hem betrapt

14-11-2007 19:15 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben helemaal aan het doordraaien. Word gewoon gek.

Heb mijn vriend dus betrapt!!!!!!

Mijn vriend, waar ik al 8 jaar een relatie heb, waar ik al 5 jaar mee samen woon.

Ik dacht dat we gelukkig waren, we zouden zelfs op vakantie gaan om te vieren dat we zolang samen zijn.

Ik was eerder klaar met werken, en dacht ga even de stad in om wat kleding te kopen, omdat ik daar heel lang geen tijd voor heb gehad.

Ik wilde ergens oversteken, dus netjes kijken naar rechts en links en toen weer naar LINKS!

Ik zag de auto van mijn vriend daar staan op een parkeerplaats, dus ik denk mooi leuk hoef ik niet naar huis te lopen.

Naar mate ik dichtbij kom zag ik dat hij niet alleen in de auto zat.

Er zat een blonde vrouw naast hem, met haar hoofd gedraait naar hem, en hij speelde met haar haar.

En toen kuste hij haar, hij zoende haar gewoon :(

Ik bleef stokstijf staan en kon me niet meer bewegen, dacht dat ik droomde. Mijn droom man die mij vanmorgen nog zei hoeveel hij van mij hield zat daar in zijn auto met een andere vrouw.

Ik draaide me om en ben weggerend, ik kon niets zeggen of doen.

en nu 2 uur verder zit ik hier, en weet het nog steeds niet.

Klootzak is het, waarom gebeurd dit nou, alles ging perfect echt alles.

:(:( wie was zij? hoelang is dit al gaande?

Verdomme hoe moet ik nu verder.

Ben ik nou zo blind
tangerine schreef op 14 november 2007 @ 23:00:

Ja ik vind het ook teveel. En ze schrijft ook zo vervelend. Echt helemaal géén humor daar.

Maar Festen, hoe zit dat nou met bans enzo?
olala Tang, zodra VF in staat is om vriendjes toe te voegen, stuur ik je wel ene bericht hierover, iig zet ik het hier niet neer.
tangerine schreef op 14 november 2007 @ 23:00:

Ja ik vind het ook teveel. En ze schrijft ook zo vervelend. Echt helemaal géén humor daar.

Maar Festen, hoe zit dat nou met bans enzo?
ben ik paranoia of gaat dat echt over mij
bali schreef op 14 november 2007 @ 23:12:

[...]

ben ik paranoia of gaat dat echt over mij
Ben jij ook een stalker? Of de woedende vrouw? Of de gestalkte?
Die hormoonslavernij!!
geen van allen
waarom paranoia dan?
Die hormoonslavernij!!
dacht dat het stukje over geen humor en ze schrijft vervelend over mij ging...
oooww, nee, dan ben was je gewoon een beetje paranoia
Die hormoonslavernij!!
Hahahaha tenzij je stiekem tóch de stalker bent bali, gaat dat niet over jou nee ;-). Ik bedoel mevr. Stalker, die schrijft van die lange humorloze stukken. En ze gebruikt haar leestekens ook al niet op de juiste plek.

Festen, wat naar toch dat die privéberichtjes nog niet werken dan. Zou dat ook de reden zijn dat ik nooit antwoord heb gekregen van iemand op al mijn prangende vragen, die ik voor het gemak maar in de 'nodig uit als vriend op viva' mail heb gezet? Of ben ik gewoon genegeerd ;-).
En bali, om de schrik goed te maken heb ik speciaal voor jou schoenen gezocht die het volgend seizoen ook gewoon hélemaal gaan maken:

http://wirelessdigest.typepad.com/photos/uncategorized/neimanbow2_1.jpg

Cadeautje!!!
ohw..oke, gelukkig maar!

Mevr. Stalker ken ik niet...
tangerine schreef op 14 november 2007 @ 23:26:

En bali, om de schrik goed te maken heb ik speciaal voor jou schoenen gezocht die het volgend seizoen ook gewoon hélemaal gaan maken:

[afbeelding]

Cadeautje!!!
Volgend seizoen?? Beeldig onder een kerstoutfit!
Die hormoonslavernij!!
dank je tangerine....ben er echt heeeel blij mee! Had je echt niet hoeven doen. :smile:
bali schreef op 14 november 2007 @ 23:26:

ohw..oke, gelukkig maar!

Mevr. Stalker ken ik niet...
Dat is dus jennifer75.
Die hormoonslavernij!!
tangerine schreef op 14 november 2007 @ 23:24:

Hahahaha tenzij je stiekem tóch de stalker bent bali, gaat dat niet over jou nee ;-). Ik bedoel mevr. Stalker, die schrijft van die lange humorloze stukken. En ze gebruikt haar leestekens ook al niet op de juiste plek.

Festen, wat naar toch dat die privéberichtjes nog niet werken dan. Zou dat ook de reden zijn dat ik nooit antwoord heb gekregen van iemand op al mijn prangende vragen, die ik voor het gemak maar in de 'nodig uit als vriend op viva' mail heb gezet? Of ben ik gewoon genegeerd ;-).

Tang het berichtjes sturen werkt voor geen meter! Had vd week iemand een berichtje gestuurd maar heeft deze niet ontvangen bij navraag....tja of wij worden genegeerd dat kan ook natuurlijk hahahahhahhhaaa

ff denken Tang, lang geleden herinner jij je nog dat topic met die voodoo poppetjes, die je gratis bij de Revue kreeg?

met Ligeia????
zoals ik het begrijp wil ik die dus ook niet leren kennen.....
Ligeia, die ken ik wel, maar van nog véél eerder.... ik ben er echt héél lang uitgeweest, ik denk in totaal wel een jaar of twee. (Met af en toe een opleving dan, hihi) Dus nee, ik kan me niks van voodoopoppetjes herinneren.....
Als VF zover is, ooit............., stuur ik je een berichtje Tang!

trouwens ik had al tig vriendjes maar op de een of andere manier pleuren ze van mijn profiel af.......luguber toch

als ik bij hun kijk sta ik er nog op als vriendje.... :cry:
Festen schreef op 15 november 2007 @ 00:03:

Als VF zover is, ooit............., stuur ik je een berichtje Tang!

trouwens ik had al tig vriendjes maar op de een of andere manier pleuren ze van mijn profiel af.......luguber toch

als ik bij hun kijk sta ik er nog op als vriendje.... :cry:
Hmmm....een vorm van voodoo?
Die hormoonslavernij!!
miss poezz schreef op 15 november 2007 @ 00:08:

[...]

Hmmm....een vorm van voodoo?

ik denk dat Max loopt te gallen...

X-D
The basterd...
Die hormoonslavernij!!
NEE! Niet Max, het gruwelijke forumspookje :( Ik word er bang van...
up voor zuig... X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven