt/spuit of stop je je orale verwennerij vooraf om te voorkomen dat...???



En wat de mannen betreft: stoppen jullie met beffen als je partner komt/spuit/of 'gewoon' erg nat is/wordt tijdens het beffen??
Alle reacties Link kopieren
Ik als man heb zelf nooit de behoefte gehad om in het gezicht van een vrouw klaar te komen, andere plekken wel, dat hoort volgens mij bij het spel.

Maar laat ik het dan eens omdraaien. Mijn vrouw vraagt ook wel eens om het bv. op haar rug, buik of borsten te spuiten.



Ben ik dan onderdanig? Ik zie dat niet zo. Ik wil het de ene keer ook anders dan de andere keer. Zij ook. Gelukkig wel.

Geven en nemen maakt het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga door met beffen als mijn partner klaarkomt.

Sterker nog, ik mag niet eens stoppen dan X-D



Andersom geldt hetzelfde, als ik klaarkom door pijpen zou het een enorme afknapper zijn als ze ineens stopt, mennnnnn :mad:



Er zijn vrouwen die er zelf om vragen of het zelf sturen dat je op hun gezicht en in hun mond klaarkomt.

Het komt ook een beetje plastisch over, alsof je eerst overleg hebt waar je kwakje terecht komt.

Ik weet dat niet van tevoren. Dat kan overal zijn, in the heat of the moment :love:
Alle reacties Link kopieren
houvanjezelf schreef op 14 november 2007 @ 09:05:

Ik ga door met beffen als mijn partner klaarkomt.

Sterker nog, ik mag niet eens stoppen dan X-D



Andersom geldt hetzelfde, als ik klaarkom door pijpen zou het een enorme afknapper zijn als ze ineens stopt, mennnnnn :mad:



Er zijn vrouwen die er zelf om vragen of het zelf sturen dat je op hun gezicht en in hun mond klaarkomt.

Het komt ook een beetje plastisch over, alsof je eerst overleg hebt waar je kwakje terecht komt.

Ik weet dat niet van tevoren. Dat kan overal zijn, in the heat of the moment :love:




Dat begrijp jij helemaal verkeerd, je dient zulke verzoeken 6 weken van te voren in te dienen in 3-voud

;-)
Alle reacties Link kopieren
Als je vies bent van je vriend zijn sperma, klopt er volgens mij iets niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
wipkipje schreef op 14 november 2007 @ 10:56:

[...]





Dat begrijp jij helemaal verkeerd, je dient zulke verzoeken 6 weken van te voren in te dienen in 3-voud

;-)
En waar haal ik die verzoekformulieren?? X-D
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef op 13 november 2007 @ 19:49:

[quote]Proserpina schreef op 13 november 2007 @ 18:42:

[...]





Ik bef mezelf van tijd tot tijd.



Hoe kan ik anders van een man verwachten dat hij t ook doet tenslotte



;-)[/quote]







Ik rim mezelf 3 keer per week.



Hoe kan ik anders van de Labrador verwachten dat hij het ook doet tenslotte? ;-) O.o
Ik zit nou bij de EHBO...ik dacht laat ik dat ook eens proberen...
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 14 november 2007 @ 11:25:

Als je vies bent van je vriend zijn sperma, klopt er volgens mij iets niet helemaal.




Nou dan zal er aan mij iets niet kloppen vrees ik....ik wil zijn sperma, zweet, tuf, snot, pis en poep niet in mijn gezicht!

En verder vind ik hem hartstikke lief en lekker :love: ;-)
Alle reacties Link kopieren
oewaaa schreef op 14 november 2007 @ 13:33:

[...]





Nou dan zal er aan mij iets niet kloppen vrees ik....ik wil zijn sperma, zweet, tuf, snot, pis en poep niet in mijn gezicht!

En verder vind ik hem hartstikke lief en lekker :love: ;-)
Bij een tongkus heb je zijn tuf zelfs in je mond!
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, hey. Sperma is toch totaal iets anders dan poep, pies of snot...
Alle reacties Link kopieren
houvanjezelf schreef op 14 november 2007 @ 11:56:

[...]





En waar haal ik die verzoekformulieren?? X-D
Te downloaden bij de belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken ;-)
voor sommigen is sperma t zelfde als poep en voor sommigen is het een goedkoop eiwitbombardement



ach ja
Alle reacties Link kopieren
[quote]Bronny schreef op 14 november 2007 @ 13:30:

[...]





Ik zit nou bij de EHBO...ik dacht laat ik dat ook eens proberen...[/quote]





Heb jij ook een hernia gekregen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 14 november 2007 @ 19:16:

Mijn god, hey. Sperma is toch totaal iets anders dan poep, pies of snot...
Jij hebt jouw mening, ik de mijne.....lijkt me geen probleem, toch?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij niet .
Alle reacties Link kopieren
oewaaa schreef op 14 november 2007 @ 13:33:

[...]





Nou dan zal er aan mij iets niet kloppen vrees ik....ik wil zijn sperma, zweet, tuf, snot, pis en poep niet in mijn gezicht!

En verder vind ik hem hartstikke lief en lekker :love: ;-)




Zweet, snot, pis en poep zijn afvalproducten. Is ook onhygienisch om dat in te nemen. (hoewel... ik mag graag een bezweet lichaam aflikken... noem mij ranzig ;-) )



Maar tuf (gewoon speeksel dus) krijg je met zoenen ook binnen.

En sperma is geen afvalproduct.



Bedoel je dat je het niet in je gezicht wil of ook niet in je mond?
.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het lekker om een meisje als grande finale in haar gezicht te spuiten, maar wel netjes vragen he!

Ik vind het zelf ook lekker als een vrouw supernat wordt tijdens het beffen, of zelfs spuitend klaarkomt... hemels!
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin kokhalst al bij de gedachte dat het elder dan in haar vagina terechtkomt.

Ik vindt dat best wel jammer, aangezien ik het er heel geil uit vind zien om bijv. over haar borsten te spuiten.

Voor mij heeft dit niets met macht of vernedering te maken.

En zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen, ik ben nu eenmaal wat avontuurlijker dan mijn vriendin.



Maar goed, you need two to play the game of love.

Dus pas ik me aan aan de wensen van haar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft een keer per ongeluk in mijn haren 'gemikt' en dat vond ik al niet zo plezant.. Laat staan mijn gezicht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven