Mode & Beauty alle pijlers

Help! ik zie het vandaag voor het eerst; rimpeltjes!!

15-11-2007 11:14 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, deze week ben ik 27 geworden... vandaag kijk ik in de spiegel en wat zie ik..... kleine rimpeltjes op mijn voorhoofd... geen dikke groeven maar je ziet ze wel...

ik weet eigenlijk niet of ik deze altijd al heb gehad, dat ik ze enkel vandaag voor het eerst zie of dat ze echt recent zijn....

Is dit het begin??? of heeft iedereen wel van die lichte rimpeltjes?? nooit op gelet eigenlijk...
Begin je toch met leuko te plakken in de nacht,

en bescherm je overdag met een factor, dan voorkom je wat langer dat je huid schade oploopt.

Niet roken.
Ach ja, hoort erbij joh. Maar waarschijnlijk zitten ze er al een tijdje, en zijn ze op je 32e nog precies hetzelfde. Tis niet zo dat het nu opeens bergafwaarts gaat hoor! Dat dacht ik toen ik mijn 1e rimpels zag.. nou het is nu 6 jaar verder en ze zien er nog net zo uit.
Welkom bij de club :hug:
:rofl:
keuteltje schreef op 15 november 2007 @ 11:14:

Hi, deze week ben ik 27 geworden... vandaag kijk ik in de spiegel en wat zie ik..... kleine rimpeltjes op mijn voorhoofd... geen dikke groeven maar je ziet ze wel...

ik weet eigenlijk niet of ik deze altijd al heb gehad, dat ik ze enkel vandaag voor het eerst zie of dat ze echt recent zijn....

Is dit het begin??? of heeft iedereen wel van die lichte rimpeltjes?? nooit op gelet eigenlijk...
Ja hoor dit is het begin van het einde... 8-P
Als je nooit meer lacht, dan word het niet erger! Houd het tegen nu het nog kan!
heb je de rimpels ook op andere plaatsen?
In een donkere kamer gaan zitten en nooit meer je gezicht bewegen. Dat houdt het wel tegen.
ja heur, het wordt tijd voor:

http://a.abcnews.com/images/Health/pd_botox_070425_ms.jpg
Als je maar geen handen vol geld gaat uitgeven aan anti rimpel cremes. Want je moet het maar eens opzoeken op internet: Het is allemaal pure kwats. Er zit een stofje in wat je huid een beetje laat 'opzwellen' en dan lijken je rimpels minder, maar als je ermee stopt, zijn ze dus ook gewoon weer terug.

Die van paquebot lijkt me een betere oplossing ;-)
prulletje schreef op 15 november 2007 @ 11:50:

Er zit een stofje in wat je huid een beetje laat 'opzwellen' en dan lijken je rimpels minder
ja, en dat is toch ook precies de bedoeling ;-)
haha! bedankt voor jullie reacties.... gelukkig ook wat herkenning....

ga toch aan de anti-rimpelcreme hoor: baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar zo!
[

Nee, nou niet weggaan. Je hebt dit topic toch niet geopend om 11 reacties te krijgen en daarna smeer je hem weer? Ik wil het verloop van je rimpelprobleem lezen. Analyses maken en gezellig met je keutelen over creme en botox. Je laat ons nu toch niet weeeeeer in de steek?[/quote]

:rofl:
Pruttel... ga lekker je tijd zinnig besteden. voor de anderen: bedankt nogmaals!
Pruttel... doe niet zo naïef ja!
hahahahahhaaaaa
yoyo2 schreef op 15 november 2007 @ 11:54:

[...]

ja, en dat is toch ook precies de bedoeling ;-)
Haha nouja, als je daar blij mee bent wel ;-) Maar wilde alleen zeggen dat ze er niet mee weggaan, alleen weg lijken, tijdelijk dus.
yoyo2 schreef op 15 november 2007 @ 11:42:

heb je de rimpels ook op andere plaatsen?
X-D
AgentL schreef op 15 november 2007 @ 12:19:

Pruttel... doe niet zo naïef ja!
mee eens! ga jij nu maar eens leren koken!
kookvocht schijnt ook diepwerkend te zijn voor rimpels
:cry: wat doen jullie gemeen :cry:

Ga ik een topic over openen (6)
pruttel schreef op 15 november 2007 @ 12:24:

:cry: wat doen jullie gemeen :cry:

Ga ik een topic over openen (6)
ja rennen kreng! 8-P
prut, jij hebt alleen een rimpelk*t!
Saar hebbie geen last meer van die stoephoer? X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven