Vrouwen in deeltijdbaan het gelukkigst?

24-09-2007 13:30 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Vandaag in het nieuws: vrouwen zijn het gelukkigst wanneer ze een deeltijdbaan hebben, waarbij ze hun beroep kunnen combineren met hun gezinsleven. Deze vrouwen zijn gelukkiger dan vrouwen die een volle werkweek hebben en ze voelen zich ook beter dan huisvrouwen.

Ik ben zo benieuwd hoe dit nou zit?? Ik kan me voorstellen dat de meningen nogal verdeeld zullen zijn, vooral onder vrouwen die fulltime werken of fulltime huisvrouw zijn??
sarah2ndlife schreef op 15 november 2007 @ 09:23:

..

En WATTE....doet ff gewoon stop die maar in je oren maar dan wel WATTEN[/quote]

Ja hoor en zeg jij dan voortaan meediscussiëren
Dat zeg ik doe effe gewoon...gaan we nou op taalfouten e.d. reageren?
bettyboob schreef op 15 november 2007 @ 09:22:

Jij suggereerd toch ook dat ik een hekel heb aan kinderen?![/fgcolor]

Jij zegt ook de hele tijd ,wie de bal kaatst.....

Dat deed ik dus ook Betty, want jij suggereerde dat ik met mijn luie reet mijn bed weer indook.

Verwijt de ketel....etc
bettyboob schreef op 15 november 2007 @ 09:25:

[...]

Dat zeg ik doe effe gewoon...gaan we nou op taalfouten e.d. reageren?
nou dat vond ik nou weer ironisch, omdat jullie het over domme mensen hebben.
Maarre als je mij wilt excuseren , ik ga met mijn luie reet weer mijn bed in en daarna ga ik s lekker de stad in.

Doe ik elke donderdag, is het zo lekker rustig.
sarah2ndlife schreef op 15 november 2007 @ 09:27:

[...]

nou dat vond ik nou weer ironisch, omdat jullie het over domme mensen hebben.

Ook heb ik het niet over domme mensen gehad hoor!

Wel heb ik een paar keer gezegd,wat een verstand(is heel wat anders)
sarah2ndlife schreef op 15 november 2007 @ 09:28:

Maarre als je mij wilt excuseren , ik ga met mijn luie reet weer mijn bed in en daarna ga ik s lekker de stad in.

Doe ik elke donderdag, is het zo lekker rustig.
Veel plezier...
Bettyboob; Wat een verstand is net zo denigrerend als iemand dom noemen... ik zie het verschil niet.

Je hebt het steeds over "wie de bal kaatst..." Nou die kunnen jij en Zuss terug verwachten.

En waarom mag er geen vraag gesteld worden of je kinderen hebt? Het is dan een heel ander verhaal namelijk. Ik vind het ontzettend knap, vrouwen die een fulltime baan met kinderen weten te combineren. Het lijkt mij ontzettend zwaar.

Waarom wordt er ook steeds geschreven over het feit; stel dat jou man en jij uit elkaar gaan...? Als je je hele leven moet aanpassen op het "stel je voor dat..." dan maak je het jezelf heel erg moeilijk. Mijn vriend en ik zijn gelukkig. En ik ga er op de dag van vandaag niet vanuit dat wij uit elkaar gaan. Erg naïef...? Misschien? Maar ik ben niet van plan om bij alles wat ik heb; " stel dat...? te denken.

Ik wil graag bij mijn kind zijn. En ik ga mij niet kapot werken met een fulltime baan omdat het wel eens fout zou KUNNEN gaan.

Nu we het toch over STEL DAT hebben.... ; Ik lig volgend jaar op mijn sterfbed... zullen mijn laatste gedachtes dan zijn; had ik maar MEER gewerkt? Nee ik zal aan mijn kind denken en aan de tijd die ik met haar gehad heb. En de wens hebben om nog zo veel mogelijk tijd met haar door te kunnen brengen.

Je hebt geen kinderen Bettyboob, dus je hoeft hier niet de vrouwen te veroordelen die parttime werken. Not done!
En Bettyboob; Je hoeft toch niet steeds achter een zin het woord "vrouw" te typen? We zijn inderdaad vrouwen, maar ik vind het een naar smaakje hebben om steeds achter een zin het woord vrouw te gebruiken. Je bedoelt het zeker niet sarcastisch?
Scorpion80 schreef op 15 november 2007 @ 09:48:

Bettyboob; Wat een verstand is net zo denigrerend als iemand dom noemen... ik zie het verschil niet.

Je hebt het steeds over "wie de bal kaatst..." Nou die kunnen jij en Zuss terug verwachten.

Dat komt ergens vandaan he!

En waarom mag er geen vraag gesteld worden of je kinderen hebt? Het is dan een heel ander verhaal namelijk. Ik vind het ontzettend knap, vrouwen die een fulltime baan met kinderen weten te combineren. Het lijkt mij ontzettend zwaar.

Ik vind dat ook knap,maar het is een keuze die je maakt

Waarom wordt er ook steeds geschreven over het feit; stel dat jou man en jij uit elkaar gaan...?

Is 1 keer gevraagd en omdat daar geen antwoord op kwam vraag je het nog een keer Als je je hele leven moet aanpassen op het "stel je voor dat..." dan maak je het jezelf heel erg moeilijk. Mijn vriend en ik zijn gelukkig. En ik ga er op de dag van vandaag niet vanuit dat wij uit elkaar gaan. Erg naïef...? Misschien? Maar ik ben niet van plan om bij alles wat ik heb; " stel dat...? te denken.

Nee ik ook niet nee,zou wat zijn zeg als ik in de toekomst kan kijken...nee ik wil ook niet weten wat mij over 5 jaar staat te wachtenIk wil graag bij mijn kind zijn. En ik ga mij niet kapot werken met een fulltime baan omdat het wel eens fout zou KUNNEN gaan.

Nu we het toch over STEL DAT hebben.... ; Ik lig volgend jaar op mijn sterfbed... zullen mijn laatste gedachtes dan zijn; had ik maar MEER gewerkt? Nee ik zal aan mijn kind denken en aan de tijd die ik met haar gehad heb. En de wens hebben om nog zo veel mogelijk tijd met haar door te kunnen brengen.

Je hebt geen kinderen Bettyboob, dus je hoeft hier niet de vrouwen te veroordelen die parttime werken. Not done!
Wie veroordeel ik dan? je moet wel goed lezen hoor!!

Veroordelen jullie dan geen fulltimers zonder kinderen?!

Ik heb vanaf begin af aan gezegd,iedereen is gelukkig op zijn/haar manier...fullitime werken met of zonder kinder of partime werken met of zonder kinderen of mss helemaal niet werken......
Scorpion80 schreef op 15 november 2007 @ 10:29:

En Bettyboob; Je hoeft toch niet steeds achter een zin het woord "vrouw" te typen? We zijn inderdaad vrouwen, maar ik vind het een naar smaakje hebben om steeds achter een zin het woord vrouw te gebruiken. Je bedoelt het zeker niet sarcastisch?

Zo nu en dan gebruik ik dat ja,is toch niets mis mee.....of mag dat ook niet meer?...

Tja het valt niet mee als je niets beteres weet,ga je maar op iemand z'n schrijven of taalfouten of wat dan ook letten...

Het valt allemaal niet mee!.

Maar goed bij deze bye bye....
Je schrijft zelf dat je het zo jammer vindt dat er vaak zo aanvallend gereageerd wordt? Beter de wereld en begin bij jezelf bettyboob.

Ik (wij) reageer(en) aanvallend omdat ik het jammer vind dat er zo gepraat wordt over 'moederjes met sullige baantjes'. Volgens jou is het naar aanleiding van een opmerking die geplaatst is, maar is dat een reden om meteen maar zo te reageren wat betreft die "sullige baantjes".

Ik heb het nou al een paar keer gelezen op dit topic en ik vind het respectloos.

Je mag typen wat je wilt, Bettyboob. Maar bedenk wel dat je mensen tegen de haren instrijkt. Of is dat waar je op uit bent?
Of ik heb niet opgelet maar volgens mij heb ik sullige baantje niet in mijn mond gehad(vingers in dit geval)....

Lezen! Ik heb respect voor iedereen,nogmaals of je nou wel of niet werkt,fulltime of parttime met of zonder kinderen..

Niemand is minder als een ander.....en nee ik ben er niet op uit om men tegen mij te keren alleen lezen is geloof ik nogal moeilijk voor sommigen.....
Scorpion, is lezen nu echt zo moeilijk? Er wordt hier meerdere keren uitgelegd hoe dat 'domme moedertje met sullig parttime baantje' bedoelt was.Met dat alleen lezen wat je wilt lezen, daar kom je niet ver mee in het leven.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Ja dat is hier geloof ik nogal moeilijk..lezen

Trouwens een beetje late reactie van mij,maar Sarah jij bent Sto? ik kom daar nou pas achter....wist ik niet!(hoef ook niet alles te weten)
Wat het altijd erg goed doet hier, is meten met 2 maten. Daar is Traincha een goed voorbeeld van.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
:-O
sarah2ndlife schreef op 15 november 2007 @ 11:22:

[...]

Ja, een ex vriendin heeft een eigen forum en daar raskalt ze onder mijn naam sto allerlei onzin en kopieert

daarbij berichten van hier om het echt te laten lijken, heel verhaal, maar ben er klaar mee, misschien heeft ze deze nick nu ook, maar ik ga niet eens meer proberen om te achterhalen, gestoord mens, la maar.
Ohw..ja dat is idd behoorlijk lullig! maar goed ik kwam er net dus achter,vandaar ik denk effe checken
Zuss schreef op 15 november 2007 @ 11:16:

Wat het altijd erg goed doet hier, is meten met 2 maten. Daar is Traincha een goed voorbeeld van.

Welke maat heb jij Zuss,geintje.

Ik vind het allemaal best wat de 1 doet en de ander laat, maar vind elkaar niet dom, das zo afgestompt.

Er is er maar 1 dom in Nederland en das Bonny st Clair, als je zo dom bent en je gaat dan op TV een IQ test doen, dan ben je dom, bleek ook wel, een IQ v 52, een aap is slimmer.

Zo.

Ik ben een beetje melig v d discussie geworden , echt een kippenhok.

Fijne dag verder.
bettyboob schreef op 15 november 2007 @ 11:25:

[...]

Ohw..ja dat is idd behoorlijk lullig! maar goed ik kwam er net dus achter,vandaar ik denk effe checken
vind je me nu weer aardig, hihihihihihi
:angel:
anoniem_57710 wijzigde dit bericht op 15-11-2007 11:28
Reden: dubbel tekst
% gewijzigd
of juist niet, shit happens hahahaha

zwaai zwaai!!!!!!!
sarah2ndlife schreef op 15 november 2007 @ 11:27:

[...]

vind je me nu weer aardig, hihihihihihi

Hehe, ik vind niemand onaardig...:smile:

Sommigen(1 in het bijzonder) kunnen zo zuigen en daar beschuldigen ze een ander van....
Ach, Bet, je moet op een forum schrijven zoals een juf voor de klas staat, boos worden, maar het blijft acteren, word je echt boos, dan word een juf al snel overspannen, het is een spel, zo moet je het forummen ook zien, lekker zuigen, maar je er niks v aantrekken, want tssss, wie is wie, and what the heck.

Ik vond je antwoord over aardig zijn trouwens heel diplomatiek, bedankt, geintje.
Voor nu laat ik het forum even voor wat het is en ga even wat anders doen....

Cya later
Zuss schreef op 15 november 2007 @ 11:06:

Scorpion, is lezen nu echt zo moeilijk? Er wordt hier meerdere keren uitgelegd hoe dat 'domme moedertje met sullig parttime baantje' bedoelt was.Met dat alleen lezen wat je wilt lezen, daar kom je niet ver mee in het leven.
Rustig maar... maak je niet druk! Ik zuig, jij zuigt, wij zuigen..... wij hebben gezogen! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven